Nejlepší elektrická sekačka s pojezdem?



Stránky: 1,  2   
host - 248.50 (?) 
31.3.2009 14:27, zobrazeno: 27356x
Dobrý den přemýšlím o nákupu elektrické travní sekačky s pojezdem. (benzin/elektrika mám vyřešen). V současnosti mám vyhlédnuté 2 typy a to Dolmar 4181 S a Stiga turbo 48 el s bw Hodila by se mi jakákoliv zkušenost, doporučení, či nápad na nějakou ninou. Děkuji za pomoc. Richard Růžička richard.ruzicka@email.cz
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 96.52 (?), 31.3.2009 14:33
No vzhledem k tomu že oba zmíněné typy sekaček vyrábí GGP, myslím že ani v jednom případě neuděláte chybu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 248.50 (?), 31.3.2009 15:20

Tím GGP jste mi udělal vrásky, protože i Mountfield je součástí konsorcia a když porovnám následující dva obrázky (ve zvětšení) v motorové části, tak vidím stejný výrobek: Stiga a Mountfield. Není to jednoduché

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 94.115 (?), 31.3.2009 15:51

kupte stigu, ta má to plechové šasi zinkováno a katalogová cena je stejná. HH

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 166.66 (?), 31.3.2009 16:16

Jen několik drobných upřesnění - M není takřka jistě součástí konsorcia (to by zde musel mít majetkovou účast :-)), ale využívá výrobních kapacit renomovaného výrobce, zboží je obrendováno jeho značkou (M) a ten jej pak distribuje do svého obchodního řetězce.

Vizuální podobnost a stejný původ ale zdaleka neznamenají s určitostí stejnou kvalitu. Typické "zákaznické" řady se zvlášť u neznačkových výrobců , jakým M bezpochyby je od originálu mohou diametrálně lišit například antikorozní úpravou, kvalitou ložisek, původem motorické části, atd., atp.

Výrobce takové "costumalizované řady" pro neznačkového odběratele dokáže velmi "zeštíhlet" co se týče nákladů a rozdíl v ceně komponent a použitých technologií mohou činit i desítky procent nákladů z celého výrobního cyklu. Značkovému výrobci je to jedno, protože to není jeho značka.

Tento přístup je typický pro ty odběratele, kteří extrémně tlačí na nákupní cenu. Jak to poznáte? Snadno - Pokud by náklady byly stejné, v prodejně byste potkal Stigu a ne costumalizovaný výrobek.

S podobným principem se setkáte u mnoha značek, které sjednocují jménem přehršel zboží nejrůznějších výrobců  pouze v očích zákazníka (Quelle, Universum, atp., atd.)

Pokud je cena adekvátní, či originál o něco málo vyšší, je vždy jistější koupit originál u kterého máte jistotu, že nějaký fešák neuspořil pár dolarů a nenechal namontovat do vizuálně shodného zboží komponenty zcela odlišné kvality

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 142.237 (?), 31.3.2009 18:07
To je ale veliký nesmysl co tu píšete.To že M na stroj dává svoje samolepky ještě neznamená že by to byla nižší kvalitativní skupina výrobků.A výrobky s označením Mountfield patří pod obchodní značku firmy GGP a s naším českým prodejcem nemá vůbec nic společného.Značka Castelgarden patří zmiňované výrobní firmě také a je prodávána i v jiných evropských zemích, cena například v německu je ještě vyšší než tady u nás.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 7.210 (?), 31.3.2009 23:00

To není o emocích to je standardní obchodní strategii, dlouhé roky jsem pracoval na vedoucích postech u nadnárodních koncernů. To co jsem Vám popsal je standardní strategie. I proto preferuji obecně značkové zboží, míněno primární výrobce. Víte, ono není ani jedno, zda odeberete pro svojí výrobní linku "stejný motor" od adekvátního výrobce, vyrobeného klidně i v Číně ve fabrice s ortodoxním managementem kvality (tomu nic nechybí), nebo od fabriky, která vyrábí tentýž motor licenčně a na kvalitu dohlíží místní management podle vlastních kritérií.

Ale čtěte pečlivěji, neříkám, že klon nutně MUSÍ být horší, ale že může být horší.. :-)) to je, jak mi jistě dáte za pravdu rozdíl. Zákazník  může  odhadnout, jak se prodejce, který branduje zboží chová a jaký má důraz na kvalitu podle obecného chování a prodeje kvalitního, či nekvalitního zboží z jeho sortimentu. Navíc i v rámci jednoho brandu může odběratel "Costumalizovat" produkt - klasickým příkladem mohou být například tlakové čističe KArcher koupené v baubau - jsou krásně žluté, na oko shodné se svými bratříčky ve speciálkách, ale uvnitř jsou velmi, velmi úsporně provedené. A právě v tomto případě BAUBAU nadiktoval kvalitativní parametry výrobci!

A aby toho nebylo dost, i jeden stejný výrobce při srovnatelné koncové ceně dokáže vyrábět jeden výrobek pro různé evropské regiony s odlišnou kvalitou, či komfortem vybavení. Není to asi vůči zákazníkovi lidsky fér, ale často se to vyplatí. Našli bychom mnoho příkladů ze strojírenství, potravinářství, či automobilového průmyslu. Divil byste se, jak dokáže renomovaný výrobek i u "luxusního" za tisíce EUR vyprasit uživatelskou hodnotu úsporou několika euro ve výrobě. (to jsou pak přesně ty výrobky, které jsou vyrobené pro jeden naprosto konkrétní region, či dokonce stát. Zdánlivě se liší jen písmenem v typovém označení)

Samozřejmě záleží pouze na zákazníkovi zda se spolehne na sdělení v televizi (myslím tím reklamní bloky), nebo zda bude (možná v očích některých z nás příliš) opatrný, je to pouze jeho volba.

Ano máte pravdu, držitelem ochranné známky Mountfield pro travní a další techniku je bez pochyby GGP (Mountfield a.s. ale nebude  součástí GGP) - kompletní dokumentaci a data k zápisu známky naleznete na zmíněných webech, bez zajímavosti jistě není fakt, že GGP získalo dokončení registrace této známky v roce 2005 :-)) Odpovídalo by to mechanismům výhradního dodavatele, který kooperuje s hlavním odběratelem a provázaným smluvním vztahem jednak nabízí odběrateli dlouhodobou spolupráci a výrobu vycházející z jeho produktové řady a zároveň si držením ochranné známky zajišťuje loajalitu odběratele. Zároveň získává pro svoji produkci další značku, která mu umožní v podstatě pro laika neviditelně opanovat větší podíl trhu.

Samozřejmě to NEMUSÍ být tento případ, byť je takový postup většinový.

Zda vrtí pes chvostem, nebo chvost psem je možné usuzovat z registračních osvědčení graficky identických značek pro danný region (i pokud by byl nezcela identický předmět ochranné známky).

Ale vraťme se ke kvalitě - costumalizace produkce VĚTŠINOU vede k nižším kvalitativním parametrům, než je kvalitativní úroveň primárního výrobku. Výjimečně ale může dojít k tomu, že odvozenina je vyrobena s větším důrazem na kvalitu než originální řada. Záleží pouze na zákazníkovi, jak se rozhodne.

http://www.upv.cz/cs.html

www.wipo.int

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 81.35 (?), 31.3.2009 21:24

Nevím, proč je tedy logo Mountfieldu na stejné úrovni jako ostatní značky: ggp-group.com 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 16.190 (?), 2.4.2009 12:15

V obchodě mi poradili, že se dost těžko uhlídá pojezd a zároveň kabel. Sekání jedině ve dvou. Že s tím měl prodavač na předváděčce problém. Jsem také fanda elektro sekaček, na jeho radu jsem koupil bez pojezdu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 231.226 (?), 2.4.2009 12:38

To by som radšej kúpil bez kábla, lebo tlačiť kosačku a ešte ťahať kábel a dávať pozor čo kosím tak nech si ide sama, a dávam pozor iba na to čo kosím... o 10 rokov sa vám ju nebude chciet ani vytiahnuť vonku nieto ju ešte tlačiť do práce... Juraj

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika