Motor jikov



pandavid - (11) - 156.189 (?)
12.8.2009 21:21

budu se pouštět do menší g.o jikov mj5, zatím mám 2 dotazy

1) jak se měří vůle na klice, postup?

2) proč se vůle vymezuje?

děkuji

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  16,  17,  18,  19,  20   
                     
Vláďa N - (4) - 118.131 (?), 14.7.2009 20:42
Prosím o radu. Vlastním sekačku na vysokou trávu Dakr, která je poháněná motorem Jikov 1454. Jsem s ní spokojen. V loni byla na opravě, motor při sekání ztrácel výkon a motor se zadusil. V servisu vadu opravili - vydřené simerinky. Uplynul rok a vada se objevuje znovu. Motor opět ztrácí výkon a zadusí se. Nezbývá nic jeného než motor natočit, při volnoběhu se chová normálně, při posekání 5-7 metrů trávy v řádku se opět dusí a chcípá. Sekačku vlastním od roku 2001. Prosím o radu, co by se dalo s motorem udělat, aby neztrácel výkon, myslím, že by simerinky měly mít delší životnost. Za všechny odpovědi předem děkuji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 122.179 (?), 15.7.2009 22:16

Mám s těmito motory jen dobré zkušenosti přes 20 let.To, co uvádíte, jsem viděl u sousedova motoru.Zkuste požádat odborný servis o kontrolu geometrie a jakosti třecích ploch u kliky a případně ji vyměňte.Jinou příčinu častého odchodu těsnicích kroužků nevidím.  AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 171.146 (?), 26.7.2009 20:51

mám motr jikov dvoutakt JIKOV 1454 VAPE DV mně chcípá, teda jede chcípne, za chvíli až se naplní karburátor tak jede, nevím jak na to co může být s tím karburátorem. Víém že je to v zásobování palivem, když je méně palivy v nádrži motor nejede jako by ho šlo málo, může to být ve vstupní trysce?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 171.146 (?), 26.7.2009 20:43

to stejné mi to dělá taky, mám pocit že je to v karbecu

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 26.7.2009 21:14

No a nemáte už zanešený a tedy částečně neprůchodný pal. filtry?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
pandavid - (11) - 156.189 (?), 12.8.2009 21:21

budu se pouštět do menší g.o jikov mj5, zatím mám 2 dotazy

1) jak se měří vůle na klice, postup?

2) proč se vůle vymezuje?

děkuji

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 40.229 (?), 27.8.2009 22:23

Mě to dělalo taky, špatně se plnil karbec. Byl to zanesený uzavírací ventil!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 60.252 (?), 30.8.2009 16:17

Odišlo mi zapalovanie na motoriyJíkov, bolo tam bezkontaktné za aké by ho bolo lepšie vymeniť, kontakné,alebo bezkontaktné a aká je montáž.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 30.8.2009 19:06

Jde o to, po kolika letech to zapalování odešlo. Kdyby, dejme tomu, po osmi letech a byla to první závada řešil bych to koupí nového bezkontaktního a hotovo. Bohu žel tento druh nevykazuje co kus to bezproblém, ale psíše naopak. Katastrofální situace byla cca v půlce devadesátých let to "hořelo" jedno za druhým. Možná to bylo i tím že se tehdy nejvíce prodávaly dvoutakty a Honda postupně nastupovala. Nebyl problém, aby zapalování nepřežilo tehdejší záruku. Postupem času se na něm zapracovalo a zdálo se mi, že i na kvalitě a spolehlivosti. Takže je-li to první závada vyměnit za nové a a měl by být na minimálně stejně dlouhou dobu klid, ale to už jsem vlastně psal. Ono i ta předělávka něco stojí a nedá se říci, že je kontaktní zapalování bezúdržbové. Pokud se aspoň jednou za rok člověk nepodívá pod setrvačník mohlo by se stát, že časem motor přestane sloužit a jak už to tak bývá zrovna když je ho potřeba.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 60.252 (?), 4.9.2009 20:44

Dal som na Vašu radu a vymenil celé zapalovanie za bezkontaktné, Ducati a je po probléme, štartovanie je bezchybne.Ďakujem

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  16,  17,  18,  19,  20   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika