Je to 4 takt SV, téměř nejčastější - nejslabší model na levnějších sekačkách. Měli jsme ho taky, a když si pohlídáte údržbu, tak budete spokojen. 4 takt poznáte podle např. nálepky, že do nádržky máte dávat čistý benzín, nebo nalévací a měřící otvor pro olej v motoru.
Otvor uvidíte po odšroubování měrky. Ta je dle typu pouze zátka, nebo součástí zátky je měrka hladiny oleje. Ta první varianta je snadno přehlédnutelná. Černé víčko na černé skříni motoru. Tyčkové měrky mají větší uzávěr, který je na úrovni horního krytu motoru.
Jake ma parametry obsahu a vykonu uvedeny B&S 35 Classic? Mam ho ted v soucasne sekacce a pri vyberu nove sekacky bych chtel mit alespon tyto 2 parametry pro porovnani.
Dobrý den, dostal jsem tento typ sekačky, ale pod filtrem nad nádrží jsou zdeformovaná táhlaktera ovladají přes pružinu regulaci otáček. Mohl by někdo nafotit jak vypadá originál. Děkuji Louda louda.richard@seznam.cz
tento problém mám taky, pružinky jsou zdeformované a nejsou originální.Zkoušel jsem to nastavit, ale je to alchymie.Sekačka má bud vysoké otáčky a nebo si sama neočekávaně přidává.Sháním rovněž schema pružinek.Může mi někdo pomoci.
schéma vám k ničemu nepomůže, potřebujete regulační pružinu pro daný typ motoru (se správnou charakteristikou předpětí) a po výměně je potřeba seřídit motor, což bez otáčkoměru těžko zvládnete = servis. HH