Náhradní díly stihl



host - 120.31 (?)
19.7.2009 8:06

Podle mě se stihl čr. ohledně zasílaní náhradních dílů bude bavit pouze se svím oficiálním obchodním zástupcem.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3,  4   
host - 174.216 (?), 12.7.2006 20:41, zobrazeno: 73751x
Může mi prosím někdo poradit net stránky s náhradnímy díly + ceník dílů pil stihl?
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 245.29 (?), 19.7.2009 0:48

Vážený mám stejný problém: poslal jsem do stilu email s dotazem na distribuci náhradních dílů . zatím se neuráčili odpovědět. Třeba Dolmar z Tišnova má zasílatelskou službu. STIHL nereaguje. JIRKA M

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 120.31 (?), 19.7.2009 8:06

Podle mě se stihl čr. ohledně zasílaní náhradních dílů bude bavit pouze se svím oficiálním obchodním zástupcem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 22.160 (?), 19.7.2009 21:02

U nás v SR je dovozca Stenia a na mail ohľadom dostupnosti a cien ND mi vždy promptne odpovedali.Nie som servisák len som si chcel overiť ich ceny s predajňou a sedeli na chlp. Dovozca určuje predajnú cenu.MČ

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 249.23 (?), 4.9.2009 14:54

koukam že stihl, a nahradni dily bude opravdu problem nekde sehnat, i ja mam podobny problem s n.d...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 11.107 (?), 4.9.2009 15:28

Chtěl jsem původně mlčet, ale nedalo mi to. České zastoupení firmy Stihl je to nejhorší s čím jsem se setkal. Neochota nezájem jakkoli někomu pomoci. Díl, který je pro ně, vzhledem k ukončení výroby a desetileté lhůtě nedostupný a nesehnatelný jsem si na Slovesku v pohodě objednal a zaplatil do deseti dnů přišel a byl zabalený v originál igelitu Stihl, takže se domnívám, že nešlo o druhovýrobu. Fakt v tomhle je Česko a Slovensko nebe a dudy. Používám pily Stihl a nemám zájem měnit značku, jen od té doby jsem se zařekl, od oficiálního zastoupení této značky nekoupím už ani jednu. Raději půjdu cestou placeného servisu i v tzv. záruce, protože zkušenost mi ukázala, že není problém se spolehlivostí. Já vím, že ty "papaláše" z Brna-Modřic asi moc nevytrestám, ale na druhé straně by se už měli nad způsobem vedení českého zastoupení zamyslet.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 249.23 (?), 4.9.2009 16:30

tak to mate pravdu to zastoupeni v Čr je hrozny.at nam rači pusti info, o nahradnich dilech, kde a jak je sehnat...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 22.255 (?), 4.9.2009 17:47

Poněkud mi nedochází smysl této diskuze. Zastoupení Firmy STIHL pro ČR funguje naprosto spolehlivě. V podstatě se 100% pravděpodobností je požadovaný díl v servisu do 24hodin od objednání a současně je velká pravděpodobnost že díl ve skutečnosti je v servisu skladem ihned k dodání. Myslím pouze, že pisatelé nepochopily že produkty firmy STIHL a týká se to i náhradních dílů jsou k dostání pouze u autorizovaných prodejců se servisem v kamenných prodejnách, nikoli na netu. A prodejen se servisem má STIHL v ČR cca 150. Takže nikdo nemusí jezdit nějaké nezdolatelné vzdálenosti. Všechny tyto skuečnosti firma STIHL uvádí ve všech svých materiálech. Na stránkách firmy STIHL je seznam prodejců, takže každý si může najít svůj dostupný servis. Proto opravdu nechápu v čem je problém. Mirek.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 118.228 (?), 4.9.2009 20:07

Áno, vätšina dielov je bez problémov dostupných u autor. predajcov Stihlu. Bo mne vadí len to, že ten Stihl si na tú cenu dielu akoby započítal aj prácu v servise. Za piest na starú pílu pýtať 100 eur je nonsens.MČ

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 4.9.2009 21:54

Vážený pane Mirku, pokusím se vám to popsat po lopatě. V servisu: "dobrý den potřeboval bych tento díl na tuto pilu Stihl. To už nemám a pochybuji že je to ve skladu. Děkuji nashledanou". To samé v druhém servisu. Volám do Brna-Modřic" potřeboval bych tento díl na tuto pilu Stihl. Kdepak pane, to už neseženete, to se už nedodává. Prošla i desetiledá lhůta na dodávání ND, takže nedokážeme zajistit.
A teď v oficiálním servisu Stihl kdesi u Bardějova. "dobrý den potřeboval bych tento díl na tuto pilu Stihl. Moment pozrem sa? áno je to možné bohu zial nemám skladom ale obednám. Stojí x euro. Budete hodný a pošlete mi ho? Samozrejme! Dajtě adresu". Dal jsem adresu, ale dvě eura na poštovné a ND bez jakýchkoli dalších problémů došel, jak jsem psal víše.
A pokud vám nedochází smysl této diskuze tak je o tom, že jediné oficiální zastoupení značky Stihl v ČR stojí za... a možná, že ani za to ne. Pochopil jste? Co v oficiálním zastoupení Stihl ČR je zhola nemožné, tak oficiální prodejce té samé značky ale na Slovensku s tím nemá sebemenší problém a funguje. Není něco špatně?
PS: Slovákům se omlouvám za asi špatně napsaný slovenský text, i když o to snad v tomto případě nejde a rozumný člověk to pochopí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika