Motor Honda GCV 135 - průsak oleje



host - 56.157 (?) 
9.8.2014 12:30, zobrazeno: 7602x
motor pouzivan bez problemu cca tri roky na sekacce. objevil se ale prusak oleje kolem osy na ktere se otaci dvouramenna paka ovladajici hornim ramenem pres tahlo plynovou klapku karburatoru (neni to ta osa pomoci ktere je ovladan sytic ale ta napravo od ni). ma prosim nekdo zkusenost s moznosti pretesneni? (nenasel jsem konstrukcni vykres motoru a prekvapuje me ze osa prochazi skrze celou stenu bloku) diky
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6460) - 9.2 (?), 9.8.2014 14:42

Je velmi nepravděpodobné, že by konstruktér navrhl díru do karteru, aniž by to mělo důvod. Bude to asi hřídel regulátoru a ta dovnitř musí. Odpoví snad znalejší kolega, domníval bych se, že tam nebude víceméně nic, nebo nějaký o kroužek. Ten průsak je naprosto zanedbatelný, hřídelka se tím maže.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
centsm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82) - 118.192 (?), 9.8.2014 16:46

Průsak oleje na straně karburátoru může být jen kolem osy regulátoru vpravo dole. Váš problém nebude průsak kolem osy, jak popisujete, ale podívejte se na odsávání klikové skříně. To je černá hadička nad Vámi popisovanou osou a vede do sání ke karburátoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 196.122 (?), 10.8.2014 16:48

Zdravím, u těchto motorů je drobný únik okolo hřídelky regulátoru běžná záležitost. Těsnění je zde pouze lícovaným otvorem a je kov na kov. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 38.225 (?), 10.8.2014 17:38

Dobrý den měl jsem ten samý problém motor Honda  GCV 160 koupil jsem starší sekačku  .Únik oleje přes hřídelku regulátoru otáček.

Vyřešil jsem to tak že sundáte paku regulátoru s hřídelky regulátoru

 s gumové hadičky na benzín vnitřní průměr 6mm vnější průměr 12mm uříznete cc 5mm kroužek 

který se nasadí na hřídelku regulátoru a zatlačí do vnitř bloku je tam osazení 

u motoru GCV 160 rok výroby   2002      

 u GCV 135 nevím

Pozor!!!! tímto si rozhodíte otáčky motoru pokud nejste schopen je znovu nastavit tak se do toho nepouštějte!!!

Mě se to podařilo na 6 pokus!

Olej ani nekápne uvidíme jak dlouho. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 216.69 (?), 10.8.2014 17:44
Hlídejte si občas hladinu oleje. Únik kolem hřídelky je estetická záležitost, jako u starých motorů kolem měrky a jely a jedou.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 61.58 (?), 10.8.2014 20:34
dekuji vsem za rady, teprve z vasich prispevku jsem pochopil, ze mnou popisovane misto prusaku je osa odstrediveho regulatoru otacek a ta pochopitelne musi jit skrze blok a protoze unik neni masivni a neni zpusoben porusenim steny bloku, cehoz jsem se obaval, prestavam si delat starosti, jeste jednou diky za vysvetleni a odborne informace.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
centsm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82) - 118.192 (?), 11.8.2014 21:31

Průsak oleje kolem hřídelky regulátoru je na motorech GCV náhodný. Mám 2 totožné motory, jeden už má 10 let a je stále čistý a druhý hned jako nový měl průsak. Naštěstí se nezvětšuje.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika