Otáčky motoru Honda při rotavátorování



Stránky: 1,  2,  3,  4   
host - 52.89 (?) 
11.4.2014 19:04, zobrazeno: 25583x

Mam novou Hondu GSV190, při rotavátorování se mi zda že motor mení otačky při plnem záberu, jakoby pravidelne tarokuje, při jízde vozíkem se to nedeje, je to tak normální nebo je problem?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 41.234 (?), 11.4.2014 20:58
Neměl jste páku plynu během rotavátorování na hranici polohy sytič? V nádrži bylo dost benzínu?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 52.89 (?), 11.4.2014 21:15

Tak s tím benzinem me to nenapadlo ale všiml jsem si že poloha 0 a poloha želva jsou stejne otáčky a taky nevím zda to tak ma být.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 35.111 (?), 11.4.2014 21:37
0 je krajní poloha, kdy se vypne motor, pokud je zapojen kontakt na spínač na motoru, jinak je motor ve volnoběhu a vypnete jej vypínačem na řídítkách. Mezi polohami želva a zajíc jsou provozní otáčky, vždy se spojkou v záběru, nesmí prokluzovat, můžete např s vozíkem jet pomaleji tzn v poloze pod zajícem z důvodu zpomalení na horší cestě a pod. Můžete i snížit otáčky motoru během rotavátorování, abyste nepoškodil sousední záhon. Ale vždy musí být spojka v záběru. Poloha za zajícem je sytič, pokud dáte plný plyn, můžete z důvodu nezkušenosti páku plynu posunout za max otáčky a sytič otáčky sníží a podobně, jak popisujete.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 52.89 (?), 11.4.2014 21:46

Ale jak jsem psal poloha 0 poloha želva jsou otačky stejne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 38.44 (?), 11.4.2014 22:44
Pracovně použitelné otáčky jsou od zapnutí spojky, podle polohy páky plynu to může být lehce nad želvou. Důležité je mít správně nastavenou polohu zajíc, to jsou max otáčky a měla by být pohybem páky plynu poznat. Od ní k želvě je místo, kde vypíná spojka, na druhou stranu musí přesně po doraz zapínat sytič, resp se uzavře sytičová klapka. Když se uzavírá dříve, tak se přivírá už v poloze zajíc to je špatně, později, potom se úplně neuzavře a motor špatně startuje.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 176.91 (?), 12.4.2014 4:49

Taky mám novou Hondu GSV 190 s Vari Globál.Taky se mi zdálo, že při rotavátorování mění otáčky.Co já vím?Má to najeto pár hodin, spotřeboval jsem asi 6l benzinu.Jestli pracuje regulátor podobně, že při poklesu otáček přidává plyn, tak proč by se nemohlo stát, že zrovna v tom režimu skákání po hroudách tarokuje.Taky mi to chcíplo, když mi docházel benzin, no nechám to osudu, uvidíme. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 36.99 (?), 12.4.2014 9:06
Ano na hroudách s rotavátorem se neustále mění odpor motoru a tím jeho zatížení, změny jsou nepravidelné a rychlé. Zkuste odlehčit rotavátor na radličku, která jej brzdí, otáčky by měly být pravidelné.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 224.21 (?), 12.4.2014 10:39

Rychlost mate na 2 alebo P? Ak na P (pri max. sirke nozov),  tak si myslim, ze je to normalny stav a ten motor dostava do tela, pretoze poda je udusana vobec nie je vymrznuta po tejto mizernej zime.  MH

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 226.21 (?), 12.4.2014 14:06

Používám rotavátor s „kopinatými noži“ v těžké jílovité půdě na plnou šířku, t.j. cca těch 118cm, DSK317 a JIKOV 1447. Dobrého výsledku kypření se dá dosáhnout jedině na P. Tato kombinace netrpí těmi neduhy co tady popisujete se soupravou, vybavenou tím „nejlepším japonským motorem“, jede jak drak, když zvednu brzdicí radličku, mám co dělat, abych to udržel a neujelo mi to. Píši to proto, že používám Samson sekačku, „vynikající výrobek“, u něhož velmi snadno můžete přijít k vážnému úrazu (když by měl někdo zájem vědět co se stalo, tak to tady můžu hodit a co se týče kvality, přihodil bych foto),převodovku DSK316Z, jejíž hřídele se můžou pilovat tupým pilníkem, a ten nejlepší džepn motor 190GSV. Opravdu se stává, že sem tam a dokonce bezdůvodně velmi pěkně zatarokuje a z výfuku se vyvalí větší oblak černého kouře, než z vejtřasky, která mele z posledního a ještě jede po vlastní ose k posmrtnému odpočinku. Opravdu i mne by zajímalo, jaká příčina způsobuje tento efekt. Možná je to tím, že ten nějlepší motor, neni skutečně nejlepší a v Česku se prodává bůhví kolikátá jakost. Děkuji předem za fundované odpovědi, nejlépe od hodného lidumilného servismana.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika