Dolmar 245.4UE



host - 94.32 (?) 
19.5.2012 19:20, zobrazeno: 5246x

Dobrý deň.Mal by som otázku na pána J.S. Kúpil som tento kroviňák po dlhej úvahe,(rozhodoval som sa medzi stihl FS-56,husqvarna 128R a Dolmar 245.4 UE).Servisman od Dolmaru mi povedal, že treba po cca 7 hodinách prevádzky vymeniť olej, to mi je jasné, jedná sa o zábeh motora.O čo sa mi teda ide? Som priaznivcom Metaltecu, chcel by som ho pridať do oleja... môžem? A koľko? Ďakujem za odpoveď.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 191.186 (?), 19.5.2012 20:42

Dobrý večer, nejprve něco k tomu, zda můžete přísadu použít. Tato přísada dokázala ochránit motor 2 t před zadřením při chodu do vyřezání celé nádrže v horku a při plné zátěži, benzín byl bez oleje! Po použití v automobilu od nového auta bylo v servisu konstatováno, že tak dobře zajetý motor už dlouho neviděli. Je ověřené, že dokáže zvýšit a to dlouhodobě kompresi motoru a doběh motoru. To vše se Vás v podstatě netýká, až na to auto, neboť nepotřebujete zvyšovat kompresi, ani ochránit motor před zadřením při zapomenutí přidat olej do benzínu. Přesto je zde několik důvodů, proč použít přísadu hned od nového motoru. Při záběhu se nejvíce opotřebují kluzné plochy do tzv pozáběhového stavu, kdy se plochy oleští a vůle součástek nepatrně zvětší. V oleji cirkuluje kovový otěr, který se ale dostává i tam, kde to nechceme, což je do ložisek, na ventily a jejich vedení a pod. Přísada dokáže zásadně zkvalitnit záběh motoru tím, že otěr je podstatně nižší a tím se materiál zachová na delší dobu tam, kde má být. Větší vůle znamenají rychlejší opotřebení a zhoršení parametrů motoru. Např. na motorech Honda GCV 160 a GXV 160, na BS je znatelná změna oleje při výměně a stav oleje. Dříve býval olej černý, neprůhledný, nyní při výměně oleje - po roce - je olej průhledný a není tak tmavý. Obecně je to prevence a využití vlastností přípravku k prodloužení životnosti motorů, které není levné opravovat, ale také které slouží dlouhou dobu při zachování výborných parametrů. Proto jednoznačně můžete použít přísadu do oleje, neboť nemá co negativně ovlivnit a garantuji Vám to osobní několikanásobnou zkušeností. Znám se s majiteli moderních traktorů, kteří jej také z důvodu prodloužení životnosti/eliminování nákladných oprav motorů a převodovek používají a pod. Protože je obsah oleje jen 0,08 ltr a běžná dávka u normálně zatížených motorů je 50 ml/ 1 ltr oleje, jednalo by se o poměrově velmi malé množství. Proto použijte 20 ml, větší dávka nevadí. Pokud budete mít možnost, prohlédněte si po 20 hodinách provozu, kdy má být první výměna oleje - viz návod -  jaký je vypouštěný olej. Bude daleko méně znečištěný, než je to po záběhu běžné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 94.32 (?), 19.5.2012 22:19

Ďakujem ešte raz, vyskúšam to.Metaltec som pridal do oleja do Fábie, za porovnateľné obdobie a kilometre oproti minulej náplni je olej oveľa čistejší.Pravdupovediac, myslel som si predtým, že je hlúposť pridávať ešte niečo do oleja... Kto nevyskúša, neuverí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika