Brigs and Straton - porucha?



Stránky: 1,  2   
host - 143.250 (?) 
1.3.2008 20:55, zobrazeno: 45131x

Dobrý den

Potřebuji poradit. Mám horizontální motor 8HP po generálce a výbrusu, vše běží jako na drátkách, ale po zahřátí a zátěži pomalu ztrácí výkon a otáčky až " chcípne". Po jeho opětovném nastartování zase chvilku běží a potom zase úplně ztratí otáčky. Stále si s tím lámu hlavu, vyzkoušel jsem již téměř vše.

Pokud vás něco napadne prosím napište. Děkuji.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 34.50 (?), 1.3.2008 21:23

Já mám stejný problém jenomže u motoru u sekačky. Přesně tak jak to tady popisujete tak mi to dělá taky. Za 14 dní jdu na reklamaci.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 69.70 (?), 1.3.2008 21:47

Popište závadu lépe. Za jak dlouho motor po spuštění začne ztrácet otáčky / hned, nebo po hodině a pod./, jestli zdechne náhle, nebo kolísá a pak zdechne.Může tam být více možností od svíčky, kabelů, zapalování, přívodu paliva až po přidírání některé součástky po GO / i to se stává/ Napište víc a co jste již zkoušel a vyloučil.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 143.250 (?), 3.3.2008 21:38

Motor asi 15min po nastartování běží a snáší zátěž normálně. Potom zátěž snáší s čím dál většími problémy, až náhle vypne. Když ho znovu nastartuju, snáší zátěž špatně, pak vypne. Svíčka, vzduchový a palivový filtr jsou nové. Karburátor byl komplet zarezlý, tak jsem vyčistil hlavní trysku a vaničku. Zdá se mi, že se motor spíš přechlastává, než že má málo paliva. Jediná závada co mě napadá je, že jsem mohl nasadit válec ryskou naopak.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 99.194 (?), 4.3.2008 12:45

Zřejmě porucha bude souviset s narůstající teplotou motoru.Může být vadné zapalování, povolený regulátor nebo i nová svíčka nemusí snést určitou teplotu.Pokud dáte i svíčku s vysokoteplotní a problém přetrvá tak ještě zkontrolujte systém paliva zda se např. nedotýká hadička válce a po zahřátí se palivo začne v hadičce vařit a způsobí problémy s během motoru až zdechne.Pokud je vše v pořádku, mohlo by se to někde přidírat jak se to zahřeje, jelikož se teplem všechny díly roztahují a pokud vůle jsou moc malé, způsobí to zadření.Poznáte to když motor zdechne a otevřete nalévací otvor oleje a budete cítit trošku zápach spáleného oleje, nebo se z něj bude kouřit.Zkuste vylučovací metodu a napište.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 143.250 (?), 6.3.2008 11:35

Palivovou hadičku jsem samozřejmě vedl pod krycím plechem motoru-už jsem ji vytáhl. Svíčka je BS19LMR. Jakou jinou alternativu byste doporučil a jaká mezera má být mezi zapalováním a magnetem? Zatím Vám děkuji za Vaše reakce. Motor budu zkoušet o víkendu, tak dám vědět.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 80.170 (?), 6.3.2008 15:16

Možná je to blbinka a hloupý nápad.Zkuste ještě vyčistit na nádrži odvzdušňovací ventil uvnitř víčka nádrže, aby do nádržky šel atmosferický tlak a popřípadě filtr paliva jestli tam je. Občas se to zacpe a pak to dělá problémy, jelikož v nádrži dojde k podtlaku a benzín nejde samospádem do karburátoru až motor zdechne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 143.250 (?), 17.3.2008 9:52

Porucha vyřešena. Po výměně všech benzínových hadic a filtrů se nic nestalo. Pak jsem nalil Metabond do oleje - taky nic. Nakonec jsem pořádně sešteloval odstředivé kolečko v motoru, co je napojeno na plynové pružinky, a to zabralo. Motor si nedokázal udržet dostatečné otáčky při odběru výkonu. To byla ta chyba. Ještě jednou děkuji za váš zájem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 224.67 (?), 19.7.2010 20:59

Také bych potřeboval radu zkušeného ohledně horizontálního motoru ze sekačky Briggs & Stratton 8HP. Odešla mi asi zapalování indukční cívka zapalování a nevím jak nejlépe demontovat dva kabely, které jdou z cívky někam pod setrvačník/ventilátor. Prosím zkuste stručně uvést návod demontáže této indukční cívky. Děkuji Roman Pánek

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 97.155 (?), 22.7.2010 14:14

Pokud Vám to pomůže, nebo i ostatním majitelům BaS motorů, tak jsem na Internetu našel knihu How to repair Briggs & Stratton Engines v anglickém jazyce, 179 stran. Pokud jste už nějaký motor dělal, tak Vám to určitě bude stačit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika