|
Motor jikov
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | < 16, 17, 18, 19, 20
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.235 (?), 31.5.2014 6:54
"Při ručním ovládání klapky" znamená, že sundáte bowden u klapky?Jinak si totiž neumím přidávání "plynu" dost dobře představit.Je tam totiž ještě klapka omezovače otáček s dírkami, do které je vedeno jeho táhlo... Nezaměnil jste si je? AB
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 223.4 (?), 19.6.2014 22:20
Po zimě nenastarutu 15 let starou Vari.
Po zatažení nedává svíčka žádnou jikru. Nevím jak poznat jedná-li se o závadu zapolování nebo magneta. Po zatažení za startér je okolo 1 V (mezi třemi kontakty postupně měřenými na elektronickém zapolování...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 44.136 (?), 30.11.2015 19:55
Dobrý večer všem, mám problém s dvoudobým motorem na vari a prozatím jsem zde nenalezl podobný. Motor za posledních pár let téměř nejezdil, přesto se párkrát za rok nastartoval pro přesun po zahradě. Všechno šlapalo perfektně, ale před pár týdny začal chcípat po přidání plynu. Vyčistil jsem karburátor, palivový filtr, vyměnil benzín, koupil novou svíčku a prasklou hadičku od filtru ke karburátoru. Dnes jsem při dalších pokusech zjistil, že plyn lze přidat při poloze klapky sitiče v půlce, tedy cca 45 stupňů, v jiných polohách motor chcípne, jakoby se zadusí. Pokud se začne dusit, uberu plyn, dám opět sitič do polohy mezi, zastaví se jakoby dušení a vrátí se do volnoběžných otáček. Věděl by jste prosím někdo, čím by to mohlo být?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 30.11.2015 20:54
Není to čítanková ukázka přisávání falešného vzduchu? Kde? Nejsem takový odborník, abych přes net poznal jestli jedno nebo obě gufera a nebo někde jinde i když ta gufera jsou nejčastější.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 44.136 (?), 1.12.2015 9:36
také děkuji, vidím že radši ještě počkám. Pro úplnost doplním, že servis motoru znám velmi zběžně, jezdil jsem s tímto dědovým vari jako kluk, opravoval jsem spíše jednoduché mechaniky traktůrku a sekačky, motor mimo filtru a svíčky, dělal strýc a servis.
Po zjištění závady jsem začal, jednoduchými kroky, svíčka, filtr, hadička, karburátor, dostal jsem se do fáze, kdy motor vydržel běžet aspoň na volnoběh. Při druhé rozborce karburátoru, jsem zjistil zaseklý, kužílek nad plovákem,. Čištění jsem dělal jen mechanicky, v plováku zelené usazeniny byly, na protáhnutí trysek nic nemám, ale můžu to zkusit sehna včeně isopropylakohol. Odvézt to do servisu mohu, ale když už jsem s opravou strávil něco času, rád bych do budoucna věděl o co jde a co udělat lépe.
Každopádně jsem rád, za každou zkušenost a radu, pokud jste takto popsanou závadu dokázal odstranit, mám naději že se to podaří i mě.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | < 16, 17, 18, 19, 20
|
|
|
|
|
|
|