Krovinorez Partner B325 nestartuje



Stránky: 1,  2   
Andy76 - (1) - 198.36 (?) 
16.5.2013 10:28, zobrazeno: 23388x

Dobry den, mam krovinorez Partner B325 (rok vyroby 2000) a problem so startovanim. So startovacim sprejom motor naskoci na 5 sekund a  zhasne. Sviecka nova, vyfukove potrubie ciste, sanie demontovane a ciste, kompresia odmerana 8 atm merane za studena, iskru dava pravidelne. Vymeneny palivovy filter, vycisteny karburator po odpojeni hadicky od karburatora benzin doteka normalne. Palivo 95+olej still 1:50 podla vyrobcu. Servisak v  znackovom servise -opotrebovanie neretabilna oprava(ale podla mna to ani neskusal ked zistil  ze to starsi typ, hned ponukol novysad).  Poprosim o odborne rady kde moze byt problem? Dakujem

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 64.22 (?), 18.7.2013 17:09

Asi mají pravdu. Udělal bych jediné. Stříknout pod svíčku olej (motorový) to bude mít za úkol vytěsnit píst a kroužky. Po tom pokud pojede tak 20 vteřin, je buď vydřený válec, rozlomený pístní kroužek či kroužek je zapečený. Dá se i nahlédnout do prostoru pod svíčku ze strany výfuku (oddělat výfuk je snadné) a tam pomocí baterky kouknout na píst.Začernání pístu karbonem je jasná známka velkého poškození a není potřeba rozebírat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 136.63 (?), 19.7.2013 8:23

Zdravim, tazatel jasně uvádí hodnotu komprese 8bar, toto je dostatečná hodnota pro zapálení směsi. Jednoznačně je porucha v karburátoru, ale to je na obsáhlejší debatu. Začernění pístu karbonem rozhodně není známka velkého poškození a nepište sem bludy.  Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 187.239 (?), 19.7.2013 17:18

Pěkná teorie ;oD

Zrovna mám jeden exemplář na stole. Nalejt novej benzín, vyměnit svíčku, kontrola kabeláže, vyčistit filtr, vyčistit vzduchový  "ventil" nádrže, seřídit karbec, zkontrolovat tlak. Mám jich na starosti několik, ale jsou to vetšinou držáci (nic moc technika, ale na chaloupku to většinou stačí). Většinou odejdou vinou obsluhy (chalupáři maj v tomhle holt svou hlavu). Většinou pomůže jen větší údržba a jede se dál (zase do prvního příjezdu na chalupu, páč pak to zase po zimě nestartuje "kamaráde, udělej mi s tím něco ;o)) Pokud po výměně a kontrole základních věcí nejede, je čas na nějakýho kutila (většinou lesáka, kterej dělá dvoutakty celej život), kterej je šťastnej, když vám to rozchodí, protože si opět potvrdí, že na co sáhne, opraví. Rozhodně vám nebude kvůli svýmu zisku tlačit novou mašinu. V místní hospůdce jistě budou nějakýho takovýho "Ferdu Mravence" znát, ale bacha na "Brouky Pytlíky" ;oD

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 187.239 (?), 19.7.2013 17:36

" mapa " ;oD


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 187.239 (?), 19.7.2013 17:41

a


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 187.239 (?), 19.7.2013 17:42

pokud píšete karburátor vyčištěn, napadá mě, jestli nejsou poškozeny membrány, co těsnění a izolátor karburátoru?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 124.31 (?), 19.7.2013 18:02

jj, membrána má nárok, z roku 2000. A nedostaneš tam benzín ani omylem, pokud je KO. A kouknout jak vypadají gufera na klice, pokud je kolem mastno jakoby z nich tekl olej, zkusit výměnu, je to za pár peněz. Ale pokud běží na start sprej a pak už ne, je to spíš ta membrána. Akorát na ten sprej pozor, nemažete - klepe tono

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 176.84 (?), 19.7.2013 18:34

pokud je mokrá svíce, budou pravděpodobně membrány O.K. V karburátoru na jemným sítku může bejt kapka vody a dělá to neplechu (kondenzační voda), ale to by aspoň prsklo. Viděl bych to možná na někoho, kdo rozhodil karbec. Už si nepamatuju, jestli je tam přímo Walbro, nebo nějaká licence, ale základní poměr (pokud jsou plomby demontovaný) seřídíš na L 1,1/2 otáčky a H je to samý. Pokud víš jak se to seřizuje. Pokud ne, musíš s citem zatáhnout nastavovací šrouby  "nadoraz" (ještě jednou -S CITEM)  a potom povolovat (nejlíp značeným šroubovákem, ale jde i bez ;oD) na požadovanou hodnotu. Potom by to mělo "s půlplynem) aspoň chytit a volnoběh seřídíš spodním křířovým šroubem tak, aby to nechcípalo, aby se netočil řezný nástroj a aby to z těch volnoběžných otáček šlo za plynem svižně.

Tak hodně úspěchu ;o)

 Zdraví Arbi


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 176.84 (?), 19.7.2013 18:39

jj, membrána má nárok, z roku 2000 -

Nárok má, ale většinou - pokud ji někdo nenatrhnul je O.K. Můj nynější "pacient" je ´95 a kdyby na něj majitel úplně "nekadil" (;oD - "viď Vláďo"), tak je jako novej.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika