Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:páka závislosti pojezdu je ve stredni poloze nezavisla na motoru (tzv. vypnutá). povytahnete li-li dozadu je to závislost pojezdová (se zapnutou zadní rozvodovkou je to pohon 4x4). Pokud je pohon vzadu vytažený (vypnnutý) je normální a logické, že se netočí ani kardan a to ani při jízdě. Pokud páku posunete vpřed. stává se kardan pohonem náhonového hřídele nezávislého na rychlosti pojezdu (tzv. motorová závislost)!!!POZOR OVŠEM!!! Při motorové závislosti je nezbytně nutné aby byl pohon zadních kol vypnut (4x2) jinak hrozí poškození motoru a zadní rozvodovky a minimálně si v této konfiguraci zbouráte něco v kůlně. Jinými slovy: když máte zapnutou náhonovou hřídel, nesmí být zapnutá zadní kola. Přeji mnoho úspěchu. JK