Zdědil jsem sestavu VARI rok výroby 1993. Letos začaly problémy se zapalováním. Protočil se ventilátor vzhledem k magnetu, utrhly se hliníkové nálitky na ventilátoru a poškodily cívku magneta (zapalování DUCATI). Ventilátor jsem opravil pomocí šroubů - jejich hlavy nahrazují nálitky. Po výměně cívek nemohu utáhnout centrální maticí sestavu rohatky startování, ventilátoru a magneta. Vždy po cca hodině provozu se z motoru ozve kovový zvuk (z rohatky startování) a pokud okamžitě nezastavím a nedotáhnu centrální matici, protočí se i magneto (ustřihne se klínek). Rohatka startování je zevnitř omletá, jako by palec rohatky byl vysunutý a při provozu o ni dřel. Startovací komplet je nový, vratná pružina palce rohatky je nová, kužel na klikovém hřídeli a v magnetu je v pořádku. Již se ustřihly dva klínky. Síla potřebná k vytažení startovací šňůry při startování je až nepřiměřeně velká, mám pocit, že ji snad přetrhnu nebo něco ulomím. Motor však po protočení chytne spolehlivě. Během postupných oprav jsem vyměnil i jehlový ventil karburátoru a uzavírací kohout. Může někdo poradit, co může být příčinou?