Motor jikov



host - 8.40 (?)
6.10.2008 10:05

pro zlobivý motor Jikov-vari mám jednu zkušenost.Také to takto zlobilo, po zahřátí jsem motor mohl vypnout ale nastartovat šel až po vychladnutí.Trápil jsem se tím dost ale pak jsem elektronické zapalování přendal tak aby se od výfuku nezahřívalo a motor šlape bez závad.To same se mě stalo s benzinovou pilou ale trochu jinak.Mezera mezi elektronickým zapalováním a výfukem byla zacpanná zaojejovanými pilinami a tím se zapalování hodně zahřívalo.Po vyčistění je to ok-pila také běží normálně.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
         
host - 8.40 (?), 6.10.2008 10:05

pro zlobivý motor Jikov-vari mám jednu zkušenost.Také to takto zlobilo, po zahřátí jsem motor mohl vypnout ale nastartovat šel až po vychladnutí.Trápil jsem se tím dost ale pak jsem elektronické zapalování přendal tak aby se od výfuku nezahřívalo a motor šlape bez závad.To same se mě stalo s benzinovou pilou ale trochu jinak.Mezera mezi elektronickým zapalováním a výfukem byla zacpanná zaojejovanými pilinami a tím se zapalování hodně zahřívalo.Po vyčistění je to ok-pila také běží normálně.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 29.74 (?), 7.6.2008 19:50

Já s ním potíže měl minulý týden. Po osmi letech začal zlobit, protože byla prorezlá nádrž(model 1414- odděleně nádrž a startování v červené barvě v plechu), tak si jej nechávám přestavovat na model 1453 ISKRA, a už se těším jak s ním zase budu sekat. Krom posledních problémů je to fakt výborný a houževnatý motor s dlooouuuuuhou životností a kvalitní konstrukcí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 16.118 (?), 9.8.2008 16:31

Pred nedávnom som kúpil malotraktor Vari s motorom Jíkov dost v zlom stave, mám problém, zo zapalovania idu 4káble a 3 idú do indukčnéj cievky a jeden neviem načo má slúžiť a je aj odtrhutý kábel ktrorý ide od páčky na plyn malo by to byt na zhasíňanie motora, neviem kde má byt zapojený, indukčná cievka má 3 vývody s troma rozdielne širokými plieškami pri sviečkovom káble je najširší, má niekto schému alebo vie poradiť?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 48.105 (?), 12.8.2008 23:38
Dobrý den všem.Pánové, právě jsem si přečetl všechny příspěvky a hledám řešení na tento problém.Soused mne poprosil, jestli bych se mu nekouknul na sekačku.Prostě mu zničeho nic přestal jet motor a už nešel nastartovat.Je to Vari Jikov 1447 DV.Viděl jsem ho poprvé, takže jsem zkontroloval běžné věci jako jiskru na svíčce-OK, benzínová směs a vycházející "mlha"z hlavý válce-OK.Poté jsem sundal nádrž a kouknul se zdali se neuvolnila seřizovací klapka předstihu(kladívko)-OK, ale bez sundání rotoru vyrábějícího proud(kolík na něm vypadal vpořádku a hlavně jsem u sebe neměl stahovák).Po opětovném složení motor pouze několikrát tzv.zpětně šlehlul a víc nic.Dneska mi soused sekačku dovezl do garáže z prosíkem, tak se do ní chci pozítří pořádně pustit.Prosím všechny o možné rady, kdo mněl podobný problém a nebo kdo si myslí co by tomu mohlo být.Mockrát děkuji... Robert B.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 18.208 (?), 13.8.2008 10:22
Podle toho, že vám motor několikrát zpětně šlehnul, bych uvažoval, že se jedná o ustřižené pero na rotoru zapalování. Pero je velikost 3x5mm
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 38.10 (?), 13.8.2008 16:08

Nepsal jste, jestli jste kontroloval předstih.Potom by to mohlo být střižené pero.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.105 (?), 13.8.2008 23:28
Díky, tak to péro bude asi první věc, po které zítra půjdu.Každopádně se hned ozvu, jestli to bylo ono nebo ne.Ještě jednou díky a uvidíme... Robert B.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.105 (?), 14.8.2008 22:06
Takže Pánové trefa do černého.Bylo to péro.Šel jsem po něm jak sem říkal hned.Ještě že jsem si předtím koupil stahovák, jinak nevím jak dlouho bych do toho mlátil.Oprava trvala i s ruční výrobou péra cca hodinu.Díky všem... Robert B.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 220.253 (?), 3.9.2008 11:50
Právě jsem zrepasoval tento motor a nastartoval. Motor chytil na druhé zatažení a po chvíli zhasl a už nešel natočit. Sice by mne nenapadlo, že by za takovou chvíli mohlo přestřihnout pero magneta, ale po rozborce jsem zjistil, že mohlo, a to motor neby ani nachvíli v zápřahu. Je možné, že byl na hřídeli film maziva, který umožnil prokluz a tím i střih pera. Ale bylo to hned, během minuty na volnoběh.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 47.123 (?), 3.9.2008 12:22

Spis nez mazivo je konus nejak poskozen a plochy na sebe nesedi. V takovem pripade se v provozu nerovnost "vymacka" a spojeni povoli. Klinek je pouze zajisteni polohy. Sily ma prenaset treni v kuzelovem spoji. Pokud silu prenasi klinek, vibrace ho rychle ustrihnou.

Doporucuji proto dosedaci plochy vzajemne zabroousit jemnym brusivem. Jiz po "nalisovani" rukou musi rotor drzet a prenaset moment na kliku, nesmi se protacet pri pokusu otacet rukou (blokovana klika). Take nema jit lehce sejmout. Pokud tomu tak neni, plochy jsou poskozene a nepouzitelne pro dalsi provoz.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika