Karburátor s jedním šroubem - seřízení



Stránky: 1,  2,  3,  4   
host - 243.172 (?) 
17.2.2017 21:25, zobrazeno: 30429x

Koupil jsem již druhý křovinořez, který má karburátor jen s jedním seřizovacím šroubem (nepočítám s šroubem volnoběhu - škrtící klapky).

A moje otázka zní - pokud nejsou šrouby L a H, ale jen jeden, tak co se jím vlastně seřizuje?

Křoviňák jsem zkoušel (bohužel při teplotě kolem 0°C) a při prudkém přidání plynu občas chcípne - asi chudší směs. Jinak reaguje i jede dobře.

Chudší směs v tomto případě nevadí, jelikož se jedná o čtyřtakt.

Myslíte, že se dá tím jedním seřizovacím šroubem nastavit bohatost směsi?


Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 67.176 (?), 17.2.2017 21:49

slúži to na nastavovanie bohatosti zmesy. predpokladám, že to ovláda prívod vzduchu (ale môžem sa mýliť), teda ked tým šrubom otočíte o 1/4 otáčky v smere chodu hodinových ručičiek, tak obmedzíte prívod vzduchu, pôjde viac paliva a mohlo by to ísť. v prípade, že problém bude horší, tak vrátiť šrubu späť o 1/2 otáčky, ale keď to nemáte veľmi ďaleko, tak do servisu by som to dal na nastavenie, 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 122.215 (?), 18.2.2017 8:03

Mohli by ste najako bližšie popísať ktorý vzduch sa nastavuje skrutkou na karburátore?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 67.176 (?), 18.2.2017 9:05

122.215: šrubkou na karburátore sa nastavuje prívod vzduchu do prázdnej predajne záhradnej a lesnej techniky, aby predavač netrpel nedostatkom kyslíka v prípade, že k nemu nikto nechodí. koniec žartom.

napísal som "predpokladám", teda nie som si istý a v závere som odporučil, že lepšie bude, keď to nastaví servis/predajca, ale skúsim vysvetliť. na karburátore nie sú šruby L, H. keby tak bolo, tak L by sa nastavil prívod palivo (low - nízke otáčky) a H prívod vzduchu (high - vysoké otáčky). tu máme len jednu šrubu a problém, že pri pridaní plynu pridusí stroj, teda podozrenie na malý prívod paliva. v prípade, že sa šrubom nastavuje prívod vzduchu, tak otočením doprava (v smere hodinových ručičiek) p 1/4 sa uberie vzduch a tým zmes bude bohatšia. v prípade, že sa problém nevyrieši, tak zrejme sa tým šrubom ovláda prívod paliva, tak to treba otočiť o 1/2 proti smeru hodinových ručičiek, čím sa zvýši prívod paliva a bohatosť zmesy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 86.228 (?), 18.2.2017 15:26

Zdar. Nastavuje se průtok paliva. Proti směru hod.ruček přidání a opačně. Dbát na to aby nebyl zašroubován víc než 0,8 otáčky od uplnýho zatažení. POZOR!!! Zatahovat moc opatrně jakmile se zastaví dál nezatahovat. Je třeba jemně. Jinak je po karbecu. Laslo

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 243.172 (?), 19.2.2017 2:12

Mělo by přidání paliva pomoct proti chcípání z volnoběhu?

Myslím tím u tohoto karburátoru, kde není samostatná regulace L, která právě pro tento účel slouží. Předpokládám, že se tak obohatí směs pro celý průběh otáček a zase bych nerad karbonoval motor.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 105.167 (?), 19.2.2017 7:27
Ve 4 T křovinořezech jsou šoupátkové karburátory a ty se nedají seřizovat. Studený motor bych nechal chvíli zahřát, tráva se seče v teplejším období. Kdyby problém přetrvával, je potřeba vyčistit karburátor - trysku. A to bych Ti nedoporučoval, jsou v tom malé a přesné součástky.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 243.172 (?), 19.2.2017 12:53

Dle fotek můžeš vidět, že karburátor je MEMBRÁNOVÝ. Šoupátkové se používají u sekaček, kde se nepočítá s velkým náklonem, ale křovinořez lze naklánět - i 4T, kde je na to (většinou) uzpůsobené mazání.

Objednal jsem seřizovací šroubovák na atyp šroub (pac-man) a vyzkouším to poladit.

Přesto počítám s tím, že se to v létě nejspíš upraví samo vyšší teplotou. Ten problém se chcípáním přetrvával i u zahřátého motoru. "Tůroval" jsem ho asi 15 minut. Chtěl jsem vyzkoušet, jestli vůbec funguje a taky jsem ho chtěl propláchnout. I po té chvíli se olej pěkně zašpinil.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 19.2.2017 13:21
Aha, tak si prosím Tě zjisti, co sem píšeš. Membrány jsou na obou karbecích, jak pro 2T, tak pro 4T a sekačky do přenosného nářadí nepleť. Na sekačkách jsou jiné karburátory - plovákové. Ty můžeš naklánět a jisté omezení není v plováku, je v oleji v motoru.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 19.2.2017 13:24
Po sobě čtu, ať správně pochopíš Ty můžeš naklánět svůj křovinořez a jisté omezení je v oleji v motoru.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika