Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Takže, po sedmi měsících jsem se dokopal k tomu, abych dal motor, a vlastně celou sekačku dohromady. Lenost a dostupnost jiné sekačky mne totiž nijak netlačily do jejího zprovoznění. Děkuji Petru Koderovi za rady a zevrubný popis. Přiznávám, že měření odporu, ani voltů přes zdroj a žárovku nepomohlo. Mám slušný měřák, pro jistotu jsem si ještě z práce půjčil profi, ale odpor se při sebepomalejším otáčení zvyšoval, a při zastavení kdekoliv po obvodu spadl na nulu. S volty z externího zdroje to bylo podobné a změřit indukčnost mi nedovolují mé chatrné znalosti elektroniky. Nakonec jsem změřil napětí, které magneto vyrábí i při tom šnečím tempu, kterým jsem jím otáčel. Těch několik milivoltů spadne dolů (nebo nahoru, už nevím) v momentu přerušení. Nastavil jsem předstih na 3 mm. Na první zatažení motor slíbil, na druhé chytil. Jsou vyměněná ložiska, gufera, klika (celá stála méně než výměna ojnice), pístní kroužky. Válec jsem vzal pouze na honovačku, protože nevykazoval ovalitu, ani nemá hranu v horní úvrati. Nevím, zda byl někdy v minulosti měněn, ale pravděpodobně ne. V tom případě běhá již 15 let, což je slušné. Sekačka má nové náplně maziv a bowdeny. Tak jsem ji vytáhl do 90 cm trávy (netuším, kde se letos tak rychle vzala). Motor seče neuvěřitelně. Dřiky žacích bubnů jsem nastříkal silikonovým olejem, takže se na ně nenamotává tráva. Je to radost s tím nyní sekat. Nicméně rozdíl mezi jikov a honda GCV 160 je nyní ještě větší než byl. Pokud si někdy pořídím 4 takt, tak to bude asi honda GXV 190.