Karburátor s jedním šroubem - seřízení



host - 105.167 (?)
19.2.2017 18:34
Ptáš se špatně. Šoupátkový karburátor křovinořezu má membránu. Čerpací membrána čerpá benzín do karbecu. Karbec nemá plovákovou komoru. Rozdíl je v šoupátku a klapce. Šoupátko je otočné a současně se otáčením vysunuje a na šoupátku je jehla, která otevírá trysku. Šoupátko je váleček s otvory a otáčením se mění sání do motoru. Klapka se otáčí na hřídelce a tak se mění sání do motoru z karbecu. Obohacení směsi před startem je u obou karbeců stejné, klapkou sytiče. Ten Tvůj karbec je šoupátkový. Rozhodně bych do něj nezasahoval. Objednal sis klíč a proč když těžko někdo vrtal do karbecu?
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
host - 243.172 (?), 19.2.2017 16:27

Tak to se nechám rád poučit. Vysvětli prosím rozdíl mezi membránovým a šoupátkovým karburátorem u malé zahradní techniky. Tedy jak poznám, že použitý karbec je ŠOUPÁTKOVÝ a nikoliv MEMBRÁNOVÝ.

Foto použitého karburátoru je u předchozích příspěvků.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 19.2.2017 18:34
Ptáš se špatně. Šoupátkový karburátor křovinořezu má membránu. Čerpací membrána čerpá benzín do karbecu. Karbec nemá plovákovou komoru. Rozdíl je v šoupátku a klapce. Šoupátko je otočné a současně se otáčením vysunuje a na šoupátku je jehla, která otevírá trysku. Šoupátko je váleček s otvory a otáčením se mění sání do motoru. Klapka se otáčí na hřídelce a tak se mění sání do motoru z karbecu. Obohacení směsi před startem je u obou karbeců stejné, klapkou sytiče. Ten Tvůj karbec je šoupátkový. Rozhodně bych do něj nezasahoval. Objednal sis klíč a proč když těžko někdo vrtal do karbecu?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 243.172 (?), 19.2.2017 21:14

K čemu tedy slouží ten šroub na speciální šroubovák, když Tvými slovy není karburátor seřiditelný???

A rád bych ještě odpověď na moji "špatnou" otázku - jak poznám rozdíl (myslím viditelný bez rozebírání na prvočinitele) mezi malým karbecem membránovým a šoupátkovým?

Jinak to, že do karburátoru nikdo nevrtal ještě neznamená, že ho Číňan precizně nastavil. Tím však nechci říct, že s Tebou nesouhlasím ohledně toho, že při letních teplotách bude fungovat bezvadně. To i očekávám, přesto chci mít "pojistku" v podobě seřizovacího klíče.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 129.246 (?), 19.2.2017 23:01
Myslím si, že vykládáš nějaké bludy. Šoupátko se pohybuje v podélné ose a jeho poloha bývá zajištěna proti pootočení. Pak může být ještě rotační šoupátko, ale to se používá někde jinde. Klapka se pootáčí a pohyb je v rozsahu 90°. Ten tvůj dirkovaný váleček se určitě jmenuje jinak.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 20.2.2017 6:58
Na Tvém karburátoru se šoupátko otáčí na svislé ose tahem lanka a současně vyjíždí nahoru. Klapka se otáčí na hřídelce od dorazu po doraz těch 90°.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 155.38 (?), 20.2.2017 10:15

Píšu z jiné adresy, ale jako zakladatel vlákna mohu potvrdit, že opravdu při přidávání plynu vyjíždí nahoru. Na fotce horní strany karburátoru je vidět také šroub na klíč pac-man. Myslíš, že to je na seřízení nebo jen na rozborku?

A ještě čekám na odpověď, k čemu slouží ten šroub na spešl klíč na boční straně karburátoru. Pokud to bude na seřízení, tak čeho? L nebo H nebo úplně něco jiného?


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 214.22 (?), 20.2.2017 10:48
Dobrý den. Co kdybyste zkusil najít dokumentaci k uvedenému karburátoru, případně i nějaké video? Vždyť neuvádite ani typ stroje, ani typ karburátoru ani výrobce! Taky bych se rád poučil. Děkuji. J.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 155.38 (?), 20.2.2017 12:37

To máte těžké. Je to totiž čistokrevná čína. Křovák je Einhell GH-BC 334.

Motor je Yongjia 139F (kopie motoru Subaru Robin EH035) a karburátor je Ruixing bez označení. Na stránkách Ruixingu jsem ho nenašel, i když jsem je prolezl celé.

Originál Robin má Walbro WYL 173-1, ten však nemá žádný seřizovací šroub, kromě klapky na volnoběh.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 20.2.2017 15:26
Mám originály jak na křováku, tak na fukaru a čerpadle. Šrouby na seřízení tam nejsou. Chinu nedělám, měls napsat hned vo co gou.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 243.172 (?), 20.2.2017 16:56

Ty asi budeš servisák, že? Za kolik seženeš orig. karbec na EH035 Robina?

Momentálně nepotřebuji, ale kdyby to nebylo ono, asi bych zainvestoval, protože všichni majitelé Dolmarů a Makit s tímto motorem jsou nadšeni z reakce na přidání plynu. A to je zásluha výhradně karburátoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika