|
Honda GCV160 motor nelze nastartovat
|
|
|
|
|
|
|
host - 123.179 (?) 30.7.2009 5:28, zobrazeno: 81389x
Při sečení sekačkou Vari BDR600 došel benzín. Po dolití motor Honda GCV160 nelze nastartovat. Svíčka hází jiskru, do karburátoru teče benzín. Mám pocit, že při startování někdy bufne do sání (čističe vzduchu). Jediné co jsem našel, že byla spadlá hadička vzadu na výlisku čističe vzduchu (možná nebyla ani nikdy nasazená), tak jsem ji nasadil. Má někdo zkušenosti, motor v provozu 4 roky, celkem jen cca 20-25 hodin. Dík Jarda
Adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 30.7.2009 12:20
A viděl jste tuto sekačku někdy? Nedovedu si představit, jak by vámi naznačované potíže u této sestavy vzniky. Nepopírám, že by se setrvačník nemohl pohnout, ale určitě se to nestalo nárazem žacího disku do "něčeho". Takže doporučuju prověřit ostavení setrvačníku a prověření vůle mezi magnetem a cívkou.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 223.152 (?), 30.7.2009 13:48
u stejného motoru se nám stalo něco podobného, byl zadřený ventil. Podle prodejce je potřeba nechávat motor po vyjetí nádrže vychladnout. Přece jen při sekání jede motor naplno, zvlášť když se seká vyšší tráva.
Jirka
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 213.141 (?), 30.7.2009 20:23
Co se týká přidřeného ventilu, je to možnost závady. Ale ohledně vyjetí nádrže nechat motor vychladnout, to je naprostý nesmysl. Mě naopak mechanik Hondy řekl, že tyto motory jsou stavěné na provoz ve vysokých teplotách a to při max. výkonu. Jeho odpověď byla na můj dotaz, zda mám motor nechat po plné zátěži chvíli běžet na volnoběch, aby se takový vzduchem chlazený motor ochladil. Není třeba, byla odpověď, chlazení je předimenzované a motor je možné kdykoliv zastavit a znovu nastartovat. Od r. 1995 to tak dělám a nenastal žádný problém s přehřátím, nebo startem. Když je úplně vyjetá nádrž, je třeba někdy použít sytič, pouze krátce, protože jinak se musí startovat vícekrát. Zde bych viděl - pokud je ventil přidřený - problém v kvalitě mazání, vliv na to má i nekvalitní, stará pohonná hmota, která dřík sacího ventilu oplachuje. Výfukový ventil pracuje při vyšších teplotách a zde se zase projeví správný olej, který odolává - maže - při vyšších teplotách.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
|
|
|
|