Tím se dostáváme na začátek a může to být kde čím, protože Vaše zákroky nevylučují nic z popsaného. Taky mě zarazilo to čištění palivového filtru, zřejmě jde o filtr paliva vložený mezi nádrž a karburátor, tyto filtry nejsou určeny k čištění, jejich čištění spočívá ve výměně a jsou-li namontovány správně je pokus o "vyklepání či vyplavení" nečistot skoro nemožný nebo na dlouho a k zlosti. Na těsnost gufer může mít vliv i "neprovoz" a uskladnění motoru hlavně v zimě. On ten motor by mohl naběhat jednou tolik než popisujete a gufera by mohla "odejít" ve stejném časovém horizontu. Takže ano, počet mth může mít vliv na jejich životnost, ale nelze onu životnost na ně měřit. Je tedy opravdu těžké v tomto momentě říci kam máte šáhnout a ono to pojede, nebo-li nemaje křišťálové kolule neporadím Vám co Vašemu motoru chybí. Ovšem k čištění karburátoru a jeho "dutin" bych použil třeba čistič brzd spíš, než se v těch dírkách a nedej bože v tryskách něčím "tvrdým" drápat a je dobré mýti jistotu, že co čistím je opravdu čisté, co má těsnit - těsní a tak pod. Znáte to.