Zdravím Miroslave, šroub s pružinou na který se dotazuješ je regulační prvek pro nastavení volnoběhu. Tím se otáčí až při běžícím motoru a nastaví se jím volnoběh. Pokud kolísají přednastavené otáčky, tak to může být buď regulátorem, nebo karburátorem a jeho uchycením k hlavě válce. Při odstraňování uvedené poruchy je podmínkou vyloučit vliv karburátoru. To znanená kompletní podrobné vyčištění a základní nastavení plus kontrola funkčnosti všech pohyblivých dílů. Potom teprve lze začít hledat poruchu regulace otáček (pokud bude ještě přetrvávat). Nejprve provést základní nastavení celého regulačního systému (poloha páky regulátoru vůči hřídelce a plynové klapce). Po tomto už by měl regulátor fungovat a reagovat na změny předpětí regulační pružiny. Podle fotek by mělo být vše v pořádku, sytičové táhlo zatím neřeš, to se nastaví později, když to startuje, tak bude asi i nastavené. Podle Tvých dotazů soudím, že je techika tvoje slabá stránka a tak to raději svěř někomu, kdo to dělá. Standa.