Dvoučelisťová vs. třísegmentová autoamatická spojka 80mm (Vari)



J.f.K - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (322) - 244.2 (?) 
24.4.2015 13:57, zobrazeno: 4001x

V diskusi zaznívají různé hodnoty spínacích otáček a různé charakteristiky prokuzu. Dá se například dvoučelisťová spojka pro Jikov namontovat na Hondu a XP200?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 11.107 (?), 24.4.2015 20:37

Že by montáž byla vyloučena to teda není, ale můžou se objevit mmj. problémy s přenosem výkonu. A vlastně o to dřív tedy může prokluzovat aniž by to zaznamenala obsluha. Se spínacíma otáčkama by nemusel být problém, spojku dvoutaktu lze štelovat. Můj názor je takový, kdybych chtěl laborovat, hodit originál "obložení" tříčelisťové spojky a nechal nalepit klasiku. Vždyť první Honda na Vari GXV 160 to tak měla a byl problém? Nevím o něm. Další věcí je, že s 4T motorem si prostě obsluha nevyhraje stran otáček tak jako tomu bylo u 2T motoru ať je tam spojka jaká chce. A právě zrovna při sázení brambor sazečem se mi daleko lépe funguje s dvoutaktem.  Jinak je to další dobré téma k hádkám o "své" pravdě.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika