|
Kultivátor Mac Allister
|
|
|
|
|
|
|
host - 198.43 (?) 25.3.2015 13:05, zobrazeno: 12337x
Dobrý den
Zakoupil jsem kultivátor Mac Allister s motorem Briggs & Stratton, motorově je to výborný stroj, ale zlobí převodovka a to tím, že se přehřívá. Převodovka je s originální náplní. Kultivátor nijak nehoním, ale po zhruba půl hodině práce musím zastavit a převodovku nechat schládnout. Myslím, že to není normální, ale chtěl bych znát Vaše zkušenosti s podobnýmy kultivátory.
Děkuji za Vaše názory Milan N.
Adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 252.11 (?), 25.3.2015 18:38
Já si myslím pane hrabě, že jste vedle, jak ta jedle. Je skutečně nutné číst návod ještě před použitím výrobku. Návod by měl být v jazyce českém a v témž rozsahu, jak je v jazycích jiných. Tady se kloubí dvě věci. Lenivost ve čtení u majitele. protože zřejmě spolkl všechnu moudrost světa a to druhé je neznalost s machrováním prodavače. Oba nesou svou vinu, ale přece jenom vyhraje prodejce. Převodovka byla zřejmě z nákladových důvodů plněna jen konzervačním olejem!!! Vypustit, samozřemě ne do trávníku, nebo záhonu, ale do nějaké nádoby a odevzdat ve sběrném dvoře. Převodovku naplnit olejem příslušné klasifikace, nebo raději vyšší!!!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 198.43 (?), 26.3.2015 0:37
Návod jsem si samozřejmě přečetl, stojí tam, že převodovka ja naplněna provozním olejem. Prodavač mi tvrdil, že zpočátku si musí všechno sednout, proto se ptám zda se to může takhle hřát... Vyšroubovat kontrolní šroubek hladiny oleje jsem taky zvládl, nejsem zase tak hloupí :-)
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
ales_22 - Stříbrný Zahrádkář (262) - 9.129 (?), 25.3.2015 22:47
Někdy může být stroj skutečně s první funkční náplní. Takto mi dodal Mfield sekačku, protože jsem spolu s ní objednal i vhodný olej, tak mi ji servisák přivezl sestavenou a vyzkoušenou, s kapkou benzínu v nádrži a s tím mým zaplaceným olejem. Ale normálně se stroje prodávají bez náplní. Z logistických důvodů - kdyby to přepravci někde vyteklo, měl by z toho dodavatel velké problémy. Proto mě překvapilo, když jsem si koupil kompresor v krabici, na plnicí zátce oleje výstražná cedulka Naplňte olej před prvním použitím, ale přitom olejoznak ukazoval hladinu jakéhosi podivně zakaleného oleje. Ale co je to za olej a kdo ho tam nalil? Raději jsem ho vypustil a dal standardní kompresorák. Těch 0.25 L mi nestojí za riziko zadřeného stroje. Pokud je na stroji a nebo v návodu uvedeno, že se má před prvním použitím naplnit / vyměnit olej, rozhodně bych se tím řídil, ať je ve stroji náplň jaká chce.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 248.14 (?), 25.3.2015 23:08
njn. to jsem se také setkal s zářivkovým tělesem, které mělo na krabici reklamní sdělení, že je včetně z.trubice, ale v návodu bylo, že je to demonstrační kus pro předvedení funkce zařízení (tj. jako přibalená zkoušečka) a že trvalý provoz s touto trubicí může vést k nevratnému poškození elektronického předřadníku. Když jsem chtěl o rok později koupit stejné těleso, abych v dílně neměl dvě různá, tak mi v té prodejně sdělili, že to lidé nosili po měsíci na reklamaci, takže proto to přestali odebírat. Njn lidi návody nečtou. Mě nevyhovovala barva světla, tak jsem trubici vyměnil hned při instalaci. Jenže jsem milou trubici hned neodnesl do odpadu, takže po pár letech skladování se dostala do jiného dražšího svítidla, které do druhého dne...
.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 198.43 (?), 26.3.2015 0:44
V návodu sice stojí, že je převodovka naplněna provozním olejem, ale stejně ho vypustím a dám nový za pokus to rozhodně stojí. Motorový olej ve stroji opravdu nebyl, na to prodavč upozornil.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 198.43 (?), 26.3.2015 12:53
Máte pravdu, trošku to objasním. V návodu stojí, že převodovka je naplněna provozním olejem. Po vyšroubení kontrolního šroubku jsem zjistil, že olej tam je. Převodovka se zahřívá hodně, je slyšet, že po zahřátí se mění zvuk jako by něco drhlo. Po odstavení a zchládnutí je zase vše OK. A stroj nijak nehoním, v návodu je a prodavač mi to několikrát zdůraznil že si vše musí sednout. Takže napadá mě jen výměna oleje(zjistil jsem, že nemá žádný vypouštecí šroub, takže budu muset olej nějak vysát přes napouštěcí)
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2
|
|
|
|
|
|
|