Nastavení přezápalu u MF 70



Stránky: 1,  2,  3,  4   
Luboš 14 - (2) - 177.85 (?) 
6.5.2012 11:43, zobrazeno: 96809x

Dobrý den,

nevíte někdo kolik mm před horní úvrati pístu se nastavuje před zápal u MF 70. Děkuji, Luboš

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
dabac - (1) - 176.166 (?), 6.5.2012 20:37

Na štítě zapalování je ryska kterou nastavte proti rysce na bloku motoru.Jinak předzápal u dvoutaktu je cca 4-4,5 mm.Podle startování poznáte zda je předstih velký motor tzv.kope.tak trochu ubrat na předstihu.Když špatně startuje a motor nemá dostatečný výkon je předstih malý tak trochu přidat.CHce to odzkoušet.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 73.156 (?), 30.12.2012 10:56

Dobry den mam MF 70 a mam strasny problem so startovanim..vymenil som gufera vsetky tesnenia zapalovanie som ulozil spat na milimeter presne ako bolo dal som aj novy karburator ale ta mrcha uz nechyta ani tolko co predtym..skusil som dat na novom karburatore aj nastavenie z toho stareho a nic..obcas naskoci na par sekund ale to je vsetko..prosim pomoc..uz neviem co s tym dakujem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 37.22 (?), 30.12.2012 11:55

Vyměnit fajfku svíčky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 145.194 (?), 30.12.2012 19:01

Když nechce motor naskočit a vymontujete svíčku, je svíčka suchá, anebo mokrá až příliš, natolik že je zahlcený válec směsí? Pokud je motor a kliková skříň přehlcena, tak ji spodním šroubem M10 na karteru vysušit několikrát zatažením za startovací sňůru(asi 20 x) a s vymontovanou zapal. svíčkou to jde mnohem lépe, ale to asi víte, natolik svůj stroj už určitě znáte. Dále pokud máte vysokonapěťový kabel ke svíčce černé barvy t.j. uvnitř uhlíkový, vyměňte jej za červený, klasický s měděným drátem a každopádně dejte novou zapal. svíčku a novou fajfku.

Dejte potom zde vědět, jak jste uspěl.Přeji pevné nervy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 73.156 (?), 30.12.2012 19:50

Dakujem za pomoc ale v tom to asi nebude pretoze ked vyberim sviecku nie je motor ani zahlteny ani prilis suchy... skusal som alternativy kde som pridal zmes a vtedy mi to zahltilo skrinu a potom zase opacne ze som dal zmes suchsiu ale stale nic..Sviecka iskru dava dobru a pravidelnu botku mam novu aj sviecku tiez... iba ten kabel je cierny tak ho este skusim vymenit ale ked to nezaberie tak posledna sanca je servis alebo sa toho zbavim..je to skely stroj ale iba dovtedy kym nezacne strajkovat... este raz velmi pekne dakujem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 145.194 (?), 30.12.2012 21:33

Píšete, že jste měnil gufera. Jaké jste tam dal? Je totiž nutné tam dát originál speciál gufera, zesílené plechem, dvojité těsnící břity, myslím že německé, anebo USA rozměr 40-62-8 a druhé 25-52-10, obyčejné černé gufera nevydrží těsnit tlaky v klikové skříni, zvláště tehdy, když vám motor při startu anebo vypínání pár krát střelí do výfuku, anebo do karbecu, to je jejich smrt. Asi před dvěma lety jsem byl v podobné situaci jako Vy, MF -ka nejela a šla do vysokých otáček po zahřátí, byl jsem z toho málem nemocný, dělal jsem všechno možné, až nakonec jsem se v zimě pustil do výměny gufer a všech těsnění jako jste to musel dělat Vy a teď mně to jede jako hodinky, chytá na drc a dělá mně radost, v zimě odklízí sníh a v létě seču. Až na ten smrad z výfuku. Někdy jsem musel častěji měnit zapal. svíčku, některá vydržela jen pár hodin, doporučuji vyzkoušet i jinou svíčku i když píšete, že jste dal novou.Hodně zdaru a podělte se zde o poznatky, jak se to povedlo opravit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 73.156 (?), 31.12.2012 10:45

ta kosacka stala 15 rokov v dielni a nikto s nou nic nerobil... ja som ju potom nastartoval a chvilku slapala ako hodinky..ale potom som videl ze straca vykon a a ma neovladatelne otacny tak som ju rozobral a boli tam cierne gumene gufera bez plechu ale videl som ze sa dnes na to vyrabaju gufera z USA s plechom su sice ovela drahsie ale kupil som ich kosacka na nich fungovala asi dva tyzdne ale s vykonm som spokony prilis nebol..tak som dal dole motor a pretocil som ho..pocul som ze mi unika vzduch okolo gufara ktore je pri naboji spojky tak som ho vybral a dal som tam gumene tke ako tam bolo..tesnilo o cosi lepsie ale stale som pocul jemne uniky..mozno ze aj to je problem ale neviem ako sa ho zbavit lebo asi nie su gufera ktore by mali vacsiu tesniacu hranu. Vsetko som to poskladal dokopy a kosacka par krat chytla pekne ale potom znova ten isty kolotoc. Inak ak sa smiem opytat ako ste vyriesili tesnenie pod hlavou valca..pretoze tam na valci nie je ziadna drazka a nema sa tam davat ani ziadne tesnenie je to proste polozeny kov na kov a to predsa tesnit nemoze strasne vela problemov mi robilo aj to lebo zakazdym ked som dal dole hlavu tak bolo vidno odkial mi vnikal vzduch. Skocim za jednym zanim on sa do toho bude vyznat asi viac ako ja urcite sa podelim o poznatky ktore mi poskytol. Vam sa chcem strasne pekne podakovat za ochotu a pomoc. Ked bude nieco nove dam vam vediet..este raz Dakujem ;)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 145.194 (?), 31.12.2012 17:58

Těsnění pod hlavou válce žádné není, také jsem se nad tím podivil, udělal jsem to tak, že jsem dosedací plochy potřel zabrušovací pastou a zabrousil na sobě, stejným způsobem jako se zabrušují bežně sací a výfukové ventily u jiných motorů.Píšete, že mašinka stála 15 let v dílně. To mohlo mít za následek, že válec uvnitř mírně zkorodoval, tuto korozi jste setřel tím krátkodobým nastartováním motoru a tím jste asi poškodil těsnící kroužky, takže už mají zřejmě velkou vůli v zámku a netěsní, bude to mít malý kompresní tlak a nebude to mít sílu. Ještě k těm guferům: Obyčejná černá gufera se používají na utěsnění vývodových hřídelí s běžnou olejovou náplní převodových skříní, tam to spolehlivě udrží , ale v klikové skříni motoru jsou mnohem větší tlaky a tam obyčejná gufera dlouho nevydží a je to zbytečná práce. Jinak konstrukce toho motoru je strašně jednoduchá, jenom je potřeba při montáži pečlivost. Já jsem to možná až přeháněl, ale ty gufera jsem před naklepnutím do karterů potíral těsnícím hermetikem. Myslím, že by Vám s tím nejvíce pomohl nějaký trošku zkušený mechanik motocyklů.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 73.156 (?), 1.1.2013 12:51

Ono to bolo tak ze ja ked som ju po tych rokoch nastartoval tak slapala pekne..ale neskor mi praskol valec na sacom kanaly takze som vsetko vymenil. Je tam novy valec, piest. kruzky, capy, loziska, aj hlava. Na tom motore je vsetko zbrusu nove az na kluku a klukovu skrinu inak je vymene vsetko do posledneho tesnenia. Jasne to chapem ze tam su ovela vecsia tlaky iba vravim ze aj ked som tam dal ocelove gufero okolo naboju spojky mi to stale prepustalo vzduch. Tesnenie pod hlavou som ja riesil klingeritom a doteraz ma nesklamal. Dam to odobornikovi snad on na nieco pride lebo ak nie budem nuteny ju predat aj ked by sa mi taky stroj zisiel.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika