Dobrý den, potřeboval bych radu..
Jsem si skoro jistý, že se mi ze servisu vrátila jiná sekačka..
Abych vysvětlil můj problém a dotaz..
V březnu 2012 kupoval sekačku AL-KO Silver 520 BRV Premium. Vybíral jsem z katalogu z roku 2011.. Kvůli záruce jsem jí dával každý rok do autorizovaného servisu (olej, seřízení, broušení nože) za cca 550,-.
Letos jsem ji tam dal opět, přivezl jsem ji těsně před zavírací dobou.. Pán si sekačku přebral (ale nenastartoval jí přede mnou) a domluvili jsem se na klasice.. Po týdnu mi volal, že je tam problém (hřídel, ohlý nůž). A že oprava a servis bude stát celkem cca 2.700,-. Podivoval jsem se, ale do telefonu jsem mu potvrdil, ať to spraví.. Až když jsem si sekačku vyzvedával, zjistil jsem, že to není ta má.. (Např.: Na své sekačce jsem měl takovou kovovou svorku, která přidržovala madlo s červenou tyčkou, abych nemusel sekačku pořád startovat při vyprazdňování koše. Kožené madlo bylo určitě jiné.. Nyní je také jedno zadní kolo pochroumané..
Pán z autorizovaného samozřejmě tvrdil, že to není možné..
Po chvíli slušného dohadování, kdy mi také ukázal, že výrobní číslo na záručním listě sedí se štítkem, jsem zaplatil a sekačku si odvezl.. Ale doma jsem zjistil, že na záručním listě nesouhlasí objednací číslo s objednacím číslem na štítku sekačky.. Já si myslím, že výrobní číslo, které nyní sedí, tam dopsal podle štítku až nyní, předtím na záručním listu vyplněné nebylo..
V letáku od AL-KA sedí objednací číslo s číslem na záručním listě..
Zaruční list a štítek sekačky zasílám v příloze...
Je mi jasné, že to je tvrzení proti tvrzení.. Volal jsem do AL-KA, tam mi moc neporadili, ať se domluvím se servisem..
Předem moc děkuji Vaše názory a rady, jak postupovat.
S pozdravem
Karel Vostrý