Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Zdědil jsem sestavu VARI rok výroby 1993. Letos začaly problémy se zapalováním. Protočil se ventilátor vzhledem k magnetu, utrhly se hliníkové nálitky na ventilátoru a poškodily cívku magneta (zapalování DUCATI). Ventilátor jsem opravil pomocí šroubů - jejich hlavy nahrazují nálitky. Po výměně cívek nemohu utáhnout centrální maticí sestavu rohatky startování, ventilátoru a magneta. Vždy po cca hodině provozu se z motoru ozve kovový zvuk (z rohatky startování) a pokud okamžitě nezastavím a nedotáhnu centrální matici, protočí se i magneto (ustřihne se klínek). Rohatka startování je zevnitř omletá, jako by palec rohatky byl vysunutý a při provozu o ni dřel.  Startovací komplet je nový, vratná pružina palce rohatky je nová, kužel na klikovém hřídeli a v magnetu je v pořádku. Již se ustřihly dva klínky.   Síla potřebná k vytažení startovací šňůry při startování je až nepřiměřeně velká, mám pocit, že ji snad přetrhnu nebo něco ulomím. Motor však po protočení chytne spolehlivě. Během postupných oprav jsem vyměnil i jehlový ventil karburátoru a uzavírací kohout. Může někdo poradit, co může být příčinou?

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 11 a číslo 10.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika