Malotraktor MKS-60 Kawasaki 6HP 4-00/8´´



host - 11.107 (?)
24.10.2014 13:58

Co to po mě chcete?  Já jsem takovou blbost nikdy nenapsal.

Jinak jsem ten motor porovnával s Hondou GCV160. Jedna souprava Vari, jeden asfaltový kopec s rozjezdem jeden řidič, dva motory. Rozdíl dojezdu soupravy po zastavení a prokluz spojky 20 cm. A to ještě jednou pro Hondu jindy pro XP 200. zkoučeno vícekrát.

Kýbl spálených spojek vám věřím a dávno se ví, proč se tak děje. Totiž největší problém spojek je ten "mezikus" mezi řidítky a zemí. Jinak 80 mm a 120 mm spojka seriozně odzkoušena a změřena a jsou na tom s přenosem velice podobně. Je to právě o těch velikostech třcích ploch, které výkon přenáší. Dal bych Vám sem zase fotky pro porovnání, ale osmdesátek jste viděl kýble, tak snad mezi něma byla i tříčelisťová a stodvacítku předpokládám jste viděl také, tak se nebudu, navíc zbytečně, namáhat.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?), 24.10.2014 13:34

Ahoj p. 11.107    napište konečně co je to za motor, že tomu nevadí ba. 1:50 mix. 6HP/10N.m u 4t je málo(nevím kolik má otáček). Viděl jsem plný kýbl spálených 80mm spojek, pérka ani nepočítám. Ale 120tku ani jednu. Asi obvodovou rychlostí a i tím, že jich jezdí málo. A u 80tky je to hlavně řidičem.    Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 24.10.2014 13:58

Co to po mě chcete?  Já jsem takovou blbost nikdy nenapsal.

Jinak jsem ten motor porovnával s Hondou GCV160. Jedna souprava Vari, jeden asfaltový kopec s rozjezdem jeden řidič, dva motory. Rozdíl dojezdu soupravy po zastavení a prokluz spojky 20 cm. A to ještě jednou pro Hondu jindy pro XP 200. zkoučeno vícekrát.

Kýbl spálených spojek vám věřím a dávno se ví, proč se tak děje. Totiž největší problém spojek je ten "mezikus" mezi řidítky a zemí. Jinak 80 mm a 120 mm spojka seriozně odzkoušena a změřena a jsou na tom s přenosem velice podobně. Je to právě o těch velikostech třcích ploch, které výkon přenáší. Dal bych Vám sem zase fotky pro porovnání, ale osmdesátek jste viděl kýble, tak snad mezi něma byla i tříčelisťová a stodvacítku předpokládám jste viděl také, tak se nebudu, navíc zbytečně, namáhat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 140.221 (?), 24.10.2014 17:39
Přímo básníte. Ani v servise vemají kýbl spálených spojek. Já bych to chtěl vidět taky. A co to plácáte s mixem!!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 30.53 (?), 24.10.2014 17:33
Já bych netvrdil, že nižší otáčky u rotavátorování nebudou vadit, když je všeobecně známo, že čím vyšší oáčky rotavátoru, tím lepší.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.138 (?), 24.10.2014 23:05

Ono když se Vám Jikov dusí a spadne otáčkami na 2800 nebo těch 2800 dělá 4T bez dušení tak je Vám naprosto jedno, že bez zátěže má Jikov maximální otáčky běžně vyšší, Ten cca 5-12 %ní rozdíl pracovních otáček je prostě nepodstatný, někteří si zvyknou a někteří to ani nepostřehnou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.49 (?), 24.10.2014 17:22
Předpokládáte špatně. Nepředpokládejte a než něco napíšete tak ČTĚTE na stránkách výrobců.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?), 29.10.2014 11:50

Znova pročítám příspěvky, a nedá mi to nereagovat na mé "nepochopení" p.11.107 a stránek Vari o náhradě mot. XP200. V příspěvku na který připojuji příspěvek, píšete, že "záměrně a lživě se vyjadřuji o strojí Vari" a vzápětí napíšete, že "PJXP200 je náhrada za 2t a hlavně finanční". To je napsáno i na stránkách Vari. Proto jsem se takto vyjadřoval(jako lajk) k mot. XP200. Ještě mě zarazila "dvoutaktní převodovka", asi jsem to (jako lajk) pochopil.     Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.138 (?), 25.10.2014 10:52

Volba velikosti kol se podílí na tzv. stálém převodu. Ohledně adheze také mimo váhy stroje hrají roli rychlosti. U kola rozlišujeme rychlost obvodovou (je totožná s pojezdovou) a rychlost úhlovou. Pokud na malé kola dáte návleky zvětšující průměr, změníte stálý převod "do rychla" a tím dostanete menší tažnou sílu (opak toho, co jste potřeboval). Potřebujete tedy velká kola již v základu z výroby, jenže ty jsou výrobně dražší a některé stroje jsou s nimi méně obratné. Proto u strojů, kde je požadována obratnost a síla je až na druhém místě jsou kola malá. Naopak stroje kde je požadována síla jsou kola velká. Proto také silné dvouosé traktory mají při požadavku na obratnost přední nápravu s malými koly a zadní charakteristicky velké.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 211.132 (?), 24.10.2014 16:53
S přeřazováním rychlostních stupňů za jízdy nemáte pravdu. V návodu se píše: Řazení rychlostních stupňů se provádí pohodlně páčkou (ne pod zatížením, při řazení rychlostí je potřeba vyřadit pojezdovou spojku). Přenos síly od motoru a převodovky na poloosy kol je řešen dvojitým řetězem. Když při těch úžasných pojezdovýc rychlostech vyřadíte pojezdovou spojku, tak na fleku stojíte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?), 24.10.2014 17:34

Ahoj    p.11.107 Vy pořád mluvíte o novích strojích, ale starší(starý) stroje, ale i třeba převodovky t20 nebo 317 se rozjíždějí jinak. Na stránkách Vari zase píší o m. Pjxp a xp200, jaký je v nich rozdíl?  A o tom že m. XP 200 poliká i benzín s olejem jsem nepsal já, ten m. Jsem ještě neviděl.      Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika