Motor pro Vari DMJ-315



host - 46.230 (?) 
6.7.2013 22:51, zobrazeno: 15343x

Dobrý den,

Motor je starý 24 let, nevím, jakými opravami prošel v minulosti. Na motoru nejdou nastavit nízké volnoběžné otáčky (cca 2500, měřeno otáčkoměrem), takže unáší spojka.  Při snížení otáček motor zhasne. Překvapilo mě, jak lehce jde s motorem točit i se zašroubovanou svíčkou po sundání startéru. Po sundání startéru jsem také zjistil, že klika má vůli, budou potřeba nová ložiska. Jak se sundává ventilátor? Jakým způsobem se ventilátor zajistí proti otočení při povolování matice? Je potřeba speciální nářadí? No, a nakonec: kolik může stát generálka motoru v servise?

Děkuji. Jiří Brada

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 71.145 (?), 7.7.2013 18:35

Go v servisu kolem 5000,- Bez základních zkušeností bych se do toho nepouštěl při výměně ložisek kliky rozeberete ten motor do šroubku aby jste se na ně dostal. Budete potřebovat kromě obyčejného nářadí i stahovak dvouramený  na náboj spojky a stahovák zapalování.Jakým způsobem se ventilátor zajistí proti otočení při povolování matice-já jsem sundal spodní díl motoru jsou na něm packy na přichycení k převodovce(3 inbus) sundal spojku a upnul do svěráku za ten naboj spojky a povolil ventylátor.Nejhorší-pro mě bylo sundat to zapalování to byl porod jinak to jde.Zkusil bych nejdřív vyčistit obě trysky jak volnoběhu tak hlavní ve spodní misce když to nepomůže budou nejspíš gufera v háji takže bych to udělal všechno ať je klid.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 71.145 (?), 7.7.2013 18:39

Stahovák magneta


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 238.104 (?), 7.4.2015 20:49

Dobrý den, našel jsem pozůstalost ve stodole je to Vari DMJ 315 s převodovkou T19.1. Problém je v tom že motor nechce naskočit za studena (asi gufera), ale po nastartování chvíly kucká a pak naskočí. Občas při startu střílý do výfuku. Další problém nastal po zapnutí pojezdu převodovky. Ta začala couvat místo aby jela vpřed. Pokud vím tak T19.1 nemá zpátečku? Při startování se kolo ventilátoru točí po směru hodinových ručiček. takže asi v pohodě. Poraďte co to může být? Předstih? Gufera? Porouchaná převodovka?

Děkuji za každý typ

Karburace čistá, trysky nové, filtr vzduchu vyčištěn a vyměněn olej, výfuk vypálen od karbonu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika