Divné otáčky u Vari dvoutakt



host - 178.235 (?)
31.10.2014 8:38

Vyměnit pokusně karburátor i gufera je pro amatéra dost drahá záležitost.V servisu např.odhalí vadný karburátor jeho dočasnou výměnou za nový, což amatérsky lze obtížně.Ale i tak bych se o to pokusil a starý karbec vyčistil a případně generálkoval.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 100.46 (?), 25.10.2014 21:05

Už mně ta debata nadzvedla, abych zareagoval... vyčisti karburátor, nastav bohatost max.o jednu otáčku a musí běžet po zahřátí pravidelně! zkontroluj regulátor-je to pohyblivý plech u setrvačníku, perko k regulátoru otáček nastav do 3. drážky amusí makat!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.235 (?), 26.10.2014 8:13

Je to kapánek složitější, makat nemusí.Posloužit by mohl vyřazený regulátor/omezovač otáček nebo náhradní karburátor.Záleží také, jak je karburátor starý a vyběhaný (včetně motoru). Opravdu ale je dobré systém karburátoru s omezovačem principiálně ovládat.Napřed.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.89 (?), 27.10.2014 17:54

No práve, ono se pohybuje to táhelko konstantne dopředu a dozadu a vždy na doraz, když to podržím rukou tak ty otačky vyrovnám ale jakmile to pustím jde to zase nahoru a dolu

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 37.82 (?), 27.10.2014 19:21
Chlape, nerozčiluj! Když si stím nechceš pohrát, tak všechny ty rady co jsi dostal jsou k ničemu. Pružinku zavěs do dalšího zářeua a opakuj to tak dloho dokud se to nesrovná. Ale myslím si že bude nejlepší, když to dáš do servisu!!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.89 (?), 27.10.2014 19:26

Ale já už opravdu zkusil všechny zářezy, jen me ješte napadá zkusit tu novou pružinku, jestli ta stará kterou jsem tam pod nadrží našel není vytahaná.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 44.251 (?), 27.10.2014 22:31

Zdravím, neustálý pohyb regulátoru není příčina poruchy ale důsledek jiné poruchy. Nefunguje Vám systém voloběhu a přechodu do otáček v karburátoru. Vyčištěním karburátoru se rozumí odstranění všech nečistot ze všech kanálků, trysek, dírek a vývrtů. Pokud se takto karburátor vyčistí a provede základní nastavení, pak se již jen "doladí" volnoběh a přechod do otáček. Potom se žádné houpání otáček v celém rozsahu nekoná. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.89 (?), 27.10.2014 22:36

To tedy znamená vymontovat karburátor a celý rozebrat?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 168.95 (?), 30.10.2014 22:35
Nejenom to. Určitě je to starší stroj, tak můžou být v čudu gufera - nejčastěji spodní a taky může být vychehlaná hřídelka klapky - pokud je cítit vůle v různých polohách přidání plynu, je nutné vyměnit karburátor.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.235 (?), 31.10.2014 8:38

Vyměnit pokusně karburátor i gufera je pro amatéra dost drahá záležitost.V servisu např.odhalí vadný karburátor jeho dočasnou výměnou za nový, což amatérsky lze obtížně.Ale i tak bych se o to pokusil a starý karbec vyčistil a případně generálkoval.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 52.89 (?), 31.10.2014 18:06

Karburátor je dávaný nový v listopadu 2011

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika