Křovinořez Hecht Kendo - po cca 15 min chcípne a nejde nastartovat



Jarda H. - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (63) - 215.26 (?)
14.8.2009 0:06

No svíčka... po delším startování byla vlhká, trošku zakarbonovaná tky byla. Vždycky jsem ji vyčistil, seštěloval mezeru... občas to pomohlo, občas ne. Jiskru hází. Původně jsem to tipoval na ní, když to nechtělo startovat. Ale při posledním pokusu, když to naskočilo, ale nechtělo to do otáček a dusilo se to... to na svíčku mo nevypadá. Ale stejně zítra koupím novou, ať mám jistotu.

A k tomu víčku nádrže... zítra vyzkouším startovat s povoleným víčkem. Čím jste to vyřešil? Nové víčko?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
         
host - 90.25 (?), 26.5.2009 21:18

Tak jsem si tuhle rubriku se zájmem pročetl, a nedá mi nereagovat. Oleje zde diskutované (vyjma M2t) ve správném poměru,(dle výrobce motoru), musí vyhovět.  Z vlastní zkušenosti jsem ale narazil na problém benzinu. U dvoutaktu není nutné řešit oktanové číslo- smísením s olejem se stejně mění. Problém je, ze automobilní benzin je směs ulovodíků s bodem varu od... do. (citace technické specifikace-dříve oborové normy) Zjistil jsem, že benziny mívají problém ve složení, tj. vyšším podílu lehkých, tudíž i těkavějších složek. Lidově řečeno- benzín vaří.(a stává se to i u aut se vstřikováním) Je-li ještě celé zařízení hodně kompaktní a konstrukčně nedotažené(mizerná tepelná izolace karburátoru), může se projevovat popsaným způsobem. Stejně mi za velice teplých letních dnů občas zastávkuje u můj křoviňák (homelite). Husq. prodává standartizované palivo pro tyto dvoutakty. Zkusil bych i tuto cestu.  ( U aut to řešíme zvýšením vstřikovacího tlaku- stačí i 0,2bar)  V poslední řadě, bych ještě nepodceňoval zapalování. To, že háže jiskru, neznamená, že má dostatečnou energii pro zapálení směsi při zvýšeném tlaku v motoru. Průrazné napětí směsi je výrazně vyšší, než u vzduchu. A polovodiče dokáží s teplotou taky pěkně fikslovat..  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 49.51 (?), 29.5.2009 18:46

mel sem stejny problem a delalo to tesneni mezi karburatorem a motorem, jinak tento stroj mam sest let a jsem s nim spokojen

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 48.118 (?), 29.5.2009 22:31

Ja pro zmenu jsem mel taky tento problam s krovinorezem znacky STILS.At jsem delal co delal, stale mi po zahrati zastavoval.Potom jsem prisel na zavaduSpatne tesneni pod klikovkou.Je to za nadrzkou, ten krytekkde se toci klikovka pistu.Proste slaby kompres.Doporucuji, vytahnout svicku a skusit, staci prstem kompresi a jestli tam bude, neoplati se kontrolovat tesneni pod karbcem, ani pod vyfukem.Je to s urcitosti nadobka komprese.Je to vzadu mezi nadrzkou a vlastnim motorem.doporucuji zkontrolovat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
Jarda H. - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (63) - 215.26 (?), 13.8.2009 16:42

Rád bych ještě jednou otevřel tuto nedávnou diskuzi. Mám podobný problém s křoviňákem Homelite, jen bez onoho zvýšení otáček před zdechnutím. Rok starý stroj, rok dobrý, až dnes. Po hodině práce mi došel benzín v nádrži. Takže jsem dolil (stejná směs jako tam byla) a už nenastartoval. Po chvíli startování najednou snaha, že to chytne, ale vždy jen náznak, jakoby to nemohlo do otáček a hned to chcíplo. Takže jsem tam laboroval se svíčkou (jiskra, vyčistit, doladit mezeru), snažil se najít trysku... Ale furt nic, nebo jen náznaky. Tak jsem rozebral celý karburátor, vše vypral v benzínu, dal dokupy a hle... naskočilo to. Chvíli teda čoudu plno, ale pak se to nějak chytlo a dobrý. Ale jen na půl hodiny. Najednou jako by se to přidusilo, ztráta otáček a chcíplo to. Od tý doby mrtvola. Už je to studený a stejně furt nic.

Olej Texaco 2T (prodali mi ho se strojem), poměr 1:30 (dle návodu kroviňáku)

Co by to mohlo být? Jak dopadly pokusy s alternativním tepelným štítem karburátoru? Taky tam mám jen jakousi kartonovou destičku - ale rok to nevadilo. A co svíčka? Mohla by to dělat ona? Mám tam udájně nějakou čínskou Torch L7RTC.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jarda H. - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (63) - 215.26 (?), 13.8.2009 19:14

Tak ani po 4 hodinách vychládání nenaskočil. Takže jsem ještě vymyl nádrž čistým benzínem, namíchal čerstvou směs, opálil a očistil svíčku. A hle  - naskočil. Jenže nešel do otáček. Jakmile jsem chtěl přidat, začal se dusit a konec. Tak znovu start (v pohodě, napoprvý), zase snaha o přidání plynu, zase chcípnul... Takhle několikrát, až najednou zareagoval na plyn, zaakcelerovat a zdechnul. A od tý doby už ho zase nenahodím vůbec.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 132.113 (?), 1.7.2015 21:37

Mal som tento istý problém. Po zakúpení nového uzaveru nádržu to fungovalo, ale nebola to žiadna sláva. Navštívil som servisného mechanika a našli sme uzáver, ktorý pasoval na nádržku benzínu. Keď som začal kosiť s novým uzáverom problém sa už neobjavil a stroj išiel ako hodinky. Uzáver bol z Husqvarny. Ešte predtým som vymenil aj žaciu hlavu, lebo pôvodná sa mi zdala dosť komplikovaná. Nová halvica bola tiež z Husqvarny.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 13.8.2009 19:53

Sundejte výfuk a podívejte se na píst výfukovým kanálem. Jestli bude mít rýhy, tak je to jasné. Pokud tam nebudou náznaky poškození, čeká Vás hledání závady, která způsobuje ochuzení směsi. Může to být vadné těsnění za karburátorem, nebo nedotažené šrouby, ale také to může být vadné hřídelové těsnění. Dál bych ověřil, zda není špatně průchodný filtr paliva a sítko v karburátoru - to jste asi viděl v jakém je stavu. Gufera bych nechal nakonec, neboť je to o demontáži celého motoru a navíc je třeba zjistit, zda je koupíte. Předpokládám, že ano, ale kdyby to bylo na delší dobu, tak to není vhodné pro toho, kdo to často nedělá. Zapomene se, kde co a jak bylo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 44.138 (?), 13.8.2009 21:43
Mne by zajímala svíčka, jakou dává jiskru a když stroj nelze nastartovat, je po vyšroubování mokrá, nebo suchá?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 150.221 (?), 13.8.2009 22:36

Mi čínský křovas taky zdechal po deseti minutách a potom ho nějakou dobu nebylo možno nastartovat. Nakonec se ukázalo, že víčko nádrže těsní a vzniká tam podtlak a nejde benzín.  Čím plnější nádrž byla, tím to bylo rychlejší.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
Jarda H. - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (63) - 215.26 (?), 14.8.2009 0:06

No svíčka... po delším startování byla vlhká, trošku zakarbonovaná tky byla. Vždycky jsem ji vyčistil, seštěloval mezeru... občas to pomohlo, občas ne. Jiskru hází. Původně jsem to tipoval na ní, když to nechtělo startovat. Ale při posledním pokusu, když to naskočilo, ale nechtělo to do otáček a dusilo se to... to na svíčku mo nevypadá. Ale stejně zítra koupím novou, ať mám jistotu.

A k tomu víčku nádrže... zítra vyzkouším startovat s povoleným víčkem. Čím jste to vyřešil? Nové víčko?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Ventilátor na krbová kamna12.4.2024
Motorova pila stihl 02812.4.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika