MCCuloch Edition 1 vs. Gardol 5350 SPE



Stránky: 1,  2   
host - 213.14 (?) 
20.6.2008 22:23, zobrazeno: 59441x

McCulloch - 53cm, Honda CGV 160, 3,3kW/4,4PS, přední pohon, lanko, 5 poloh cntrální, ocel, 72 litrů, 42 kg, kola 200 poháněná přední, 355 volná zadní

Gardol 5350 SPE - 53cm, B+S 625, 190cm, 2,51kW/3,4 PS, pohon zadní, elektrostart, 5 poloh centrální, ocel, 60 l, 40 kg, kola 200 přední volná, 200 zadní poháněná.

Zahrada terasovitá i se svahem, travnatá plocha cca 400 m2, několik stromů, a keřů, zatím nepříliš rovný terén.

I přes veškeré studium mi není jasné, kterou ze sekaček si mám vybrat.

Sekačky nad 10000 nejsou alternativou, děkuji.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
jmlcoch - (14) - 61.250 (?), 21.6.2008 8:38

Asi nejsem ten pravý, ale připojím svůj názor. Mám taky svahovitou zahrádku a s pohonem na zadní to není ono - často potřebuju přeskočit nějakou překážku. Když pak nakloním stroj na sebe, abych se dostal o kousek dál, škrabu košem o zem. Tlačím pak stroj na předních do kopce, takže pohon je mi právě v těchto úsecích na prd. (Směrem dolů to jede samo, ale nestíhám brzdit).

No a osobně mám doma od Mc pilu - přímo z Améééériky. Super motor a super stav i po 7mi letech. Jen jsem zrovna tento týden zkoušel pořádně přitáhnout lištu a urval jsem šroubek - výměna bude můj hrob - je třeba rozdělat úplně vše, protože je to tak blbě schované... nebo prostě rezignuju a pojedu někam do servisu (já mám nejbližší servis cca.65km - pozor i na toto)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 220.5 (?), 21.6.2008 10:37

Omlouvám se, změna, katalog nauhausu neodpovídá zcela skutečnosti:

Aktualizace:

McCulloch - 53cm, Honda CGV 160, 5.5 PS, 2950 rpm, přední pohon, lanko, 5 poloh - musí se každé kolo zvlášť!, ocel, koš 72 litrů, 40 kg, kola 200 poháněná přední, 355 volná zadní, boční výhoz, mulčování, pojezd se vypíná páčkou vlevo, nebo jenom lehkým povolením přítlačného klasického madla brzdy mooru

Gardol 5350 SPE - 53cm, B+S Quantum XL 50, 190cm, 5,0 P, 2950 rpm, pohon zadní, elektrostart, 5 poloh centrální, ocel, 60 l, 42 kg, kola 200 přední volná, 200 zadní poháněná, nemá boční výhoz, má mulčování. Pojezd se vypíná povolením klasického dalšího madla pro pojezd.

Jinak, když jsem je viděl v reále, tak se mi sekačky zdají strašně velké!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 109.57 (?), 23.6.2008 12:26

No já teda nevím, ale když se do svahu nevyškrábe sekačka se zadním náhonem tak už nic. Přednímu pohonu stačí jen lehce přidržet rukojeť a přední kolečka hrabou a hrabou bohužel na místě. Zadní náhon Vás prostě porve kupředu. Raději bych se podíval u jiného prodejce po jiném stroji a to hlavně z důvodu servisu, jsou to přeci jen stroje. Např Marina má GT53SB s ocelovými koly, 675 B&S, 53cm záběr, 70L koš, centrálním nastavením výšky a hlavně zadní náhon!!! Ano stojí 11.990,- a rozhodnutí je na každém. Najděte si v nejbližším okolí autorizovaného prodejce se servisem (jakéhokoli nemusí to být zrovna Mariny) a máte o starost méně. Možná neušetříte 2tis kč, ale v případě poruchy o starost méně, a TO se cení.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 163.242 (?), 27.6.2008 6:27

Mám McCulloch 5553D, což si myslím, že je úplně totéž jako Edition 1. Jsem v zásadě spokojený. Velká zadní kola jsou dobrá v horším terénu. V nastavování výšky sečení na každém kole nevidím problém. Výšku sečení nepřestavuji příliš často a tak to nepředstavuje významnou ztrátu času. Jen mimochodem, je možno nastavit 9 poloh (páky lze spolehlivě zafixovat v mezipolohách). Na druhou stranu boční výhoz vůbec nepoužívám. To považuji za zbytečnost. Tělo sekačky je z hodně silného plechu. Myslím, že i bez zalakovávání škrábanců neprorezne dříve než se opotřebují jiné části sekačky. Na rozdíl od plastů nehrozí žádné prasknutí. S velikostí nemám problém. Na velkých kolečkách se jede dobře. Kdybych v době, kdy jsem tuto sekačku kupoval, viděl McCulloch XXL, kterou lze teď také koupit, bral bych tu.
Někde si uživatelé stěžují na přední náhon. Vše má své klady a zápory. U tohoto předního pohonu jsou přední kola svázána hřídelí a nemají volnoběžky, jako většinou mají sekačky s pohonem zadních kol. Proto je nutné všechny obraty dělat na zadních kolech. Obavám se, že zvednutí zadních kol a otáčení na předních by mohlo mít za následek poškození náhonu na kola (ještě jsem to nerozebíral, ale patrně je v předních kolech vnitřní ozubení lisované v plastu a to by se mohlo strhnout). Jinak mi přední náhon nevadí. Do svahů, ve kterych by sekacka zacala hrabat sekacce proste pomohu. Svazite casti terenu se snazim sekat po vrstevnicich s karburatorem nahore.
Mám dokoupený nůž, který není upraven pro mulčování. Mám pocit, že to s ním lépe sbírá.
Koš je hodně veliký. Když se plný přenáší, začíná být na tkanině znát, jak těžký koš při chůzi opírám o bok.
Tak to je ale pohled jen z jedné strany. Netvrdím, že Gardol není o mnoho lepší.

Přeju ať jste spokojený se svým výběrem.

Jiří S.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 81.235 (?), 27.6.2008 8:52

Varuji před McCulloch Edition one. Používám ji v náročném terénu od r. 2006.

Zadní velká kola jsou zdánlivě výhodná v těžkém terénu, ale to by musela být vyrobena z kvalitního plastu. Střed s ložisky se mi u obou kol při jízdě bočně po svahu vylomil, Vyplníl jsem dutiny loukotí kvalitním lepidlem a zatím to drží. S předními poháněnými koly máte pravdu. Již loni očesal pastorek nekvalitní vnitřní ozubení kola. Sháněl jsem ho dva měsíce. Zapínání náhonu také není nejlépe řešeno. Jediná dobrá věc je výkonný motor Honda.

Předtím jsem měl Stigu a to byla pohoda.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 129.113 (?), 9.8.2009 22:14
McCuloch Nahon na predni kola po oprave. Nyni vylomene zadni kolo. Motor super. Celkove je to srot.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 129.113 (?), 10.8.2009 17:09
Dobry den! Chtel bych se zeptat jakym lepidlem jste kola lepil. Mam stejnou sekacku a stejne problemy. Nejdrive oprava pojezdu, nyni zlomene zadni kolo.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 129.113 (?), 31.8.2009 22:43
Lepeni kol. Kola jsou vyrobena z PE, takze jsou prakticky nelepitelna. Na PE existuji jen kontaktni lepidla. 1. Kyanoakrylat - vterinove lepidlo (musi byt specialni s aktivatorem na lepeni PE), vhodne jen na male plochy. Na 100% nebude drzet. 2. Scotch-Weld DP 8005 - na velke plochy. Nejspis nebude drzet. Mozny zpusob lepeni: Leptani povrchu kyselinou sirovou. Casti spojit kyanoakrylatem (nevim zda po leptani kys. sirovou bude nutne pouzit aktivator), loukote vylit epoxidem. vsechny lepene povrchy musi byt aktivovany (kyselinou nebo primo aktivatorem dodavanym se sekundovym lepidlem). Cena lepidel a kyseliny cca 350,- (nejnizsi ceny na webu) Vysledek: znacne nejisty, nejspise derzet nebude.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 81.236 (?), 1.9.2009 7:31

Další problém tohoto skvělého výrobku!! I když jsou řemenice pohonu kol určeny pro klínový řemen šířky 10, McCulloch to osadil nějakým úzkým paskvilem, takže těměř nedochází ke tření v bocích, ale pouze na spodním(menším) obvodu řemene. Řemen tudíž prokluzuje a kola se netočí, Ani nechci vědět kolik stojí originál od McCullocha. Ale stačí si zakoupit klínový řemen 10 x 800 za pár korun a problém je vyřešen. McCULLOCH nikdy více!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika