Karburátor s jedním šroubem - seřízení
|
|
|
|
host - 243.172 (?) 19.2.2017 21:14
K čemu tedy slouží ten šroub na speciální šroubovák, když Tvými slovy není karburátor seřiditelný???
A rád bych ještě odpověď na moji "špatnou" otázku - jak poznám rozdíl (myslím viditelný bez rozebírání na prvočinitele) mezi malým karbecem membránovým a šoupátkovým?
Jinak to, že do karburátoru nikdo nevrtal ještě neznamená, že ho Číňan precizně nastavil. Tím však nechci říct, že s Tebou nesouhlasím ohledně toho, že při letních teplotách bude fungovat bezvadně. To i očekávám, přesto chci mít "pojistku" v podobě seřizovacího klíče.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4
|
|
|
|
host - 243.172 (?), 19.2.2017 16:27
Tak to se nechám rád poučit. Vysvětli prosím rozdíl mezi membránovým a šoupátkovým karburátorem u malé zahradní techniky. Tedy jak poznám, že použitý karbec je ŠOUPÁTKOVÝ a nikoliv MEMBRÁNOVÝ.
Foto použitého karburátoru je u předchozích příspěvků.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.167 (?), 19.2.2017 18:34
Ptáš se špatně. Šoupátkový karburátor křovinořezu má membránu. Čerpací membrána čerpá benzín do karbecu. Karbec nemá plovákovou komoru. Rozdíl je v šoupátku a klapce. Šoupátko je otočné a současně se otáčením vysunuje a na šoupátku je jehla, která otevírá trysku. Šoupátko je váleček s otvory a otáčením se mění sání do motoru. Klapka se otáčí na hřídelce a tak se mění sání do motoru z karbecu. Obohacení směsi před startem je u obou karbeců stejné, klapkou sytiče. Ten Tvůj karbec je šoupátkový. Rozhodně bych do něj nezasahoval. Objednal sis klíč a proč když těžko někdo vrtal do karbecu?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 243.172 (?), 19.2.2017 21:14
K čemu tedy slouží ten šroub na speciální šroubovák, když Tvými slovy není karburátor seřiditelný???
A rád bych ještě odpověď na moji "špatnou" otázku - jak poznám rozdíl (myslím viditelný bez rozebírání na prvočinitele) mezi malým karbecem membránovým a šoupátkovým?
Jinak to, že do karburátoru nikdo nevrtal ještě neznamená, že ho Číňan precizně nastavil. Tím však nechci říct, že s Tebou nesouhlasím ohledně toho, že při letních teplotách bude fungovat bezvadně. To i očekávám, přesto chci mít "pojistku" v podobě seřizovacího klíče.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 129.246 (?), 19.2.2017 23:01
Myslím si, že vykládáš nějaké bludy. Šoupátko se pohybuje v podélné ose a jeho poloha bývá zajištěna proti pootočení. Pak může být ještě rotační šoupátko, ale to se používá někde jinde. Klapka se pootáčí a pohyb je v rozsahu 90°. Ten tvůj dirkovaný váleček se určitě jmenuje jinak.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 155.38 (?), 20.2.2017 10:15
Píšu z jiné adresy, ale jako zakladatel vlákna mohu potvrdit, že opravdu při přidávání plynu vyjíždí nahoru. Na fotce horní strany karburátoru je vidět také šroub na klíč pac-man. Myslíš, že to je na seřízení nebo jen na rozborku?
A ještě čekám na odpověď, k čemu slouží ten šroub na spešl klíč na boční straně karburátoru. Pokud to bude na seřízení, tak čeho? L nebo H nebo úplně něco jiného?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 214.22 (?), 20.2.2017 10:48
Dobrý den. Co kdybyste zkusil najít dokumentaci k uvedenému karburátoru, případně i nějaké video? Vždyť neuvádite ani typ stroje, ani typ karburátoru ani výrobce! Taky bych se rád poučil. Děkuji. J.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 155.38 (?), 20.2.2017 12:37
To máte těžké. Je to totiž čistokrevná čína. Křovák je Einhell GH-BC 334.
Motor je Yongjia 139F (kopie motoru Subaru Robin EH035) a karburátor je Ruixing bez označení. Na stránkách Ruixingu jsem ho nenašel, i když jsem je prolezl celé.
Originál Robin má Walbro WYL 173-1, ten však nemá žádný seřizovací šroub, kromě klapky na volnoběh.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 243.172 (?), 20.2.2017 16:56
Ty asi budeš servisák, že? Za kolik seženeš orig. karbec na EH035 Robina?
Momentálně nepotřebuji, ale kdyby to nebylo ono, asi bych zainvestoval, protože všichni majitelé Dolmarů a Makit s tímto motorem jsou nadšeni z reakce na přidání plynu. A to je zásluha výhradně karburátoru.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4
|
|
|