Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Vlastnim Pa-50, moc jsem to tu dokola cetl a hledal co muze byt s mym strojem. Prez cisteti karburatoru, nastavovani predstihu stropboskopem, vymeny benzinu za cerstvy, cisteni vyfuku a vseho mozneho jsem za boha nemohl prijit proc se mi to dusi a moooc kouri...

Startuje hezky, volnobeh drzi ale pridani plynu se spis zadusi a strasne dlouho trva nez se motor rozbehne, pak pokuckava a do toho to koureni.

Odelal jsem za chodu vicko sani z karbecu a ejhle, ono se to zlepsilo... Tudis jsem si myslil ze, filtr klade moc velky odpor, vytahl jsem tedy dratenku, nasadil vicko sani z5 na karbec. nastartoval a o5 to duseni.

Po odelani vicka se to zlepsilo. Tak jsem pri nastartovanem motoru priblizil dlan ke karburatoru a ten na me za chvilinku naflusal tolik benzinu az sem mel mokrou dlan. Usudek tedy je, ze mam vybehany pist motor chce to vybrus, pist dostatecne netesni a tlak, ktery vznika v klikove skrini (pri pohybu pistu dolu) unika zpet prez karburator ven a hromadi se v nasazenem vicku sani, smes bohatne a bohatne a proto to duseni... Vzdycky trochu unika zpet to karburatoru, ale urcite ne tolik jak v tomhle pripade..

zitra shodim valec a kdyztak napisu jak to vypadalo

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 13 a číslo 12.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika