Honda Vs. Briggs&Stratton



host - 64.22 (?)
1.9.2007 17:54
Asi bychom měli rozlišovat motory Briggs&Stratton s SV rozvody (= motory třídy Quantum a Sprint) a motory s OHV rozvody (= Intek Edge a Intek Pro). Je v nich propastný rozdíl ve výkonu i v kroutícím momentu, v kvalitě filrování vzduchu i ve způsobu mazání motoru (Intek = tlakové mazání).  Myslím, že se v mnoha ohledech motory B&S Intek vyrovnají motorům Honda GCV možná i GXV.  Hondu však vůbec nezatracuji, jak se zdá, je velice oblíbená.  Je pravda, že jsem si všiml, že motory B&S Intek nejsou na sekačky tolik osazovány. Neznám důvod.

Něco o motorech B&S Intek  jsem našel na adrese:

 http://www.briggs.cz/agromak/produkty_prehled.php?cid=254

Dají se tam dohledat i rozdíly mezi jednotlivými motory i maloobchdní ceny jednotlivých motorů.

Jestli máte někdo zkušenosti s motory B&S Intek, prosím napište sem svoje postřehy. Mylím, že už jsem do diskuse někdo svou zkušenost napsal, ale vyznělo mi to, jakoby ostatní diskutujíci přehlédly, že mluvil o motoru INTEK.

Děkuji

Jimy
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
            
host - 175.210 (?), 25.6.2017 19:59

No jó, ale pořád ho nikde neni vidět. Zkuste místo flusnutí, udělat něco, abych si ho mohl vyzkoušet. Za chvíli to bude sto let a furt nic. Mohlo by se odzvonit nejen brixům. Ale toto nehozí, protože lobistické skupiny přes malé zážehové motory nic takového nepřipustí a to je svatá pravda. Máte aspoň prostor pro natřásání se.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 64.22 (?), 1.9.2007 17:54
Asi bychom měli rozlišovat motory Briggs&Stratton s SV rozvody (= motory třídy Quantum a Sprint) a motory s OHV rozvody (= Intek Edge a Intek Pro). Je v nich propastný rozdíl ve výkonu i v kroutícím momentu, v kvalitě filrování vzduchu i ve způsobu mazání motoru (Intek = tlakové mazání).  Myslím, že se v mnoha ohledech motory B&S Intek vyrovnají motorům Honda GCV možná i GXV.  Hondu však vůbec nezatracuji, jak se zdá, je velice oblíbená.  Je pravda, že jsem si všiml, že motory B&S Intek nejsou na sekačky tolik osazovány. Neznám důvod.

Něco o motorech B&S Intek  jsem našel na adrese:

 http://www.briggs.cz/agromak/produkty_prehled.php?cid=254

Dají se tam dohledat i rozdíly mezi jednotlivými motory i maloobchdní ceny jednotlivých motorů.

Jestli máte někdo zkušenosti s motory B&S Intek, prosím napište sem svoje postřehy. Mylím, že už jsem do diskuse někdo svou zkušenost napsal, ale vyznělo mi to, jakoby ostatní diskutujíci přehlédly, že mluvil o motoru INTEK.

Děkuji

Jimy
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388), 1.9.2007 18:33
K tomuto uvedu, že by to bylo o ničem srovnávat obyčejný B+S  SV s Hondou OHV, protože to jsou jiné kategorie použití. Srovnání alespoň pro mě vyznělo jako kategorie B+S/ kategorie Honda. ND jsou na B+S levnější, ale jak jsem uvedl na sekačku prosím, ale na malotraktor bych si znova vybral Hondu, pokud možno GXV.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 4.16 (?), 1.9.2007 19:32
Nejlepší motor na trhu na zahradní techniku je motor Briggs INTEK PRO OHV 65. Nevyrovná se mu ani Honda. Má mazání tlakovým olejem s olejovým filtrem. Jeho životnost je tudíž velice dlouhá...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388), 1.9.2007 21:16
Toto je část testu z roku 2003, takže proti B+S nic nemám, ale to už je poslední model B+S, takové motory Honda dělá delší dobu ve vyšších objemech. ---:  Nás zajímalo jak je na tom druhá největší skupina motorových strojů za automobily- zahradní technika, speciálně sekačky na trávu, kterých se ročně vyrobí téměř dvacet milionů. Vzhledem k obrovskému počtu uživatelů, nás kromě životnosti a výkonu zajímala také ekologie. V loňském roce byly zveřejněny výsledky měření švédských odborníků, které bylo doslova šokem. Za jednu hodinu práce sekačky vznikne více škodlivin, než vyprodukuje moderní automobil s motorem OHC při ujetí sta kilometrů!

Je nějaký pokrok ve vývoji těchto strojů, které tak znečišťují naše ovzduší?

Které motory do sekaček jsou nejekologičtější a které mají nejvyšší životnost? Zde zvítězily tak jako u automobilů opět japonské značky Yamaha, Kawasaki a HONDA.Všechny jmenované vyrábějí do zahradní techniky velice moderní čtyřtaktní motory OHV a některé dokonce stejné konstrukce jako do nejmodernějších aut nebo motorek OHC. U těchto moderních motorů je zaručeno dokonalé spalování benzinu, mají až poloviční množství zplodin ve výfukových plynech a co je pro uživatele nejdůležitější, až o 30 % vyšší výkon, zejména však kroutící moment, který je především u sekaček na trávu nejdůležitější parametr, proti dříve používaným motorům s rozvodem SV. Tyto jednoduché a levné motory 4takt-SV vyrábějí zejména američtí výrobci.
Copak Američané neumí vyrobit moderní motory OHV nebo OHC, které jsou úspornější a ohleduplné k životnímu prostředí?

Samozřejmě že umí, ale obchodníci žádají od výrobců sekaček co nejnižší ceny proto se nejvíce používají nejjednodušší motory bez ohledu na následně vysoké náklady na benzin nízkou životnost, vysokou hlučnost, malý kroutící moment a doslova šílené znečišťování ovzduší, protože cena motorové sekačky již od 6.990,- je pro mnoho uživatelů důležitější než to co umí a co bude potom...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247), 1.9.2007 21:26
Hmm, nevraždím zrovna  tuleně a nevylévám olej do kanálu, ale tato diskuse je poněkud komická - i přes velké rozšíření benzinových sekaček s "neekologockými" parametry je jejich vliv na životní prostředí naprosto zanedbatelný. Navíc je dobré specifikovat "škodliviny". Zákon zachování hmoty a energie platí i pro sekačky. Ano, jistě , sekačka vytvoří podstatně více cyklických uhlovodíků etc., leč vybavovat ji například kvalitními katalyzátory ba znamenalo vzhledem k energetické náročnosti vs. sumární době provozu takového motoru pouze  a jenom extrémní ekologickou zátěž... Asi jako když si dá člověk na střechu křemíkovou fotovoltaiku a blaženě se tváří, jak udělal přírodě dobře, nerespektujíc, jakou ekologickou stopu zanechala výroba takového zařízení. 
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388), 1.9.2007 21:53
Já jsem to uvedl pouze proto, že japonské firmy výrobou malých o třídu lepších motorů, které poprvé uvedli do sériové  výroby - OHV,OHC donutily ostatní výrobce včetně B+S reagovat. To si myslím, že je pozitivní. Vliv na životní prostředí určitě je, ale dobře je to hlavně pro obsluhu sekačky a pod. stroje a její nejbližší okolí. To srovnání s fotovoltaikou je zase komické pro mě, i když chápu, je to přirovnání ke katalyzátoru na sekačce, ale kdo ví....Katalyzátor patří neodmyslitelně k automobilům, u sekaček vzhledem k ceně je rozhodně správný krok ve vylepšení techniky motoru. Kolik lidí má sekačku - intenzita použití a tím spotřeba benzínu = tím je  provoz sekaček a nejen sekaček s úspornějšími motory žádoucí vzhledem k limitům i životnímu prostředí/ proti sekačkám s motory které nejsou ekonomické ani výkonné. Ještě by mě zajímalo, jestli B+S jsou masově používány v zemi původu. 
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 255.30 (?), 2.9.2007 12:09
V zemi původu B+S vládne HONDA.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 68.171 (?), 1.4.2008 21:07

 Páni zákon zachovania hmoty hovorí o tom že hmota sa nikde nestratí tzn. ak auto za 100km spotrebuje 6-7l benzínu tak prosím vás ako môže 1-1,5l phm ktoré spotrebuje kosačka vyprodukovať viacej splodín.Pre nás je prvoradý CO2, ten sa tvorí spaľovaním uhlovodíkov.Podľa môjho názoru vytvorí kosačka viac splodím za hodinu ako auto na 100km len v prípade že auto je elektromobil.Tu sa zase dostávame k tomu že z čoho sa nabil elektromobil predpokladám že z elektrárne kde sa spaľuje uhlie prípadne jadrové palivo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 68.171 (?), 1.4.2008 21:19

PS- pomenujte ma konzervou ale-

  Honda je modernejšia tzn-výkonnejšia, zložitejšia,skladá sa z viacej súčiastok, je drahšia, sú na nej drahšie súčiastky

  Briggs je nemoderný, zastaralý tzn.-odskúšaný, jednoduchšý,je tam menej súčiastok, je lacnejší, súčiastky sú lacnejšie

      Obe značky majú už neakú minulosť a skúsenosti.

  Podľa mňa platí Murphyho zákon že všetko sa raz pokazí a platí priama úmera medzi zložitosťou a rýchlosťou za ktorú vznikne porucha.

    Pana J.S. by som nebral za bernú mincu lebo si myslím že je profík a akú koľvek poruchu je shopný odstrániť za celkom iné peniaze ako väčšina z Vás.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika