DSK317 - repase



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
host - 7.50 (?) 
1.11.2009 16:17, zobrazeno: 100951x

Dobry den,

odeslo mi pravdepodobne snekove kolo a pri te prilezitosti vymenim vse potrebne vcetne gufer.

Ma to jen jeden hacek - dosud jsem prevodovku nerozebiral. Tusi nekdo spravny postup?

Dekuji Alda

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 71.145 (?), 1.11.2009 20:29

Tak to mate blbý nove šnekové kolo stojí 4600,.ale na tom rozebrání nic není taky jsem to dělal když se mě vylomyl zub na předloze.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 235.234 (?), 4.11.2009 14:42

Nic nepotesi jako nestesti druheho. Snek i kolo mam uz z drivejska.

Staci odsroubovat srouby po obvode pro rozpuleni prevodovky a kliny roztahnout obe poloviny od sebe, nebo se pletu?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 123.147 (?), 4.11.2009 14:58

Nejdříve bych sundal kotouč spojky.Pak je dobré rozdělat aretaci převodových stupňů a vyjmout pružinku a kuličku aretace řazení.Po té je možno rozdělat šrouby M8 po obvodě převodové skříně a skřín oddělit.Při zpětné montáži je třeba dát si pozor aby kulisa řazení správně zapadla do drážky u přesuvného kola převodovky.Jinak to není nic složitého.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 193.156 (?), 17.11.2009 21:04

Dily za radu. Po rozebrani prevodovky bylo videt, ze snekove kolo si behem vyoravani brambor naraz odplivlo 5 zubu. Zuby nebyly ubrousene ale utrzene, mozna po zeslabeni tim svinstvem, co plavalo v oleji. V prevodovce byla vrstva kovoveho "pisku", odhadem tak 2-3mm, ocel, bronz, Olej byval vymenovan a vzdycky se ukazal ten svinec.
U sneku zavity zustaly, byl temer netknuty.

Kde mohli soudruzi vyvojari udelat chybu?

Tusi nekdo jak se vyjimaji loziska z casti skrine, kde jsou zahloubena do materialu a neni tam dira na vyrazeni?

Snekove kolo se sklada z bronzoveho vence, ktery je prisroubovany na zbytku kola. Pokud by slo sehnat samotny venec, snad by naklady byly podstatne mensi. Netusi nekdo, jestli je mozne sehnat pouze venec (na 2 nebo 4 takt)?

Zajimalo by mne, kolikrat ma prevodovka Agzatu vetsi trvanlivost nez Vari.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 242.76 (?), 18.11.2009 6:43

Byl vždy používán hypoidní převodový olej... Já jsem motorem brzdil často, orba každý rok, doprava dřeva dost intenzívně v těžkém terénu a 15 let bez závady ....  dávám  aditiva do oleje Hypoid, ale vylomenému zubu nepomohou..  asi se jedná o vadu materiálu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 26.219 (?), 18.11.2009 9:35

Stává se to. Jen mne udivují ty ocelové piliny, když je šnek v pořádku. Zubům dost vadí silné brždění motorem. Načnou se a pak stačí např. oračka a zuby jsou pryč. Toto se mi stalo v r. 1990 -  jeden sjezd z prudkého kopce s vlečkou se špatnými brzdami a na druhý den devastace šnekového kola při orbě. Také kvalita bronzu nemusí být vždy v předepsaných mezích.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 226.132 (?), 18.11.2009 13:03

Mě by zajímalo, kolik tam bylo oleje a jesli není šnek modrý.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 245.31 (?), 18.11.2009 18:52

U Vari s odstředivou spojkou se dá brzdit motorem.Já myslel, že po ubrání plynu při jízdě z kopce se spojka rozpojí a jediná možnost brzdění je brzdy vozíku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 132.145 (?), 18.11.2009 19:11

Také nerozumím tomu brždění motorem, vždyť to z kopce jede jako Wertburg na volnoběžku.  Michal

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika