JE to velmi jednoduché:
Označení trysek: H - vysoké otáčky, L - nízké otáčky, T-obvykle kónusový šroub pro nastavení volnoběhu. Nejdříve obě jehly utáhneme na doraz (lehce). Potom H povolíme o jednu otáčku, L povolíme 1,5 - 2 otáčky. Při tomto natavenní obvykle motor bezpečně nastartujeme, pokud není chyba jinde... Po nastartování a mírném ohřátí nastavíme nejprve H jehlu postupným utahováním při plném plynu. Otáčky se postupně zvyšují na maximum, najednou začnou klesat. V tomto okamžiku povolíme jehli o cca o 1/8. Jehlou L nastavíme spodní otáčky a hlavně bohatost směsi. Postupujeme tak, že necháme motor běžet cca 20sec na volnoběh a potom ostře přidáme plyn. Pokud se motor neochotně rozbíhá a tarokuje, jehlu o kousek utáhneme. Pokud má motor tendenci zhasnout, jehlu o kousek povolíme. Několikrát opakujeme do stavu, kdy motor "jde" ochotně za prudce přidaným plynem. Celý postup opakujeme cca 3x, obě jehly se navzájem ovlivňují. Nezapomeneme přitom postupně upravovat volnoběžné otáčky šroubem T. Celé to zní možná složitě, ale je to otázka 5 minut. Pozor! vždy kontrolujte volnou "dírku" u výškové korekce bohatosti směsi. Na karburátoru jesou dvě pukličky - pod jednou je podtlakové čerpadlo paliva a druhá, obvykle výlisek z plechu má na sobě cca 2mm díru. Kolem ní musí být čisto. Pod pukličkou je membrána, která reguluje bohatost směsi automaticky podle okolního tlaku vzduchu. Hlavně u motorových pil je okolí karburátoru často směs pilin s olejem... Poslední rada zdarma: nejhorší, co může majitel udělat, je rozštelovat trysky protože motor nejde jak má! z 90% tam ale závada není, je třeba prvně kontrolovat svíčku, kvalitu paliva a vše okolo... Ten karburátor za to v drtivé většině případů nemůže.