Karburátor VARI GSV



Stránky: 1,  2   
host - 187.10 (?) 
6.7.2016 20:00, zobrazeno: 5815x

Zdravím, jsem bohužel nucen vyměnit u své Vari GSV 190 karburátor. Problém je ale ten, že jsem na internetu nenašel karburátor přímo pro GSV. Všude se nabízejí pouze GCV. Na první pohled jsem si všimnul rozdílu pouze ve vypouštěcím šroubu. Já ho mám kolmo dolů a GCV šikmo dolů. Jsou tyto karburátory zaměnitelné? Nebo se musí objednat speciálně přímo u prodejce? Děkuji

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 105.167 (?), 6.7.2016 20:09
Proč vyměnit?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 187.10 (?), 6.7.2016 20:22

Karburátor nepracuje jak má ani po vyčistění v ultrazvuku a promázání všech částí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 207.57 (?), 6.7.2016 21:22

nevím jak je to u vás ale pár lidí už mělo podobný problém a psali to přímo do diskuze na stránkách vari kde zástupce vari napsal aby se dotyčný obrátil přímo na jeho mail a potom to asi řešili nějak přes reklamaci... smozřejmě pokud nemáte motor v záruce tak se o tomto řešení asi nemůžeme bavit... ale za zkoušku nic nedáte ;) 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 9.6 (?), 6.7.2016 20:24

Karburátory by měly být u GSV 190 záměnné s GCV 190. GCV již šroub šikmo dolů nemá (mohou jej mít repliky), u originálních karburací došlo ke sjednocení. GSV má stejný výkon i zdvihový objem, jen je rozdíl v tomu, že má vložku, dvojitý filtr a ložiska na klice. Hlavně je třeba dodržet specifika karburace (pro vari je potřeba s volnoběžným systémem), oba motory mají označení N2G7, tak by to mělo být OK.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 187.10 (?), 6.7.2016 20:27

Děkuji za reakci. Přesně takovéto vysvětlení jsem potřeboval.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 178.9 (?), 6.7.2016 20:34
Kdyby ste dával stabilizátor kdyby chyby.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 11.110 (?), 6.7.2016 20:56
GSV má ložiska na klice? Není to přehnané psát u jednoho motoru o ložiskách v množném čísle? Teda pokud se nebavíme jen o valivých.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 48.106 (?), 6.7.2016 21:04
I na futrech je problém tento motor uchodit.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 9.6 (?), 7.7.2016 9:41

Ano, GSV má opravdu klikovou hřídel uloženou do valivých ložisek. Jedno ložisko je pod setrvačníkem a druhé na výstupu kliky z motoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Ventilátor na krbová kamna12.4.2024
Motorova pila stihl 02812.4.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika