Náhradní díly stihl



host - 71.176 (?)
5.9.2009 23:24

Vážený pane Jirko M. Ano stále nechápu smysl této diskuze. Protože nikdo není přece nucen dávat si stroj Stihl do servisu. O tom tady nepadlo ani slovo. I když bych dokázal polemizovat nad slovy,, mnohdy předraženého servisu". Pouze jsem ve svém minulém příspěvku upozornil na to, že po ČR je cca 150 míst kde se dájí náhradní díly na produkty STIHL zakoupit. A centrála STIHL v Modřicích je mateřskou firmou(výrobcem) zřízena právě proto, aby v těchto provozovnách požadovaný díl byl v reálném čase, neníli tam ve skutečnosti skladem. Stihl Modřice opravdu nebyl založen za účelem internetového prodeje. Přitom zakoupení čehokoli z produktů STIHL stojí u autorizovaného prodejce-servisu do halíře stejně jako kdyby se Vám podařilo nákup uskutečnit v Modřicích. Faktem je, že komu se tyto pravidla nelíbí, může si koupit jakoukoli jinou značku. 

V souvislosti s tím mě připadají úsměvné výkřiky nějakého jiného pisatele, který tvrdí že z centráky Stihl si již nikdy nic nekoupí, když přitom si ani přímo z centrály nikdy koupit nemohl. A vzhledem k tomu že jinde než u autorizovaného prodejce Stihl se regulerně produkty Stihl nedají koupit, tak fakt nevím kde chce kupovat. Opět se dostáváme ke změně značky.

A pro pisatele který vychvaloval Slovenské zastoupení. Víte, cokoli z produktů značky Stihl, musí nejprve do té které země dodat výroba. Myslím že to je naprosto logické a nezpochybnitelné, A jestliže výroba oznámí, že na ten a ten výrobek z důvodu délky od ukončení výroby, již nebudou z výroby dodávány náhradní díly, tak jsou k dostání prostě do vyprodání zásob v té které zemi. A proto se může stát že V ČR již nejsou a na Slovensku ještě ano. Ale v žádném případě to není o přístupu nebo neochotě.  Věřte že opravdu, ale opravdu vím o čem píšu. S pozdravem Mirek

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
JIRKA.M. - (24) - 245.29 (?), 4.9.2009 22:00

Vážený pane Mirku. Smysl této diskuse jste zřejmě nepochopil Vy sám! Nemohu mluvit za pisatele příspěvků ale je zřejmé že uživatelé mot. přístrojů jsou povětšině také domácí kutilové, kteří se nechtějí spoléhat na autorizováné prodejce a mnohdy předražený servis. Tito lidé by si své nářadí chteli opravovat sami.A k tomu potřebují i dostupnost náhradních dílů, což by v dnešním elektronickém světě naměl být problém. Já sám jsem do STIHLU v Modřicích posílal 2 dotazy po emailu a zástupci si hrají na mrtvého brouka. Například DOLMAR má zastoupení v Tišnově a díly zasílá na dobírku.Proč ne STIHL? To už i ten Maunfield se ke svým zákazníkům chová vstřícněji! JIRKA.M.          

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 94.115 (?), 5.9.2009 9:23

a proč s tím otravujete centrálu? Váš nejbližší (nebo nějaký) prodejce STIHLu Vám odmítá prodat nějaký díl? Většina kolegů ho zašle i na dobírku. Jen je někdy obtížné se domluvit co vlastně chcete a najít správný díl pokud existuje několik verzí nebo kombinací. (např.: určitý karburátor se může kombinovat s určitou přírubou a podobně)  HH

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 5.9.2009 13:41

Proč bych s tím neotravoval centrálu, když autor. prodejci a tudiž i servisy berou ND právě odtud a tvrdí, že pokud není díl na skladě v centrále je i pro ně nedostupný.
Vzpomínám si, jak v jednom čísle svého časopisu psali o padělcích pil Stihl a s prozbou se obraceli na zákazníky aby byli nápomocni s mapováním těchto "prodejců". Poslal jsem jim místo, čas a SPZ vozidla. Připadal jsem si jako práskač, ale na druhé straně si myslím, že je třeba tyto prodejce eliminovat. To vše bylo někdy na jaře. Do dneška mi neposlali ani dvě slova: Děkuji Vám. Ne a ne od oficiálního zastoupení už nekoupím ani jeden stroj Stihl a budu hledat vždy prodejce mimo toto zastoupení.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 71.176 (?), 5.9.2009 23:24

Vážený pane Jirko M. Ano stále nechápu smysl této diskuze. Protože nikdo není přece nucen dávat si stroj Stihl do servisu. O tom tady nepadlo ani slovo. I když bych dokázal polemizovat nad slovy,, mnohdy předraženého servisu". Pouze jsem ve svém minulém příspěvku upozornil na to, že po ČR je cca 150 míst kde se dájí náhradní díly na produkty STIHL zakoupit. A centrála STIHL v Modřicích je mateřskou firmou(výrobcem) zřízena právě proto, aby v těchto provozovnách požadovaný díl byl v reálném čase, neníli tam ve skutečnosti skladem. Stihl Modřice opravdu nebyl založen za účelem internetového prodeje. Přitom zakoupení čehokoli z produktů STIHL stojí u autorizovaného prodejce-servisu do halíře stejně jako kdyby se Vám podařilo nákup uskutečnit v Modřicích. Faktem je, že komu se tyto pravidla nelíbí, může si koupit jakoukoli jinou značku. 

V souvislosti s tím mě připadají úsměvné výkřiky nějakého jiného pisatele, který tvrdí že z centráky Stihl si již nikdy nic nekoupí, když přitom si ani přímo z centrály nikdy koupit nemohl. A vzhledem k tomu že jinde než u autorizovaného prodejce Stihl se regulerně produkty Stihl nedají koupit, tak fakt nevím kde chce kupovat. Opět se dostáváme ke změně značky.

A pro pisatele který vychvaloval Slovenské zastoupení. Víte, cokoli z produktů značky Stihl, musí nejprve do té které země dodat výroba. Myslím že to je naprosto logické a nezpochybnitelné, A jestliže výroba oznámí, že na ten a ten výrobek z důvodu délky od ukončení výroby, již nebudou z výroby dodávány náhradní díly, tak jsou k dostání prostě do vyprodání zásob v té které zemi. A proto se může stát že V ČR již nejsou a na Slovensku ještě ano. Ale v žádném případě to není o přístupu nebo neochotě.  Věřte že opravdu, ale opravdu vím o čem píšu. S pozdravem Mirek

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
JIRKA.M. - (24) - 245.29 (?), 6.9.2009 0:05

Vážený pane Mirku! Oslovil jste mne a zásada slušných lidí je slušně odpovědět. Ted budu hovořit zám za sebe. Firma STIHL má na svých webových stránkách rubriku Napište nám, je tam i kolonka pro emailovou adresu ipro tel.číslo.Když jsem jim poslal dotaz na distribuci náhradních dílů tak mi nejsou schopni odpovědet. Nevím co si o jejich přístupu mám myslet?! S tímto končím tuto diskusi a věřte že i já vím o čem píšu.Zdravím JIRKA.M.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 71.176 (?), 6.9.2009 8:33

Pane Jirko. Myslím že mé vysvětlení o tom jak a kde se dají ND zakoupit, bylo natolik srozumitrlné, že odpověď od centrály by Vám nic nového nepřinesla.  Tak to berte jako že Vám odpověděli. Co se stalo s Vaším dotazem nevím,  nejsem zaměstnancem centráky, ale ze své praxe vím kolik el.pošty denně musím zpracovat a přitom stihnout svou práci za kterou jsem placen. Z toho může klidně vzniknout nějaké odložení a pozdější prosté zapomenutí na odpověď. Obvzlášť když mám zodpovědět dotaz, kdy tazatel scela jasně byl na předmětných www stránkách, kde informace je a já mám znovu a znovu tu veřejně existující informaci přepisovat, odesílat a tak pořád dokola. Mirek

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 6.9.2009 11:05

Háček je v tom, že Jirka není jediný, který má zkušenost s nekomunikací Modřic. Já třeba reagoval na jejich žádost prostřednictvím tištěného opčasníku, který se obracel k "širokým masám" uživatelů a příznivců značky. Samozřejmě jsem se na to ptal zaměstnance centrály a ten mi zdělil, že psát do rubriky napište nám u nich moc nefunguje neb to potom rozděluje nějaká admin. pracovnice (sekretářka) a nebo taky ne. Vzhledem k tomu, že jsem z tohoto fora již dostatečně vycvičený mohu taky doložit technický dotaz přes tuto rubriku na p. Kosičku ohledně záměny řetězů a když jsem mu po měsíci volal, řekl, že žádný mail nedostal. Nezlobte se na mě pane Mirku, ale připadáte mi jako někdo, kdo na dveřích služebního auta vozí nápis Stihl. Málem bych zapoměl - ten můj díl ze slovenska prodejci přišel z německa, kde ho objednával, to jsem prve neuvedl. Myslel bych si, že když to může ojednat prodejce na slovensku a dodat, proč by totéž nešlo v ČR. Nebo Slovensko má v zastupování značky jiné postavení než ČR?
Stroje Stihl jsou, jak jsem je poznal já, dobré a kvalitní a bohužel i dlouho vydrží. Nemám tedy důvod měnit značku, ale jak jsem psal víše nehodlám ji již nakupovat v tzv. oficiální síti Stihl.
I já si myslím, že to by bylo asi vše, co jsem chtěl k tomu říci. Stejně jsem napsal víc, než jsem chtěl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 218.7 (?), 6.9.2009 11:16

Celkom nechápem toto vlákno, na slovensku to funguje tak že ak príde zákazník a chce náhradný diel, tak sa jednoducho objedná a behom 24 hod môže byť u mňa, ak to natoľko nehorí tak to príde z normálnou objednávkou za 2-3 dni.V čechách pokiaľ som sa bavil s predajcami je to podobné.Čiže to čo je na centrále môže byť do 24hod.u predajcu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 0.18 (?), 7.9.2009 10:35

Mám taky zkušenost:

posílal jsem dotaz do Stihlu na jejich doplňky, které se sem nedováží (boty a dřevorub. oblek) jestli je někdy začnou dovážet, protože jejich nabídka v ČR je opravdu velmi omezená - snad jediná takhle malá v EU. Bylo mi odpovězeno, že není potávka a skladové prostory by nezaručily rychlost dodání výrobků k zákazníkovi, kterou má firma stanovenou. Mě by, ale nevadilo, že přijde zboží do týdne nebo do měsíce. Doplňky nejsou až tak nutné věci, ale něco navíc takže rychlost dodání alespoň u mě není rozhodující jako když potřebujete nový píst... A nevidím problém když jedu zásobovat z Německa Modřice přivést i poptávaný-objednaný 1 kus obleku nebo bot popř něčeho jiného.

V dnešní době něco schánět jako za komančů v nedostatkovém sektoru to mě moc normální nepřijde asi je to uměle vytvořená bublina v ČR. Setkal jsem se s tím už u více firem, ale Stihl tím dominuje v poměru dovoz x výroba(prodej) oproti Německu.

PS: Komunikace s nimi byla OK (celkem 4x), ale musíte jim napsat mail přímo ze svojí adresy na jejich info - NE z jejich nabídky na netu (to mě nikdy nefungovalo).

FK

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 21.230 (?), 8.9.2009 5:57

Zdravím vás přátelé,

toto vlákno naprosto krásně ukazuje obchodní politiku filiálky STIHL v ČR a pan Mirek je krásnou ukázkou přísloví " koho chleba jíš, toho píseň zpívej"! Základní poučkou pro prodejce je bod číslo jedna příručky tedy, chceš ND?, kup si nový stroj! Jak jinak si vysvětlit nemožnost zakoupení ND na stroje již vypuštěné z výroby, nebo prodeje v ČR, pokud jejich inovované modely jsou v Evropě běžně k dostání! Jeden příklad za všechny, pila STIHL 038, pohon olejového čerpadla. Z Modřic odpověď : " Pila byla ve výrobě již ukončena, desetiletá lhůta pro dodávky ND proběhla, díl se nedodává! ". Jak si pak vysvětlit, že MS 380 a 381 má tyto díly shodné, dokonce se stejným objednacím číslem, pily shodné modelové číslo???!!!  Vysvětlení je nasnadě, pro posouzení obchodní úspěšnosti národního zastoupení je rozhodující prodej celků a nikoliv spokojenost zákazníků vlastnících starší modely! Stejně tak pro výplatní pásku vedení zastoupení! Modřickým se prostě nechce komplikovat si život zajišťováním dílů na stroje z kterých jim před tím "nekáplo"! A stejné to je i se zárukou. Proč německý servis může v klidu a pohodě provést záruční opravu stroje s českým ZL a český se kroutí a posílá zákazníka do Německa? Protože ví, že Modřice ho tam pošlou také! V Modřicích si bohužel ještě nevšimli, že jsme součástí EU!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika