Díky za zveřejnění Vašeho návodu " Jak seřídit karburátor motoru Honda GCV160".
Má svou cenu a to tím, že je jediným v moři manuálů k tomuto stroji. Snad bych tomu vytknul nesouvislou změť informací stlačených do chumlu. Takové informace jako jsou Vaše je třeba pozlatit (protože nikde jinde nejsou). A proto bych navrhoval pro příště jasný postup od samého začátku nastartování motoru, postupně, jak dlouho nechat motor běžet před samotným seřízením, čím začít a hlavně nepřeskakovat " ze šroubu na jiný seřizovací šroub". Tedy kromě klapky (která uzavirá nebo omezuje přístup vzduchu) jsou tu dva šrouby - č.1 " bohatost směsi " - v původním stavu je samotný šroubek (správně mosazný šroubek) ukryt pod zarážkou - je přilepená Loctidem. Tato zarážka je nasazena na mos. šroubek po dvou otočení ze základní polohy tj. úplného uzavření přídávaní bohatosti směsi. Zarážka (v původním stavu) dovolí pootočit oním šroubkem pouze o půl závitu +/- z "vodorovné polohy).
Když jsem si nechal karburátor vyčistit v odb. servise UZ milou zarážku mi ucvakli - a tím pominul efekt pouze otočení o půl závitu - inu zjednodušili si práci - na místo lepení.
Pak je tu šroubek č.2 - nastavení volnoběhu - je z oceli a aby se samovolně netočil jest pod ním pružina. Pro motor Honda GCV 160 je to 1700 ot. / min.
Ovšem nevím jaký je sled seřizování. Je mi jasné, že klapka při startu musí být zcela zavřená a během kosení (zajíc) musí být naopak zcela otevřená - chybí mi ve Vašem návodu způsob jak ji do této polohy dostat když tomu tak není.
V samotném mauálu mne vadí místo kontrastní fotografie - podivná kresba jako změť čar.