|
Malotraktor MKS-60 Kawasaki 6HP 4-00/8´´
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | < 6, 7, 8, 9, 10 >
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 24.10.2014 13:58
Co to po mě chcete? Já jsem takovou blbost nikdy nenapsal.
Jinak jsem ten motor porovnával s Hondou GCV160. Jedna souprava Vari, jeden asfaltový kopec s rozjezdem jeden řidič, dva motory. Rozdíl dojezdu soupravy po zastavení a prokluz spojky 20 cm. A to ještě jednou pro Hondu jindy pro XP 200. zkoučeno vícekrát.
Kýbl spálených spojek vám věřím a dávno se ví, proč se tak děje. Totiž největší problém spojek je ten "mezikus" mezi řidítky a zemí. Jinak 80 mm a 120 mm spojka seriozně odzkoušena a změřena a jsou na tom s přenosem velice podobně. Je to právě o těch velikostech třcích ploch, které výkon přenáší. Dal bych Vám sem zase fotky pro porovnání, ale osmdesátek jste viděl kýble, tak snad mezi něma byla i tříčelisťová a stodvacítku předpokládám jste viděl také, tak se nebudu, navíc zbytečně, namáhat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 211.132 (?), 24.10.2014 16:53
S přeřazováním rychlostních stupňů za jízdy nemáte pravdu. V návodu se píše: Řazení rychlostních stupňů se provádí pohodlně páčkou (ne pod zatížením, při řazení rychlostí je potřeba vyřadit pojezdovou spojku). Přenos síly od motoru a převodovky na poloosy kol je řešen dvojitým řetězem. Když při těch úžasných pojezdovýc rychlostech vyřadíte pojezdovou spojku, tak na fleku stojíte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | < 6, 7, 8, 9, 10 >
|
|
|
|
|
|
|