Jak tu čítam o tých guferách, tak máte pravdu, ja som VARI požičal susedovi že bude orať, vyjazdil nadrž s mojim namixovaným benzínom a potom do toho nalial len čistý benzín bez oleja, stihol dôjst k obrabanej zemi a motor dať do otáčok a zaberu orania, zachvílu íšli otáčky dolu až sa to momentovo zastavilo, už to nenakopol, potom sa mi pri znal že tam nalial čistý benzín, v oprave menili spalene krúžky, zapaľovanie, GUFERO. a to mal motor nabehaných len nejakých 23 motohodín. potom bežal ako hodinky až do rozpletenia lanka v bowdene plynu, aj po tejto oprave a vyčistení bežal jak hodinky, no a potom som raz v noci oňho prišiel, k tomu motoru a celemu systemu VARI som mal doslova citový vztah :D. čo sa týka toho štartovania, niekedy vznikla taka kompresia že som musel zavolat druheho suseda a obaja sme razom zatiahli za šnuru aspon pre odstranenie kompresie, niektore posledne kusi JIKOV JM4-003 maly aj dekompresný ventil. mal som možnosť jeden taký štartovať a bola to fakt pohodka, ako pri tej pozdejšej honde GCV 160