Křovinořez - kvalita struny



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
Rakub - (7) - 72.103 (?) 
5.9.2016 12:56, zobrazeno: 24542x

Dobrý den, sekáme trávu křovinořezem Dolmar (velmi komplikovaný terén, cca 2000m2), jsem začátečník a proto bych se chtěl zeptat na zkušenosti se strunou.  Je nějaký rozdíl mezi "neznačkovými", "značkovými", levnějšími, dražšími? Zatím jsme kupovali podle toho, co měli v železářství,  respektive hlídáme si pouze průměr strun.  děkuji za rady zkušenějších

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 114.253 (?), 5.9.2016 13:27
Dobrý den, strunu beru po zkušenostech už jen hranatou. Lépe seká než kulatá, ta sjede po trávě, když je hustá nebo silnější druhy, kopřivy a pod. Vybírám ve tvaru hvězdy a beru i silnější než předepsanou, předepsaný průměr se stále lámala, když byla hobby, profi nekupuji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 82.30 (?), 5.9.2016 15:39

Když dáváte silnější strunu než má být tak přetěžujete stroj a hrozí zadření motoru, tak si to pořâdně rozmyslete.Jâ taky kupuji hranatý, čtyřhran, trojůhelník i ty hvězdice ale většinou slabší než bych mohl dât protože to bohatě staćí a ještě ulevuji motoru.Taky s ním nemâm za ty roky žádný problém.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 67.176 (?), 5.9.2016 13:57

momentálne mám v krovinoreze dolmar ms340 hranatú 2,4 mm strunu extol oranžová a tá je zo všetkých, ktoré som doteraz mal (väčšinou hviezdicové profily) najlepšia.  je to lacná, neznačková struna. super seká a neodtrhuje sa ani na prerastenom poraste s burinou. teda za mňa úplne jednoznačne hranatá na taký terén. 

btw. aku strunovú hlavu na dolmar ms340? pôvodná doslúžila, dolmar už nechcem kupovať, tam sa mi nepáči navíjanie struny a napr. oregon s hliníkovou miskou univerzálna nesedí. ďakujem za radu a ospravedlňujem sa, že trochu zneužívam tému.