Klasika - výběr sekačky



Stránky: 1,  2,  3   
Hallogen01 - (16) - 113.157 (?) 
6.5.2014 8:40, zobrazeno: 17820x

Mám pozemek asi 1300 m2 poměrně členitý. Upravoval jsem ho z klasické užitkové zahrady a letos mmi odešla do věčných lovišť sekačka Al-Ko 520BR. Dostala zabrat, těch cihel, několikráti i zabetonovaná trubka..no dej ji pánbů věčné nebe. Nyní vybírám mezi:

Al-Ko Premium520 BRV

Weibang WB 536 SB V-DOV

Stiga Turbo 53 S4Q Honda

Alko jsem měl.Stiga je poměrně renomovaná značka a Weinbang... nevím...

Má někdo s tím Weibangem zkušenosti??? Poruchovost,servis,náhradní díly....

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 6.5.2014 8:46

Pokud se dá původní použít na ND a máte ten šrot kde skladovat, není důvod nezůstat u stejného modelu (či příbuzného).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Hallogen01 - (16) - 113.157 (?), 6.5.2014 8:58

smiley No starou sekačku jsem ještě zprovoznil-kamarád vyrobil nové kolečko do pojezdu tak snad ještě něco poseká, Leč má počítám takových 1300 motohodin... a..změna je život

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
galloway pippin - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1406) - 179.38 (?), 6.5.2014 10:45

Kvalitní sekačka není levná spotřební věc,která když se pokazí,koupí se nová.Hledejte takový stroj, jehož značku Vám v nejbližším autorizovaném servisu odborně ošetří, opraví,nebo tam nakoupite vhodné náhradní díly, kterých je často potřeba.Pokud Vám prdne nějaká čínská sekelemeturbo, a kde pak budete shánět narychlo pomoc?

Kupujte v nejbližším vhodném kamenném obchodě, ať se v době záruky nemusíte vláčet 50km daleko vyřizovat reklamaci, a jezdit tam, a zpět.

Neříkám, že je HQ nejlepší, ale mám servisní dílnu, obchod tři km od bydliště, a mám klid.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 113.157 (?), 6.5.2014 13:17

izeNo upřimě řečeno o použití čínských potažmo asijských komponent si nedělám iluze a to i u nejrenomovanějších značek. Samozřejmě, že dostupnost sevisu je kromě uživatelských vlastností sekačky rozhodující.. Tím pádem mi vychází Al-Ko, Stiga,nebo Mountfield. Tyhle servisy, či prodejny mám v dosahu 12ti km. Jenže na tý Stize mě vcelku vyděsili tím motorem Honda-špička ale... pro palivo jezdit k Shellu a ještě pro sychr kupovat aditiva. Jak se znám..dojde benzin i aditivum vyrazím přes ulici k pumpě a může být o prů..r xzaděláno.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 6.5.2014 13:24

To není o tom, že by stiga potažmo honda potřebovala lepší palivo (s vysokým obsahem monoetylaminu aj. aditiv), ale o tom že přijdete s reklamací a oni se vás bezdůvodně zeptají na "palivo". Zeptejte se dovozce motorů, jestli Vám zamítne reklamaci kvůli "benzínu z benziny". Ale ten místní servisák to zkusí ještě před nákupem... Možná také proto, že jejich motory nejsou oficiálně dovezené a tudíž záruční servis neplatí dovozce ale oni ze svého obratu/zisku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Hallogen01 - (16) - 113.157 (?), 6.5.2014 13:45

No právě, tohle mi říkali v Mountfieldu, v prodejně Stigy i na prodejně Al-ka, a vypadá to pomalu že platí presumpce viny, aby člověk dokazoval co tam leje. A úřad - v tomto případě servis má podle pravidla č.1 vždycky pravdu. Takže to vypadá na to Alko. Nicméně díky za reakce

Jako, že nejsem dobytek pravidelně měním, vzduchový filtr, nechávám měnit olej. Na zimu vyjdeu benzín dosucha. Leč pravda je, že benzín hrknu do desetilitrovýho kanystru a je to na půl sezony.

Myslel jsem si, že když je oficialně dovezený výrobek tak snad za motor ručí..pro mě jako koncového zákazníka-prodejce. A další obchodní vztahy jdou mimo mě.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 6.5.2014 13:54

Ano, pro koncového zákazníka vždy ručí za úhradu záruční opravy prodejce a Vás nemusí zajímat, jestli na pokrytí záručních oprav dostal desátý kus zdarma, nebo jak má sepsanou smlouvu s dovozcem. Jenže u značkového výrobku, můžete reklamaci uplatnit i u oficiálního dovozce či jiného jejich smluvního partnera (zejména prvních 6 měsíců od nákupu je to jisté).

Neoficiální dovoz? Zkuste reklamovat výrobek určený pro rumunský trh u oficiálního rumunského dovozce wink

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
Hallogen01 - (16) - 113.157 (?), 6.5.2014 14:01

laughlaugh nechci rumunský výrobek..olcit mě vyléčil z iluzí

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 6.5.2014 14:11

já nemyslel rumunský výrobek určený pro vývoz z rumunska, já myslel například finskou Nokii sestavenou z čínských součástek a určenou pro dovoz do Rumunska.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika