Nejlepší rada je, že pokud je stroj v záruce, tak jej nechte opravit v odborném servisu. Jak uvádíte, že se v motorech moc nevyznáte, tak to sice může být prkotina, ale tato prkotina může způsobit, že záruka nebude díky Vašemu neodbornému zásahu uznána. Může to být i vadné hřídelové těsnění, motor někde může přisávat tzv. falešný vzduch, což se může vyšší teplotou projevit. Může to být i podtlak v nádržce na benzín, nebo jen nečistota v karburátoru. V každém případě se to chová tak, že motoru dochází jakoby palivo, což je příznak chudé směsi. Vznik chudé směsi je chybným nastavením karburátoru - to je stav od počátku po vypnutí sytiče. Když se to projeví později, je to buď příznak špatné dodávky paliva do karburátoru(podtlak v nádrži, ucpaný filtr paliva, ucpané sítko v karburátoru, prasklá, netěsná hadička filtr - karburátor), nebo se směs ochuzuje až za karburátorem, že se do motoru dostane vzduch mimo karburátor(těsnění mezi karburátorem a válcem, těsnění pod válcem, hřídelová těsnění klikovky - Gufera), který směs ochudí a chudá směs se chová, jak popisujete.