nastavenie karburatora honda gcv 160



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5   
haskyvk - (23) - 197.193 (?) 
18.3.2009 18:19, zobrazeno: 103857x

Dobry dem.musel som rozobrat karburator od hondy.automaticky som ho rozsteloval.no chcem ho opet nastavit.poradi niekto?dakujem

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Jani - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (116) - 148.183 (?), 18.3.2009 18:29

 Čo znamená "musel"?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 18.3.2009 18:41

nomal som smietku v karburatore.nedopravovalo mi benzin do karbeca.tryska zanesena.podotykam novy motor dodany od vyrobcu.precitil som ho.bolo plno kuslov kovu.asi z vyroby.servis mam daleko.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 18.3.2009 19:28

Mail jsem dostal, ale odpovím Vám sem. Stačí opatrně zašroubovat a vytočit o 2 otáčky. Potom s teplým motorem při volnoběhu nalézt opatrným otáčením na obě strany z nastavené pozice(2 otáčky) nejvyšší a nejplynulejší otáčky. Případně seřídit volnoběh - cca 1700/min a mělo by to být OK. Obyčejně to vychází cca 2 1/8 otáčky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Jani - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (116) - 148.183 (?), 18.3.2009 19:31

 tie kusy kovu z niekade budú, ešte sa mi nestalo že by v karburátore bol bordel od výroby, zatiaľ.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 18.3.2009 19:37

su to male kusky z plastu od nadrzky

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 18.3.2009 23:11

len ktore srobiky.bodol by nakres ak je to mozne

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 19.3.2009 9:50

Ohledně seřízení ventilů - to jsem do obr. uvedl jen v případě, že máte motor delší dobu v provozu a nebylo seřízení doposud provedeno.

Seřízení karburátoru GXV 160
Seřízení karburátoru GXV 160
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 197.193 (?), 19.3.2009 18:31

dakujem.len teraz sa vyskytol iny problem.po pridany plynu kolisu svojvolne otacky motora a striela do vyfuku.ked uberem stabilizuju sa, strielanie prestane.dolu kopcom idu max oatacky bez problemov, no do kopca a na rovine to zacne.mozte poradit v com je problem?dakujem

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 19.3.2009 19:02

Bylo by dobré popsat, co jste všechno udělal. Měl jste demontovaný karburátor, nebo jiné díly, nebo pouze na karburátoru sundanou kovovou plovákovou komoru a čistil trysku. Další trysku - volnoběžnou je možné vyndat jen po vyšroubování šroubku pro volnoběh a opatrně vyndat, pozor je tam O kroužek - těsnění a musíte ji vytahovat kolmo nahoru, např. 2 malé šroubováky a jemně podložit a vytlačit. Hlavní tryska je přístupná po demontáži kovové nádobky - plovákové komory. Je schovaná ve středové trubičce(přístup ze spodu, tam kde je šroub, co drží plovákovou komoru) a je třeba ji opatrně povolit plochým šroubovákem. Zde pozor na vypadnutí a ztracení osičky(drží tam jen zasunutím) plováku a jehlového ventilku. Při čištění trysek je nutné postupovat opatrně a nepoškodit kalibrované otvory. Kolísání otáček motoru a střílení do výfuku značí o problému se správným poměrem směsi, motor mění otáčky a regulátor se je snaží vyrovnávat. Další možností je to, že máte málo paliva a u typů nádrží bez prolisu(modely s plechovým krytem) - sběrače poslední zásoby paliva - dochází při malém množství benzínu k Vámi popisovanému stavu, prostě dochází benzín a motor tarokuje, na rovině a z kopce to nedělá, resp. později, až paliva ještě více ubyde. Pokud to nedělalo předtím, tak bych hledal závadu tam, kde se něco změnilo. Toto podobně dělá např. i značně ucpaný vzduchový filtr, nebo špatně seřízené ventily, špatná svíčka, ale to se předpokládám nezměnilo.  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika