Honda Vs. Briggs&Stratton



Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?)
18.7.2014 8:11

nejlepší je, že nejvíc motorů s rozvody SV se na Slovensko a do čech dovezlo v éře ČSFR a pár následujících letech. Přesto mnozí "kopíráci" dokáží dát rovnítko mezi značku B&S a ten levný či nejlevnější typ motoru z jejich produkce. Ale od té doby uplynulo skoro více než 20 let... To je jako když by někdo prohlašoval, že německé auto je jen Trabant a Wartburg a v testu jej postavil proti Hondě CR-V r.v. 2009 (to je taky podle majetného majitele stará šunka).

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
                     
host - 216.69 (?), 17.7.2014 11:47
Honda je jiný level OHV, OHC, většina brigsů je SV mám i ten doma, na vrtění nožem stačí. Honda je tichá a úsporná, moje zkušenost a závěr.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 59.66 (?), 17.7.2014 18:49

Přečtěte si následující studii:

Nás zajímalo jak je na tom druhá největší skupina motorových strojů za automobily - zahradní technika, speciálně sekačky na trávu, kterých se ročně vyrobí téměř dvacet milionů. Vzhledem k obrovskému počtu uživatelů, nás kromě životnosti a výkonu zajímala také ekologie. V loňském roce byly zveřejněny výsledky měření švédských odborníků, které bylo doslova šokem. Za jednu hodinu práce sekačky vznikne více škodlivin, než vyprodukuje moderní automobil s motorem OHC při ujetí sta kilometrů! Je nějaký pokrok ve vývoji těchto strojů, které tak znečišťují naše ovzduší? Které motory do sekaček jsou nejekologičtější a které mají nejvyšší životnost? Zde zvítězily tak jako u automobilů opět japonské značky Yamaha, Kawasaki a HONDA.Všechny jmenované vyrábějí do zahradní techniky velice moderní čtyřtaktní motory OHV a některé dokonce stejné konstrukce jako do nejmodernějších aut nebo motorek OHC. U těchto moderních motorů je zaručeno dokonalé spalování benzinu, mají až poloviční množství zplodin ve výfukových plynech a co je pro uživatele nejdůležitější, až o 30 % vyšší výkon, zejména však kroutící moment, který je především u sekaček na trávu nejdůležitější parametr, proti dříve používaným motorům s rozvodem SV. Tyto jednoduché a levné motory 4takt-SV vyrábějí zejména američtí výrobci. Copak Američané neumí vyrobit moderní motory OHV nebo OHC, které jsou úspornější a ohleduplné k životnímu prostředí? Samozřejmě že umí, ale obchodníci žádají od výrobců sekaček co nejnižší ceny proto se nejvíce používají nejjednodušší motory bez ohledu na následně vysoké náklady na benzin nízkou životnost, vysokou hlučnost, malý kroutící moment a doslova šílené znečišťování ovzduší, protože cena motorové sekačky již od 6.990,- je pro mnoho uživatelů důležitější než to co umí a co bude potom...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 187.39 (?), 17.7.2014 20:19

To co píšete je jen v podstatě strášení a hlavně odvádění pozornosti od jiných a mnohem větších a vážnějších problémů. Jsem dost stár, vlastním nějakou techniku, tak se ji snažím používat s rozumem. Nejsem lenivec, proto hodně často sahám po ručním nářadí. Když je zde řeč hlavně o sekačkách, tak já jsem první kdo by byl proti jejich používání. Již jste to nakousl. Obchodníci žádají a móda velí a sekačkoví lobisté prosazují. Pak je ještě celá řada problémů. Motor, palivo a co já vím ještě. Musí to běhat ve venkovním prostředí a odolávat technickým antitalentům. A když vám vadí šílené znečišťování ovzduší, tak se dejte k „zeleným“ a postarejte se o zákaz používání těchto zbytečností, které mne osobně obtěžují nadměrným hlukem. Zařiďte aby se sekačky se spalovacími pístovými motory, mohly používat jen od určité velikosti sekaného pozemku a na povolení úředníků z odboru ŽP. Kuš, to by bylo nových milionářů!! Prosaďte používvání ručních cylindrovek, nebo kos! Bylo by to bez hluku a znečíšťování prostředí. Samozřejmě by byly další nové problémy, např.: v česku se nevyrábí vhodné kosisko, kosiřík a třeba také krbík. A v neposlední řadě obrovské nářky lufťáků - těm bych povolil užívat nemovitost na venkově jen na základě předběžné smlouvy s pečovatelem o pzemek, který by to dělal, samozřejmě za úhradu a ve vhodnějších dobách, aby co nejméně byli obtěžováni sousedé.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 216.69 (?), 17.7.2014 22:20

To co okopíroval je výsledek studie a testování odborných pracovníků ve Švédsku, který byl zveřejněn.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 18.7.2014 8:11

nejlepší je, že nejvíc motorů s rozvody SV se na Slovensko a do čech dovezlo v éře ČSFR a pár následujících letech. Přesto mnozí "kopíráci" dokáží dát rovnítko mezi značku B&S a ten levný či nejlevnější typ motoru z jejich produkce. Ale od té doby uplynulo skoro více než 20 let... To je jako když by někdo prohlašoval, že německé auto je jen Trabant a Wartburg a v testu jej postavil proti Hondě CR-V r.v. 2009 (to je taky podle majetného majitele stará šunka).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 216.69 (?), 18.7.2014 8:27
Článek co okopíroval je tak 10 let starý. V té době byl B&S SV a dneska jich najdete stále kvanta. Tlak kvalitních japonců je donutil jít jejich cestou. Nemuseli vymýšlet, japonci jim prošlápli cestu. Takový Viking byl SV komplet nedávno. A ostatní mají svoje šasi a origo Hondu a její kopie.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 2.120 (?), 17.7.2014 17:52

Dobrý den, mám Hondu 5 tou sezónu, žádné problémy s benzínem, škubnu a seču. Brigs se také polepšil a vyrábí lepší motory, po vzoru Hondy dělá lepší motory, si uvědomte.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 119.197 (?), 17.7.2014 8:17
Zapoměl jste na to nejdůležitější. Na trávu. Ne každá tráva je k tomu určena. A nikdo se nezmínit o nutnosti zavlažování a hnojení!! Trávník jakýkoliv nelze jen sekat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Ferda Mravenec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2064) - 247.50 (?), 17.7.2014 10:40

Ne, nejdůležitější je ten, co stojí za madlem sekačky. Teď jsem si vzpomněl, že znám dva lidi co mají tak 400m2 trávníku a sekají to celé odpoledne (tak 4 hodiny). Jak to dělají nevím, nemám totiž tolik trpělivosti abych je vydžel půl dne sledovat. Ale je fakt, že u nich pak bude spotřeba asi 1 litr na 100 m2. Takže pak se takoví velice diví, že někdo poseká s jedním litrem i víc jak 1000m2, což je desetinásobně menší spotřeba.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 100.226 (?), 17.7.2014 10:47
Mezi takovými sousedy je radost bydlet, pak je to na vesnici horší, než na rušném místě ve městě, zvláště, když lufťáci přijíždějí jeden po druhém, jakoby se domluvili, nadělají kopec kraválu, ještě pořádně neskončili a už kraváluje druhý.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika