Oprava Vari



host - 99.167 (?) 
1.2.2014 19:07, zobrazeno: 6001x

Dobrý den. Potřeboval bych poradit. U zánovního motoru 1447 vypadl drátek, který vede od karburátoru někam dovnitř a já nevím, do kterého zářezu jej mám zaháknout. Prý je to nějaký regulátor. Mohli byste mi vysvětlit, k čemu to slouží a jak to funguje.  U druhého bazarového motoru je prý potřeba vyměnit gufera. Díval jsem se na obrázek a vypadá to, že bude nejprve potřeba odmontovat větrák a zapalování. Mám obavu, že tyto tam budou zalisované a nepůjdou sundat. je na toto potřeba nějaké montážní přípravky? dají se koupit u lokálního prodejce vari? Děkuji za odpověď

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 26.29 (?), 2.2.2014 21:59

Ten drátek je pružina regulátoru a dá se posunovat v zářezech tak, aby se docílilo maximálně 4800ot na plný plyn.Takže záleží na pružině, jak je unavená.K druhému dotazu: Větrák jde sundat lehce po povolení matice, ale na zapalování musí být stahovák.Neměl by být problém ho u prodejce koupit. Mirek

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 178.235 (?), 4.2.2014 17:56

Regulátorem se u Terry/Vari omezují otáčky ve třech nastavitelných stupních(při záběhu se např.třetí stupeň nemá použít).Časem se pružina (pokud někde nedrhne)unaví a je možné její předpětí na zářezech upravit.Regulační prvky na samotném karburátoru časem doznají opotřebení(vůle v uložení osičky).To také vedle nánosu plev pod nádrží ovlivňuje funkci omezovače.  AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika