Briggs Stratton nejde do otáček



host - 31.115 (?) 
10.9.2011 18:25, zobrazeno: 24075x

zdravím mám dakr panter rzs70, motor briggs.Startuje na poprvé, ale když přidám plyn nejprve divně zabublá a pak teprv jde pomalu do otáček, karb vyčištěný, svíčka má správnou barvu.při sečení je strašně slabý a dusí se... ventilová vůle se měří když je píst dole a ventily zavřené? když jsou ve střihu, tak výfukový je ještě otevřený a už se otevírá sací má to tak být?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?), 11.9.2011 9:32

Zdravím, ventily se seřizují v poloze okamžiku zážehu za studeného stavu motoru.V první řadě vylučte vadnou svíčku, že má správnou barvu ještě neznamená, že je dobrá, pouze to ve Vašem případě naznačuje velmi chudou směs. Co nazýváte vyčištěným karburátorem? Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 31.115 (?), 13.9.2011 15:37

díky za odpověď. pořád tomu něco chybělo, sundal jsem hlavu a vše včetně ventilů bylo hodně od karbonu.vyčistil jsem to a zaklepal ventily, karb je vyfoukaný vzduchem.ted to má správný zvuk, táhne to. ale. když sundam filtrbox, tak při přidání jde směs až ven z karbu, při vůli ventilu 0,15, když jsem vůli zvětšil, tak to bylo v pořádku.stejnětak to střílí do výfuku, a když ted vytáhnu svíčku, je zakarbonovaná, to předtím nebyla.

ještě jsem se chtěl zeptat, když je sání a ventil sani se zavírá, pak se tak na milimetr otevře výfukový, tím se řídí komprese?

ted to jede, ale nechat to tak když je tam tolik karbonu?

nebo to může být od oleje, jedno pouzdro ventilů se mi zdá volnější

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 20.253 (?), 14.9.2011 6:18

Zdravím, vačka výfukového ventilu má mechanizmus, který do určitých otáček nadzvedává výfukový ventil, toto zařízení zjednodušuje start motoru. Nadměrně zakarbonovaný spalovací prostor je známkou bohaté směsi, nebo provozování motoru převážně na malý výkon. Bohatější směs může být buď vinou karburátoru (povolená hlavní tryska, vyšší hladina v plov.komoře), nebo nedostatkem vzuchu vinou zanešeného vzd.filtru. Posuzování zabarvení zapal.svíčky po krátkém chodu motoru bez zatížení není objektivní. Co je toto za úkon "vyčistil jsem to a zaklepal ventily,". Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 31.115 (?), 14.9.2011 10:11

díky. dekarbonizace a zabroušení sedel ventilů.tak aby těsnily.

jinak jsem z toho fakt na větvi. znovu jsem čistil karburátor, a motor spustil.tentokrát reagoval výborně a šel i do otáček. pustil jsem buben a pojezd a po ujetí 30m začali zase kolísat otáčky ale už ne tak často jako předtím.motor měl větší sílu, ale někdy vynechal prostě jakoby chvilkama svíčka neházela jiskru jestli mi rozumíte... zdálo se mi že na to mělo vliv jak je sekačka naklopená,..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 131.98 (?), 15.9.2011 7:35

Zdravím, motor nemá dostatek paliva, zkontrolujte intenzitu nátoku benzínu do karburátoru, pokud přítok do karb. bude dostatečný, tak znovu vyčistěte karburátor. Zaměřte se na jehlový ventil, jeho průtok, čistotu emulzní trubice a vzdušníku k ní.  Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 133.242 (?), 16.9.2011 21:37

no taky si to myslím ale přítok je dostatečný, hladina se nejak štelovat nedá, a je tam zespod vlastně jen jeden šroub a víc nic rozdělat nejde

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?), 19.9.2011 8:08

Zdravím, právě pod tím šroubem je ona emulzní trubice a jde vysunout. Dále je zde volnoběžný systém s vlastním vzdušníkem a tryskou. Pozorně si vše prohlédněte nejlépe lupou. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 31.115 (?), 20.9.2011 21:12

tak jsem znova rozdělal karburátor.když jsem demontoval šroub zespodu, v otvoru pro šroub v těle karburátoru jsou dva otvory, jeden zároven s tělem karburátoru a vede do difuzoru, taková trubička, druhý hned vedle je trubička vysunutá od těla karburátoru tak 2-3mm, ale demontovat to už nejde,...tak nevím zda tam neco nechybí? jaký vliv na to muže mít hladina?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika