Jiná vrácená sekačka ze servisu



host - 97.126 (?) 
12.4.2016 10:46, zobrazeno: 3671x

Dobrý den, potřeboval bych radu..

Jsem si skoro jistý, že se mi ze servisu vrátila jiná sekačka..

Abych vysvětlil můj problém a dotaz..

V březnu 2012 kupoval sekačku AL-KO Silver 520 BRV Premium. Vybíral jsem z katalogu z roku 2011.. Kvůli záruce jsem jí dával každý rok do autorizovaného servisu (olej, seřízení, broušení nože) za cca 550,-.

Letos jsem ji tam dal opět, přivezl jsem ji těsně před zavírací dobou.. Pán si sekačku přebral (ale nenastartoval jí přede mnou) a domluvili jsem se na klasice.. Po týdnu mi volal, že je tam problém (hřídel, ohlý nůž). A že oprava a servis bude stát celkem cca 2.700,-. Podivoval jsem se, ale do telefonu jsem mu potvrdil, ať to spraví.. Až když jsem si sekačku vyzvedával, zjistil jsem, že to není ta má.. (Např.: Na své sekačce jsem měl takovou kovovou svorku, která přidržovala madlo s červenou tyčkou, abych nemusel sekačku pořád startovat při vyprazdňování koše. Kožené madlo bylo určitě jiné.. Nyní je také jedno zadní kolo pochroumané..
Pán z autorizovaného samozřejmě tvrdil, že to není možné..
Po chvíli slušného dohadování, kdy mi také ukázal, že výrobní číslo na záručním listě sedí se štítkem, jsem zaplatil a sekačku si odvezl.. Ale doma jsem zjistil, že na záručním listě nesouhlasí objednací číslo s objednacím číslem na štítku sekačky..  Já si myslím, že výrobní číslo, které nyní sedí, tam dopsal podle štítku až nyní, předtím na záručním listu vyplněné nebylo..

V letáku od AL-KA sedí objednací číslo s číslem na záručním listě..

Zaruční list a štítek sekačky zasílám v příloze...

Je mi jasné, že to je tvrzení proti tvrzení.. Volal jsem do AL-KA, tam mi moc neporadili, ať se domluvím se servisem..

Předem moc děkuji Vaše názory a rady, jak postupovat.

S pozdravem

Karel Vostrý

Sekačka
Sekačka
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 140.156 (?), 12.4.2016 11:31

Tu vaší vyměnil za bouranou, resp. nechal vás zaplatit opravu za někoho jiného...

Zašel bych tam a buď vrátí vaší + opraví účet za servis, nebo vám dá novou srovnatelnou sekačku, nebo to bude řešit policie = podáte trestní oznámení pro podvod resp. krádež (vaší odcizil, místo ní dal bezcenný šrot). Není problém dokázat že to je dopsané teď a grafolog určí i kdo to psal.  Dopsané číslo (na fotce vypadá psané jinou propiskou) = nejde o záměnu omylem ale o úmysl.

Jednejte slušně ale jasně, pokud nebude spolupracovat tak rovnou zavolejte policajty a sepište to, měli by zajistit důkazy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 4.7 (?), 12.4.2016 19:40
Většinou to funguje tak, že Vás nechá zaplatit díl pro svého známého, který má stejný model, proč měnil sekačky, netuším,vždyť kdo se sekačkou seká každý týden, tak si ji pozná-támhle ji poškrábe, tady dá jinou podložku protože ji ztratil atd.,nemusí koukat ani na číslo.Ledaže by ta nynější Vaše měla další skryté závady-odcházející pojezd, to je okolo 2tis.,omletá ozubení v kolech, motor víc naběháno apod.Jiná propiska je zjistitelná-síla čáry, odstín barvy, časové napsání pokud jde o léta, tak určitě.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 76.21 (?), 19.4.2016 16:59

Tak jsem tam zajel, znova pánovi ze servisu důrazně vysvětlil, že sekačka není moje. Že na záručním listu nesedí objednací číslo.. Pán, že se tedy na to podívá, nechal jsem mu tam kopie ZL, štítku, apod... Nakonec se sekačka dohledala.. Pán ze servisu se mi omluvil s tím, že mojí sekačku si odvezli nějací "pražáci".. že tam těch od ALKo má tolik a všechny jsou stejný.. Je pravda, že na prostudování záručáku si bere brýle.. Naštěstí nebyli ty lidé šmejdi a přivezli jí zpět.. Že jim prý bylo divný, že sekačka vypadá jinak.. Já vrátil jejich, servisák mi vrátil peníze, zaplatil jsem mu pouze za to, co jsem měl (vým, ěna oleje, broušení nože.).. I když zpětně přemýšlím, že mi taky mohl něco odpustit, když to takhle zpatlal a já tam byl 2krát navíc... No nic, příště snad radši jinam..

Díky a čau KV

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 140.156 (?), 19.4.2016 17:22

Spíš bych to viděl "hele průšvih, chce to řešit, musíš jí dovalit zpátky a radši vrátíme jakože omyl"

Sorry, možná si bere brejle, ale to že dopsal do záručáku číslo mi moc omyl nepřipadá... Ale třeba v tom má takový hokej, že to opravdu vyměnil omylem a to číslo dopsal protože chybělo.. :D

Pokud umí dělat/ za rozumnou cenu tak bych nezdrhal, jen je třeba důkladně hlídat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika