Kolísání otáček u sekačky Stiga



Stránky: 1,  2   
host - 144.162 (?) 
28.10.2008 10:34, zobrazeno: 46157x

Dobrý den, mám sekačju Stiga Turbo 47 s motorem Honda GCV 135. Už jsem to měl jednou v servisu a něco tam pouze vyčistili, ale to pomohlo jen na jedno sekání. Po nastartování cca za 30 vteřin začnou otáčky kolísat až motor zhasne. Pokud počkám 5 minut tak po nastartování jede o něco déle, ale výsledek je stejný. Díky za každou Vaši pomoc.

Honza

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 113.171 (?), 28.10.2008 10:59

Zkusil bych vyčistit karburátor

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 105.238 (?), 28.10.2008 12:19

Pokud máte vzduch, svíčku a karburátor čistý, bude to chtít asi servis a seřídit regulaci otáček.Jinak odkalit plovákovou komoru / vodnatění paliva/ Může to může být i náš nekvalitní benzín.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 212.190 (?), 23.12.2008 9:43

Dobrý den, na podzim jsem řešil ten samý problém, u motoru sekačky GCV135 mě kolísaly (pulzovaly) otáčky s železnou pravidelností. Nepomohlo ani kompletní rozebrání karburátoru a jeho vymytí roztokem na karburátory, prostě nic nepomohlo.  Nový karburátor vyřešil vše, jde to jako hodinky, sám to nechápu, ale asi byl vadný už od začátku, v servisu mě řekli, že se to občas stává a karburátor se musí dát nový.

Josef

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 234.202 (?), 4.1.2009 16:10

Dobrý den. rád bych reagoval na kolísání otáček na motoru.

Samozřejmě že je potřeba mít nejdřive čistý karb.

Měl jsem ten samý problém a známý mi poradil. Prý to je závada těsnosti na klapce na karburátoru. Klapka je na hřídelce která prochází tělesem karburátoru. V ložisku, jesti se to tak dá napsat, je taková vůle, že se tudy přisává vzduch. Prý stačí utěsnit tyto průchody hřídelky stěnou tělesa karb. a mělo by být po problému. Zkusil jsem plstěný kroužek napíchnou na hřídelku a pomohlo to. Známý to vzal z gruntu a nechal udělat miniaturni pouzdra na hřídelku a zalepil je do tělesa karb.

Potom se ještě stává, že otáčky motoru jakoby klesají a stupají.

Toto jsem odstranil upravením bohatosti směsi - je to šroubek na karb.

Snad tohle pomůže.

S pozdravem Zdeněk Houzar.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 180.146 (?), 11.6.2010 10:38

Dobrý den, řeším podobný problém. Už jsem to psal i do jiné diskuse. Závada se projevuje podobně, jak popisujete. Ovšem navíc se u mne děje to, že potom co se motor sám zastaví, již obtížně staruje. Po vícero pokusech již nejde nastartovat a vůbec a přes vzduchový filtr začne vytékat ven z karburátoru benzín. Musím zastavit přívod benzínu, nechat motor úplné vychladnout a pak opět funguje, ovšem jen do doby, než se pořádně ohřeje a pak se vše opakuje. Mám vyzkoušeno, že se to děje hlavně za velmi teplého počasí. Pokud je chladno, moc často se mi to nestává. Naposledy se mi dokonce stalo, že po vychladnutí motor sice nastartoval, ale z výfuku stříkaly zbytky benzínu (černé obarveného), který se nestihl spálit. Již jsem navštívil 3 servisy a nikde si neví rady. Obecně dmi oporučují vyměnit karburátor za nový, i když vlastně ani neví, čím je závada způsobena. Údajně se to občas stane, že je potřeba dát nový karburátor, ale pŕíčina se nezjistí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 97.209 (?), 18.9.2010 7:00

Muj problém Stiga motor HONDA GVC 190, Po startu ca. 2 min. kolísání otáček. A stačilo vypustit starý benzín a dát čerstvý. Přitom byl v kanystru caa. dva týdny. Asi stál za houby už když jsem jej koupil. Honda asi bude náchylná na kvalitu paliva.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 165.57 (?), 18.9.2010 18:58

Přesně tak, Honda má oproti B&S lepší kroutící moment, lepší spotřebu, ale je to vykoupeno velice přesným karburátorem a stačí velmi málo a je problém. Většinou stačí seřídit bohatost paliva- tryska na karburátoru s praporkem, pozor nezlomit, jde to dost blbě sundat a moc snadno zlomit- nová stojí asi 200,-. Ovšem ne vždy to pomůže. Zkuzte nejdřív než hned šťourat do trysky koupit kvalitní benzin jako V-power atd a pak teprve štelovat. Nejlépe to dát do Honďáckého servisu kde ví co dělají.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 97.209 (?), 19.9.2010 12:35

Kde najdu šroubek bohatosti na karbecu?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 126.213 (?), 19.9.2010 13:17
Na karburátoru jsou 2 šroubky. 1 je doraz volnoběhu, 2 je bohatost směsi. Nastavovat nejlépe v teplém stavu a po údržbě. Pomalým otáčením se nastaví nejvyšší pravidelné otáčky.
Karburátor Honda GCV 160/190
Karburátor Honda GCV 160/190
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika