Honda GCV160 - hejblata na karburatoru



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 105.167 (?) 
17.7.2015 8:52

No, jste na omylu, zastavili by se sra.kami všecky osobáky a nezastaví, tankují často. Ve firmě jsme do r. 2008 neměli s Hondami problémy. Po roce 2008 na jaře hurá do servisu a čištění karbeců. Před uložením motorů nechají cucnout aditiva ze zbytku nádrže a je po potížích. Mezi řádky manualu není, jsou před rok. 2008. Bio je humus pro ovzduší, jak moc chtěli bio, teď kritizují následky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 72.149 (?), 17.7.2015 10:14

Plně s vámi souhlasím, že bio je nesmysl po všech stránkách. Vyhovuje to jen těm, kteří na tom vydělávají. Proto si to také prosadili (t.zv. zalobovali"). Pro všechny ostatní to je neštěstí.

FO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.72 (?), 4.10.2015 19:00

Zdravím, já také poprosím o rozum, mám též Hondu ale 190, což není podstatné, jenom jsem u ní po dvou letech namazal plynový bovden a ted nerozeznám rozdíl mezi sytičem a plným plynem, navíc páčka plynu má asi tak 1cm prázdný chod, od poloviny dolu, nevíte co se stalo?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 4.10.2015 20:44
Sytič poznáte motor začne vynechávat a kouří černě. Páčka je u sytiče nadoraz. Bovden se dá seřídit, jako na kole, bacha na seřízení doraz sytič.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.72 (?), 4.10.2015 20:55

Myslel jsem to tak že lanko má 1cm mrtvý chod, proste ten pohyb je bez reakce motoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 4.10.2015 21:25
Motor nemá hned reagovat na pohyb páčky kvůli bezpečnosti a taky prodleva v mechanice
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 139.178 (?), 5.10.2015 8:18


Slyšel jsem kdysi, že když chcete zničit zámek u auta, tak ho namažete olejem.Tak to asi pujde umýt benzinem, posypat nějakým grafitem.poradit se se servisákem, prostě se přiblížit ke stavu před dvěma lety.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 5.10.2015 11:02
Promazání bovdenu je normálka, vono pak zjistíte, že jde lehko a má kousek vůle protože předtím šel těžko a páčka s ním.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 72.149 (?), 5.10.2015 11:09

Já bowdeny mažu teflonovým sprejem do Motipu. Pověsím ho, aby zatekl. Po vyschnutí rozpouštědla zůdzává suchý kluzký povrch.

FO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 5.10.2015 11:34
Teflonový sprej je na bovdeny jak dělaný, před použitím řádně protřepat. Namaže nepocáká.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika