Honda GCV160 - hejblata na karburatoru



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5   
host - 102.191 (?) 
29.6.2008 20:43, zobrazeno: 64907x
Dobrý den, může mi někdo poradit, nač jsou "hejblátka" nahoře karburatoru motoru Honda GCV160 na traktůrku Vari-Honda? Jsou dvě, první je šroubek s pružinkou (asi doraz škrtíci klapky), a druhé je taková otočná tyčka s nosem - nač slouží a jak se nastavujou? Diky. IvanP.
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
durkovic - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (121) - 23.222 (?), 29.6.2008 21:33

zdravím, ta šrubka s pružinkou je s najväčšou pravdepodobnosťou doraz škrtiacej klapky pre nastavenie volnobehu, ta dalšia "tyčka" pokial je takec mosadznej "medenej" farby tak je to asi nastavenie bohatosti zmesi.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 29.6.2008 21:43

Doporučil bych si přečíst celý návod na motor Honda GCV 160/190. Předpokládám, že jej máte. Je např. v češtině na www.vari.cz. Pokud do toho nikdo nezasahoval, nebo nedošlo k pokřivení z důvodu použití rotavátoru(hloubení základů, úder do mechaniky např.), tak by to mělo být OK. Při potřebě přesného seřízení mohu napsat postup dle potřeby.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 102.191 (?), 30.6.2008 22:39
Tak jsem si znovu přečetl celý návod na motor Honda GCV 160/190, ale odpověď jsem tam nenašel. Pořád neznám funkci obou nastavovacích prvků na karburátoru a též neznám spůsob nastavení volnoběhu a a nastavení max. otáček motoru Honda GCV160. Ten postup přesného seřízení by mi jistě moc pomohl, jestli jej můžete podrobne popsat. Díky. IvanP.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 1.7.2008 20:20

Tak jsou tam v podstatě 2 hejblata :)). Jedno ovládá skrtící klapku karburátoru - je spojeno s regulátorem otáček - na boku motoru plochá páčka a udržuje takto nastavené otáčky - na tomto se nastavuje volnoběh - šroubek u černé plastové součástky . Druhé ovládá dálkově od plynu - konečná poloha páčky plynu - sytič. Ještě je tam tak dobře pod vzduchovým filtrem i krytem motoru schovaný šroubek - jak uvedl p. Durkovič - mosazný, ten je na nastavení bohatosti směsi. Nastavuje se při teplém motoru a pomalu se otáčí na obě strany, až se nalezne poloha, kdy jsou otáčky nejvyšší, ale pravidelné a nechá se to tak. Pozor i vzduchový filtr musí být čistý a nový benzín v nádrži. Nastavení plynu je třeba udělat tak, aby poloha sytič byla správně - tedy v krajní zadní poloze páky plynu uzavřená sytičová klapka - je to pro orientaci také černá plastová součástka na hřídelce vedoucí k sytičové klapce, ale na táhle není navléknutá pružinka.  Když to nastavíte moc, s velkou vůlí, tak motor špatně startuje -klapka není dovřená, obráceně je to potom špatně v poloze plný výkon je již mírně aktivovaný sytič - motor má nižší výkon a vyšší spotřebu, kouří černě.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 114.55 (?), 12.7.2015 21:52

Ok mam tiež podobný problém s kolisaním otáčiek ale výkon bol dobrý. Po vyčistení karburátora na honde gcv 160 má motor vysoké otáčky volnobehu aj maximálne sú sice ustálené nemenia sa ale zase motor má velmi slaby výkon, motor sa v ťahu dusí.

Potreboval by som ešte informáciu že ked pri skladaní karburátora boli vyšrobovane šrobiky volnobehu a bohat.zmesy. A neviem či sú správne zašrobované. Ide mi hlavne o šrobik bohatosti zmesy-treba ho zašrobovať nadoraz? a o kolko otočie povoliť???  nikde sa to neda najť pre motor gcv 160, a následne by na ten šrobik mala isť ta čiapočka s dorazov a až tak sa to nastavuje pri zohriatom motore???dakujem za rady

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 114.55 (?), 12.7.2015 22:00

posielam foto šípka bohatosti zmesy - na koľko otáčie zašrobovať šrobik pri montáži kaburátora pred nasadením tej dorazovej čiapočky?

Karburátor Honda
Karburátor Honda
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 210.199 (?), 14.5.2022 9:47

Díky za zveřejnění Vašeho návodu " Jak seřídit karburátor motoru Honda GCV160".

Má svou cenu a to tím, že je jediným v moři manuálů k tomuto stroji. Snad bych tomu vytknul nesouvislou změť informací stlačených do chumlu. Takové informace jako jsou Vaše je třeba pozlatit (protože nikde jinde nejsou). A proto bych navrhoval pro příště jasný postup od samého začátku nastartování motoru, postupně, jak dlouho nechat motor běžet před samotným seřízením, čím začít a hlavně nepřeskakovat " ze šroubu na jiný seřizovací šroub". Tedy kromě klapky (která uzavirá nebo omezuje přístup vzduchu) jsou tu dva šrouby -  č.1 " bohatost směsi " - v původním stavu je samotný šroubek (správně mosazný šroubek) ukryt pod zarážkou -  je přilepená Loctidem. Tato zarážka je nasazena na mos. šroubek po dvou otočení ze základní polohy tj. úplného uzavření přídávaní bohatosti směsi. Zarážka (v původním stavu) dovolí pootočit oním šroubkem pouze o půl závitu +/-  z "vodorovné polohy).

Když jsem si nechal karburátor vyčistit v odb. servise UZ milou zarážku mi ucvakli - a tím pominul efekt pouze otočení o půl závitu - inu zjednodušili si práci - na místo lepení.

Pak je tu šroubek č.2 - nastavení volnoběhu - je z oceli a aby se samovolně netočil jest pod ním pružina. Pro motor Honda GCV 160 je to 1700 ot. / min.

Ovšem nevím jaký je sled seřizování. Je mi jasné, že klapka při startu musí být zcela zavřená a během kosení (zajíc) musí být naopak zcela otevřená - chybí mi ve Vašem návodu způsob jak ji do této polohy dostat když tomu tak není.

V samotném mauálu mne vadí místo kontrastní fotografie - podivná kresba jako změť čar. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 211.53 (?), 12.7.2015 23:14

Potřebu seřízení mají všichni vlastníci těchto motorů, tak to popište pro všechny, když už to návod postrádá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 34.21 (?), 13.7.2015 8:21

Tady je to názorně, to snad pochopí každý:

curatare carburator Honda GCV135 GCV160 GCV190

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika