Motor jikov



host - 26.29 (?)
18.2.2009 20:37

Doporučil bych seřízení regulátoru podle otáčkoměru.Můžete ho mít nastavený na nižší otáčky a proto se vám zdá, že nejde za plynem.Houpání otáček většinou nastává, když je motor bez zátěže a rychle přidáte.Otáčky prudce vyletí nahoru a překročí max.otáčky.Regulátor stáhne škrtící klapku na minimum.Otáčky rychle klesnou a regulátor zase prudce přidá.To se stále opakuje.Mě to motor dělá taky.Když přidávám plyn pomaleji k rozhoupání nedochází a regulátor drží max.otáčky.M.H.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
                     
host - 250.1 (?), 26.11.2008 21:25

Nemůžete párovat české zapalování s DucatiTo nejde. Jsou tam rozdílný proudy.Musíte koupit i magneto bezkontaktní.  Ve vašem případě bych volil variantu magneta kontaktního,

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 202.251 (?), 1.12.2008 14:30
Vďaka, za radu-Jozef
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 55.68 (?), 15.1.2009 18:38

Vyměň fajfku. Je to velmi záludná porucha.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 126.10 (?), 27.1.2009 13:29

Dobrý den,

zakoupil jsem starší terru s motorem Jikov 1414.a ten se chová následovně: po nastartování začíná pracovat regulátor otáček tím způsobem, že pravidelně přidává a ubírá otáčky. Toto pulzování je nezávislé na poloze plynové páčky. Musím dodat, že regulace před vyčištěním vůbec nepracovala, protože bylo táhlo od přívěry celé ohnuté a dřelo o kryt. Nevíte někdo co s tím?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 38.10 (?), 28.1.2009 17:32

Dělá vám to na volnoběh, nebo když přidáte plyn?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 135.78 (?), 15.2.2009 19:49

Mám motor Jikov 1433.Koupil jsem ho starší.Po vyčístění běhá na volnoběh bez chyby i startuje na volnoběh.Po přidání plynu motor houpe a take nejde za plynem při přidávání. Prosím o podrobnější vysvětlení jak je to s tím regulátorem, případně jaká jiná závada by to mohla být.Zatím děkuji všem za radu. R.W.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 26.29 (?), 18.2.2009 20:37

Doporučil bych seřízení regulátoru podle otáčkoměru.Můžete ho mít nastavený na nižší otáčky a proto se vám zdá, že nejde za plynem.Houpání otáček většinou nastává, když je motor bez zátěže a rychle přidáte.Otáčky prudce vyletí nahoru a překročí max.otáčky.Regulátor stáhne škrtící klapku na minimum.Otáčky rychle klesnou a regulátor zase prudce přidá.To se stále opakuje.Mě to motor dělá taky.Když přidávám plyn pomaleji k rozhoupání nedochází a regulátor drží max.otáčky.M.H.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 231.82 (?), 14.4.2009 16:43
Prosím o pomoc.Po zime som chcel naštartovať motor-mám agzat JM4 002.2,ALE TO SA MI NEPODARILO.Vůbec nehádže iskru, ani keď odpojím fajku, neviem čo mám robiť malotraktor som kupil v roku 2006 malo čo chodil, pripojanie káblov som skontroloval skušal som aj iný VN kabel ale stále nič -motor sa točí s sviečkou aj bez nej dobre. Poradí mi niekto, alebo ho musím odniesť do odbornej opravovne čo by som nerád, lebo s tým nemám dobre skusennosti
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 254.24 (?), 14.7.2009 12:52

Dobrý den, pročítám tady zkušenosti a mám nyní ten samý problém, u dvoutaktního motoru Jikov z roku 1995 odešlo již 2x zapalování, bylo kompletně vyměněno a nyní opět nefunkční, nehází jiskru, občas slabou, svíčku fajfku a kabel jsem vyměnil a nic, do nastavení zapalování bych nerad sahal, netuším jak má být nastaveno, poradí někdo s kontrolou zapalování příp.s nastavením zapalování.Děkuji.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 122.179 (?), 14.7.2009 17:01

Zkuste si nejprve projít (pomocí VYHLEDÁVÁNÍ) jiné stránky a rubriky v tomto portále(Tera, Vari) a pod.Myslím, že tam najdete to, co hledáte. Nastavení předstihu by nemělo být příčinou odchodu tyristorového zapalování.Snad přehřívání motoru by mohlo mít vliv.  AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika