Motor Vari houpá při startu



Stránky: 1,  2,  3   
host - 68.161 (?) 
30.10.2015 22:13, zobrazeno: 17168x
Dobrý den, mám u variny motor Honda. Není moc starý, tak 2 roky, čtyřtakt. Když je studený a startuju ho na sytič, ze začátku jako by houpá. Jako by sám přidává a ubírá plyn. Táhlo na boku motoru u karburátoru se pohybuje samo dopředu a dozadu. Někdy to v poloze kdy ubere, samo chcípne. Když táhlo na chvíli podržím směrem dozadu ke klečím, zvýší otáčky a za chvíli to přestane. Když hned po nastartování uberu plyn, chcípne to vždycky. U teplého motoru to nedělá. Posím nevíte čím by to houpání mohlo být?
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.106 (?), 30.10.2015 22:53

Měla by tam být asi pružinka, ktrá houpání zmírňuje. Jsou dvě možnosti - buď je unavená a nebo jste ji ztratil.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 9.49 (?), 31.10.2015 3:19

Pružinku můžu ztratit jedině tehdy, když ji mám v kapse a podaří se mi ji vytáhnout kapesníkem, který chci použít a nevšimnu si, že na něm visela pružinka. Jestli se pružinka ztratila přímo z motoru, tak je to nebetyčný šlendrián. Další šlendrián je, že návod neobsahuje detailní rozkres náhradních dílů a popis jednoduchých vad s popisem jejich odstranění. Je do nebe volající pitomost, vézt stroj do servisu, kde mechanik pootočí šroubkem o čtvrtinu otáčky a řekne si o patnáct stovek, aniž by dále něco seřizoval, nebo měřil. Někdo také může říci, že je to hloupost zákazníka. Kde je hranice mezi hloupostí, správnou informovaností a seriozností. Další zhovadilismus je, že papírové těsnění stojí čtyřicetpětKč a musí se objednat. A mohlo by se pokračovat dál. V případě GSV, bych neměl za těch třiadvacet papírů, na nic šahat alespoň pětistovku mototohodin.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 233.128 (?), 31.10.2015 8:29

Kdepak pruzinka!  BIO-sracky v benzine...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 68.245 (?), 31.10.2015 20:01

Zdravím, SvK prosím, když nemáš ponětí jak regulátor otáček funguje, tak se raději zdrž diskuze. Pokud by chyběla (byla ztracená!!!, je naohýbaná tak aby se v žádném případě nemohla vyháknout), tak by motor točil na plný plyn, protože pružina je reakcí regulátoru. 

Začněte vzduchovým filtrem, podotahovat šrouby upevňující karburátor, zkontrolovat volnost pohybu táhla regulátoru, vypustit plovákovou komoru. Pokud toto nepomůže, pak rozebrat a vyčistit karburátor, hlavně volnoběžný a přechodový systém. Hlavní tryska je v pořádku. To čištění chce ale jistou znalost funkce všech kanálků a trysek na tomto karburátoru. Někdy nepomůže ani ultrazvuk a potom nezbývá než demontovat i pevné zátky.  Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 96.89 (?), 31.10.2015 20:02
BIO-... to jako chcete říct, že je zanesený karbec. Jednak je to celkem nový motor a taky, fakt to dělá jen při startování na studeno. Teplý klidně chytne do volnoběhu a jinak funguje normálně a nemůžu si na něj stěžovat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 15.225 (?), 1.11.2015 13:43

Reakcia na.xxx.96.89,31.10.2015 20:02 :

Ked je tomu tak, ako pisete (a nemam dovod o tom pochybovat), tak s velkou pravedepodobnostou je zavada liecitelna nastavenim mechanizmu pridavania plynu v spojeni s dratovodom a bowdenom nasledovne:

1. Paku plynu na riaditkach dat dopredu uplne do krajnej polohy  t.j. do polohy START

2. V tejto polohe nastavit packu do polohy UPLNEHO otvarania "sytica" resp.  UPLNEHO privretia obohacovacej klapky karburatora

3. Packu na riaditkach vratit do polohy volnobeh a overit volnobeznu polohu ovladacich tiahel na motore.

A je to.

 Fabrika Honda dodava motory GSV bez bowdenu resp. pakoveho ovladania, lebo to je zalezitost pripojovaneho hnaneho stroja (okrem propietarnych periferii). Ovladanie domontovava regionalny dodavatel, a nezriedka to nastavenie dodrbe. Teda aspon na slovensku, pokial viem...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 147.46 (?), 1.11.2015 15:20

A jsme doma, zřejmě to bude takové i jinde, třeba v Česku. Co když to dodavatelé dělají záměrně, aby si naplnili servisy. Parádní příspěvek, díky!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 11.116 (?), 1.11.2015 20:15
Běžte do servisu motor se nepokazil, je zacpaný karbec a do ničeho nevrtejte. Nejhorší oprava je rozvrtaná po panu domácím.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 231.122 (?), 3.11.2015 10:00
Chtěl bych požádat 15.225 o radu, ale nechci, aby se do montovali další účastníci diskuse, nebo je ti co by podali radu lepší. Problém je v špatném startování motoru GSV190, nechce na sytič naskočit. Naskočí až po mnoha pokusech na vlonoběh. Když už je v chodu, tak běží. Ale je ještě další zádrhel. Při přidávání plynu z polohy želva do polohy zajíc, motor žačne reagovat na přidávání plynu až v polovině celkového rozsahu pohybu páčky. Děkuji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Podklad dlažby na terasu22.4.2024
Výběr hliníkové pergoly od A do Z22.4.2024
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika