Brigs and Straton - porucha?
|
|
|
|
|
|
|
host - 143.250 (?) 1.3.2008 20:55, zobrazeno: 45267x
Dobrý den
Potřebuji poradit. Mám horizontální motor 8HP po generálce a výbrusu, vše běží jako na drátkách, ale po zahřátí a zátěži pomalu ztrácí výkon a otáčky až " chcípne". Po jeho opětovném nastartování zase chvilku běží a potom zase úplně ztratí otáčky. Stále si s tím lámu hlavu, vyzkoušel jsem již téměř vše.
Pokud vás něco napadne prosím napište. Děkuji.
Adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 69.70 (?), 1.3.2008 21:47
Popište závadu lépe. Za jak dlouho motor po spuštění začne ztrácet otáčky / hned, nebo po hodině a pod./, jestli zdechne náhle, nebo kolísá a pak zdechne.Může tam být více možností od svíčky, kabelů, zapalování, přívodu paliva až po přidírání některé součástky po GO / i to se stává/ Napište víc a co jste již zkoušel a vyloučil.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 143.250 (?), 3.3.2008 21:38
Motor asi 15min po nastartování běží a snáší zátěž normálně. Potom zátěž snáší s čím dál většími problémy, až náhle vypne. Když ho znovu nastartuju, snáší zátěž špatně, pak vypne. Svíčka, vzduchový a palivový filtr jsou nové. Karburátor byl komplet zarezlý, tak jsem vyčistil hlavní trysku a vaničku. Zdá se mi, že se motor spíš přechlastává, než že má málo paliva. Jediná závada co mě napadá je, že jsem mohl nasadit válec ryskou naopak.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 99.194 (?), 4.3.2008 12:45
Zřejmě porucha bude souviset s narůstající teplotou motoru.Může být vadné zapalování, povolený regulátor nebo i nová svíčka nemusí snést určitou teplotu.Pokud dáte i svíčku s vysokoteplotní a problém přetrvá tak ještě zkontrolujte systém paliva zda se např. nedotýká hadička válce a po zahřátí se palivo začne v hadičce vařit a způsobí problémy s během motoru až zdechne.Pokud je vše v pořádku, mohlo by se to někde přidírat jak se to zahřeje, jelikož se teplem všechny díly roztahují a pokud vůle jsou moc malé, způsobí to zadření.Poznáte to když motor zdechne a otevřete nalévací otvor oleje a budete cítit trošku zápach spáleného oleje, nebo se z něj bude kouřit.Zkuste vylučovací metodu a napište.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 143.250 (?), 6.3.2008 11:35
Palivovou hadičku jsem samozřejmě vedl pod krycím plechem motoru-už jsem ji vytáhl. Svíčka je BS19LMR. Jakou jinou alternativu byste doporučil a jaká mezera má být mezi zapalováním a magnetem? Zatím Vám děkuji za Vaše reakce. Motor budu zkoušet o víkendu, tak dám vědět.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 80.170 (?), 6.3.2008 15:16
Možná je to blbinka a hloupý nápad.Zkuste ještě vyčistit na nádrži odvzdušňovací ventil uvnitř víčka nádrže, aby do nádržky šel atmosferický tlak a popřípadě filtr paliva jestli tam je. Občas se to zacpe a pak to dělá problémy, jelikož v nádrži dojde k podtlaku a benzín nejde samospádem do karburátoru až motor zdechne.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 143.250 (?), 17.3.2008 9:52
Porucha vyřešena. Po výměně všech benzínových hadic a filtrů se nic nestalo. Pak jsem nalil Metabond do oleje - taky nic. Nakonec jsem pořádně sešteloval odstředivé kolečko v motoru, co je napojeno na plynové pružinky, a to zabralo. Motor si nedokázal udržet dostatečné otáčky při odběru výkonu. To byla ta chyba. Ještě jednou děkuji za váš zájem.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 224.67 (?), 19.7.2010 20:59
Také bych potřeboval radu zkušeného ohledně horizontálního motoru ze sekačky Briggs & Stratton 8HP. Odešla mi asi zapalování indukční cívka zapalování a nevím jak nejlépe demontovat dva kabely, které jdou z cívky někam pod setrvačník/ventilátor. Prosím zkuste stručně uvést návod demontáže této indukční cívky. Děkuji Roman Pánek
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2
|
|
|